I'm In love with the thought of you ♥ 9

- Mmm vad gott det var, jag tror att jag kommer att spricka vilken sekund som helst sa Nathalie och lutade sig bak mot stolen och höll sig för magen.
- Får man lov ? frågade jag när jag hörde att en lugn låt kom på.
- Självklart.
Vi gick upp på dansgolvet och precis som förra gången så höll jag ett grerpp om hennes midja och hon höll sina armar runt mina axlar.
- Du Nathalie ? får jag fråga dig en sak ?
 
 
- Självklart sa hon och såg osäker ut. 
- Vill du bli min flickvän ?
Jag tog fram en ros som låg på ett bord brevid som jag hade bett att dem som ägde resturangen skulle lägga fram.
- Självklart jag vill Justin.
Hon kramade mig och skrattade, man kunde se hur glad hon blev när jag frågade det.
Hela hon lös upp som jag aldrig hade sätt innan.
Medans vi dansade tryckare så lät vi tiden flyga förbi, jag kunde inte bli lyckligare när vi stog där och dansade och jag fick hålla om min dröm tjej.
* Ring Ring *
Ofriviligt så släppte jag taget om Nathalie och tog upp min mobil och på min mobil skärm så stog det '' Scooter ''
- Tja scooter.
- Hej Justin, vi hade tänkt att gå på bion som finns inne i hotellet så har ni lust att följa med så att vi äntligen kan få träffa Nathalie ?
Jag tog bort mobilen ifrån mitt ansikte och höll för luren.
- Alla i crewet ska på bio och dem undrar om vi vill följa med ?
- Aa visst, ifall du vill ?
- Jag vill allt som du vill sötnos.
- Okej visst.
Jag tog luren igen mot mitt öra för att prata med scooter.
- Aa vi kommer, när är bion ?
- Den är om 1 timmer.
- Okej vi kommer så fort vi kan.
- Gör så, Hej då.
- Hej då.
Efter att lagt på luren så tog jag tag i Nathalies hand och flätade ihop våra fingrar.
- Ska vi träffa dem nu ?
- Japp det ska vi.
- Men är du säker på dehär Justin ? Dem kanske hatar mig ?
- Babe ta det lugnt, dem kommer att älska dig.
- Säker på det ?
- Helt hundra ?
- Jaa det är jag.
- Men tänk om jag gör bort mig helt ?
- Nathalie..
Jag stannade henne och kollade in i hennes ögon.
- Dem kommer att älska dig och du kommer inte att göra bort dig.
- Vi får väll hoppas det. 
- Dem kommer att göra det. 
 Vi går tillsammans ut ur resturangen och sen sätter oss i bilen och kör tillbaka till Hotellet.
Under bilresan sitter Nathalie spännt och skakar med benen narvöst, och hon kollar sig säkert i spegeln 100 gånger.
- Ser jag bra ut ? frågar hon när jag stannar bilen utanför hotellet och kollar på mig med narvösa ögon.
- Du är perfekt säger jag och öppnar dörren och sen går ut och möter upp Nathalie på andra sidan av bilen.
Tillsammans går vi in till hotellet och letar upp dem andra och hittar dem sittande utanför biosalongen i soffor.
- Ta det lugnt bara babe viskar jag i Nathalies öra innan vi bemötts av dem andra i crewet.
Den första som kommer fram till oss är Carin.
- Hej du måste vara Nathalie, jag är Carin.
- Hej Nathalie.
Dem skakar hand och sen kommer Scooter fram och hälsar precis som resten av Crewet gör.
- Kom och sätt er i soffan säger Dan och kollar på dem tomma platserna brevid honom.
Nathalie går blygt bakom mig och sätter sig nära mig i soffan.
- Så det det gick väll bra säger jag lågt så att bara Nathalie hör.
- Jaa säger hon och skrattar till.
- Så Nathalie hur gammal är du ?
- Du vet vi har inte fått veta så mycket av Justin till lägger Carin och både Pattie och Carin skrattar.
- Jag är född 94 precis som Justin.
- aha okej, vart bor du någonstans ?
- Jag bor lite utanför London, typ 40 minuter därifrån.
Samtalet flyter på och Nathalie pratar med alla som hon vore en ur crewet.
När en kille öppnar dörren till biosalongen går alla in och sätter sig.
Jag har Nathalie på ena sidan och Alfredo på andra,
- Du sa ju inte hon var så här snygg säger alfredo och knuffar på min arm.
- Eyy back off, she's mine säger jag och båda skrattar.
Brevid Nathalie sitter Kenny och Dan som sitter och pratar förfullt med varanda.
- Hon verkar verkligen som en bra tjej säger Carin som sitter brevid Alfredo.
- Det är hon verkligen, hon har en jätte go personlighet.
- Jaa, hon får verkligen komma hit oftare och hälsa på.
- Det ska jag se till.
Jag sitter och pratar med Carin och Alfredo medans Nathalie sitter och pratar med Kenny och Dan, jag kollar dit lite då och då och jag kunde se hur roligt Nathalie hade.
Då och då möttes min och Nathalies blickar och det ända hon gjorde var log stort mot mig.
När filmen började lutade vi oss tillbaka och njöt av filmen.

Hoppas ni gillar det,
Komentera gärna och sprid min blogg så skulle jag bli jätteglad.
Puussss// Juliia

Kommentarer
Postat av: Tilde!!^^

jätte bra! du borde få flera kommenterer! <3

2012-12-21 @ 01:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0