Big or small lies are lies ♥ 47

Vi öppnar dörren och ser att båda två sitter och skrattar så att det knappt får någon luft.

på oss båda

-Vad var det jag sa, han hann knapp innan för dörren innan alla kläder var av sa alfredo och kollar

-amber har ju i alla fall en tröja på sej sa lucas

-Hahh men ge er sa jag och vänder mej om och jag och amber går in igen
.




- haha lite övertrötta ? Sa amber som satt och pillade på sin mobil.
- Nej, jag är rädd att det är så här dem är i verkligheten.
- Jag går och tar en dusch nu.
- Okej gör så.

Medans Amber gick och duschade satte jag mig vid datorn och sökte runt på alla olika sidor.
- Jag är klar nu, så du kan duscha nu.
Jag vände mig om och såg Amber stå i handduk,  utan att jag själv märkte det satt jag och log för mig själv.
- Justin sluta le och gå och duscha.
Hon gav mig en puss på kinden innan jag gick in till badrummet och duschade.
När jag var klar gick jag ut till amber som nu hade kläder på sig och håret uppsatt i en toffs.
Jag smög fram till henne och tog armarna runt hennes hals och pussade henne på kinden
Hon tittade upp ifrån datorn och gav mig ett stort lèende.
- Hur mycket är klockan?
- 22:00.
- Bara ? jag är ju skit trött.
- Jag med ska vi lägga oss eller så kan vi gå runt på hotellet lite ?
- Men jag  har ju pyamas och inget smink.
- Du är lika fin ändå.
Hon stängde ner datorn och tog på sig skor.
Utanför vårat hotellrum satt Lucas och Alfredo, så fort dem såg oss skrattade dem till åt deras skämt.
- Var det verkligen så kul ?
- aa svarade Lucas och dem båda kollade på oss med ett stor flin.
- Så vad har ni gjort nu då frågade Alfredo misstänksamt.
- Duschat svarade jag innan Justin hann öppna munnen.
- Tillsammans ?
- Nej, såklart inte.
- Kom nu Justin sa jag och drog i hans hand för att han skulle följa med.
- Så vad händer imorgon ?
- Jag ska på signering klockan 12 och sen hade jag tänkt att ta med dig på en shopping runda ifall den här unga damen vill det.
- Det blir jättebra.
Jag tar tag i hennes hand och kramar åt den hårt medans hon gör det samma med min hand.
- Ska vi göra något galet ?
- Vad ska du göra nu Justin ?
Utan att ge något svar tillbaka kramade jag hennes hand hådare och började mot springa mot poolen.
- Neej Justin.
Jag hoppade i poolen med Amber strax bakom mig.
- Jag har ju precis blivit torr Justin.
- Det torkar snart.
Vi hoppade runt i vattnet och bara lekte som barn tills vi hörde något harkla sig. Jag kollar upp och ser att ordnings vakten står där.
- Ni vet att ni inte får bada efter 22:00
- förlåt det var mitt fel, det var min idè skyll inte på Amber.
- Jag bryr mig inte vem det var men jag vill inte att det händer igen uppfattat.
- Ja.
Ordningsvakten gick och vi båda började skratta.
- Förlåt det var inte meningen att få dig att hamna i trubbel.
- det gör inget.
Vi tog av oss Pyamasen och vrider ut det mesta av vattnet.
På vägen tillbaka till rummet mötte vi Lucas och Alfredo. Typiskt.
- Säg inget okej ?
Vi gick förbi dem snabbt så dem inte skulle hinna säga något.
På morgonen vaknade jag av att klockan ringde, jag väckte amber och vi gick ner till dem vuxna som satt och åt frukost.
Kenny ska köra oss till singeringen 11:30 så vi är där lite innan.
- Godmorgon.
- Godmorgon.
- Vi åker om 1 timme så ni vet.
- Okej,
Jag och Amber lämnade bordet och gick upp och gjorde oss iordning.
Jag duschade och tog på mig ett par svarta byxor och en tröja till.
- Vi åker om 10 minuter är du klar älskling ?
- japp, jag ska bara ta på min parfym.
- Okej.
Det tog 30 sekunder innan den vackraste tjejen  i världen kom ut genom dörren.
- Är du klar ?
- Japp,
Amber tog en nyckel så vi kommer in igen, nere vid lobbyn stog Kenny och väntade på oss.
- Klara ungar ?
- Japp.
Kenny tog min rangerover och körde oss till ett stort hus med en stor skylt.
'' Shopping market ''
Det fanns en speciel gång vi skulle gå till, jag kunde höra hur fansen skrek och skrek.
Vid ett rum fanns det tre stolar och ett bord med vatten och penna och papper.
- Är det något mer du vill ha Justin kom en livvakt och frågade.
- Nej tack det är lugnt.
- Okej, vi öppnar om 10 minuter är det okej ?
- AA.
Livvakten gick igen och nu var det bara Jag och Amber kvar i rummet.
- Var berädd för det värsta alla kommer att skrika.
- haha okej.
När 10 minuter hade gått kom en bunt skrikande tjejer fram och ville han autograf.
Mer och mer folk, det blev varmare och varmare och det blev väldigt svårt att andas.

Ambers perspektiv
Jag längtade tills det var slut, just nu vill jag bara tillbaka till hotellet.
Allt blev helt suddigt då och då och jag blev mådde väldigt illa men jag ville inte säga något till Justin för han har Ju fansen att ta hand om.
- Jag måste bara ta lite luft viskade jag i hans öra innan jag sprang där ifrån för att få luft.
När jag kom ut satte jag mig mot väggen och lutade huvudet mot vägen med stängda ögon.
- Amber ? hörde jag någon säga.
Jag kollar upp och ser att Justin står där.
- Vad har hänt, mår du inte bra ?
- Jag mår bara lite illa det är inget farlig gå du in igen till dina fans jag kommer snart.
-Jag väntar här med dig tills du mår bra och kan gå in igen. Dem får vänta ifall dem vill ha autograf.
- Men Justin gå det är lugnt.
Vi satt kvar i 10 minuter innan jag kännde mig redo för att gå in igen.
- Är ni okej frågade kenny när vi satte oss på stolarna.
Jag nickade till svars eftersom att jag ändå inte skulle höras i allt skrik.
Varannan minut kollade Justin på mig säker för att se om jag mådde bra.
Det känndes bättre nu när jag fick lite luft, klockan 6 var vi klara och var redo att åka vidare.
Kenny släppte av oss vid ett annat köpcenter, det var inte så många människor som var där som tur var.
Vi började med att gå till en tjejaffär där det fanns smink mm.
- Hittar du något Babe ?
- Nej, ska vi gå vidare ?
Brevid affären vi precis var vid fanns en klädaffär för både tjejer och killar.
Justin gick till killavdelningen mednas jag gick till tjejavdelningen.
På vägen hittade jag massor av kläder som jag ska prova för att se ifall jag vill ha dem.
- Hittar du något Justin ?
- Aa några saker.
I ett hörn längst ner i rummet fanns det ett omklädnings rum.
Justin gick in i en hytt och jag gick in i den som var brevid.
- Är du klar babe ?
- Japp, vi öppnar på 3.
- 1... 2 ... 3..
Vi öppnade nästan samtidigt, Justin hade provat ett par snygga byxor och jag provade ett par shorts och ett linne till. Själv tyckte jag om det och det tror jag Justin oxå gjorde för han stog och log och sa att det var skit snyggt minst 10 gånger.
Jag hade lite mer saker att prova än Justin så han fick sitta utanför och bedömma det jag hade på mig.
- Justin kan du hjälpa mig att stänga dragkedjan på min klänning jag når inte.
Det tog inte lång tid innan Justin var inne i min hytt.
Jag tar undan håret så att han kan knäppa, men istället för att han stänger dragkedjan knäpper han upp min bh.
- Men Justin du skulle ju stänga klänningen dummer.
- Jag hade ju världens chans.
- knäpp den nu och klänningen.
Nu gjorde han som jag sa och knäppte den, jag vände mig om så han kunde se.
- Det var jättefin den tycker jag du ska köpa.


FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT 1000 GÅNGER OM, FÖRLÅT FÖR ATT VI INTE HAR UPPDATERAT HADE HELT GLÖMMT AV BLOGGEN, NI SOM FORTFARANDE TITTAR IN PÅ BLOGGEN TACK FÖR ATT NI HÅLLER UT, MEN NU KOMMER ETT NYTT AVSNITT HOPPAS NI GILLAR DET <3
puss // Julia <3


Kommentarer
Postat av: juustinbieebernoveller

Bra :) Länkbyte?:)

2012-05-10 @ 19:59:18
URL: http://juustinbieebernoveller.blogg.se/
Postat av: mikaela

ett nytt och spännande kapitel ute nu !

www.astoryaboutbieber.blogg.se

2012-10-07 @ 18:13:40
URL: http://astoryaboutbieber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0