I'm In love with the thought of you ♥ 8

 
Alla i crewet stog och kollade ut mot himlen så jag och fredo gjorde det samma.
Som dem sa var himlen helt fantastiskt, den var rosa lilla med en klar himel.
- Vet ni vad sa fredo och kollade på Kenny och Dan.
- Nej vaddå ?
- Justin har en dejt för MSG sa han och skrattade medans han kollade på mig med en hånfull blick.
- Vaa ? är det den tjejen du smsade med sa kenny.




- Slut pratat om det sa jag och  kollade bort och lossades att inte höra när någon i crewet frågade om Nathalie.
Kort efter att vi hade slutat prata om Nathalie så gick vi in igen och la oss i våra rum.

Veckorna gick snabbt förbi och äntligen så var det den dagen då jag äntligen skulle få träffa Nathalie igen, vi hade pratat väldigt mycket via telefon och smsat en hel del och vårat band var starkare än någonsin.
Jag hade aldrig kännt såhär för en tjej innan, visst jag hade väll täffat tjejer och gått på några enstaka dejter men det har alltid slutat med att vi bara är vänner och sen efter några månader så slutade vi prata helt.
Jag saknade verkligen den kännslan att vakna upp och se att jag hade fått ett sms från tjej jag gillar, få den varma kännslan inom sig och få fjärilar i magen.
Att en tjej jag bara träffat 3 gånger i verkligheten kunde få mig att må så bra, det var som det var menat att jag skulle träffa henne på gatan efter konserten.
Bara att få ett sms där det stog '' Hej sötnos '' kunde få mig att le som en galning.

Klockan 6 skulle Nathalies plan landa och då skulle jag vara där och möte upp henne och sen föra henne till hotellet som vi nu sov på.
När klockan stog på 17.30 så tog jag mina bilnycklar och sa hej då så länge till crewet och sen gick ner till min bil och körde till flygplatsen.
Som  tur var så var det inga papparatzzi som hade följt efter mig eftersom jag inte har Kenny med mig som kan skydda mig.
Det var bara ett fåtal fans som kom fram till mig och bad att få ett foto och självklart så gjorde jag det.
Jag stog och paratade med några fans i några minuter tills jag såg att Nathalies plan hade landat.
- Nu måste jag gå tjejer, det var roligt att prata med er.
- Hej då Justin, vi älskar dig
Jag log mot dem och sen vände mig mot resten av flygplatsen och började leta efter Nathalie.
Eftersom jag inte hittade Nathalie och hade letat i ungefär 10 minuter så tog jag upp min mobil och slog in Nathalies nummer.
- Gissa vem hörde jag någon säga medans hon tar händer framför mina ögon.
- Nathalie !? gissade jag.
- haha hur visste du ? Sa nathalie och skrattade sitt underbara skratt.
Gud vad jag har saknat henne..
- En vild gissning sa jag och kramade henne länge och hårt.
Vi kollar in i varandras ögon efter att kramat varandra en lång stund, jag hade nästan glömt hur underbart vackra  hennes ögon var.
- Ska vi gå ?
- Aa visst.
Vi går till min bil och börjar sen köra.
Istället för att köra tillbaka så körde jag in till en resturang.
- Vad ska vi göra här frågade Nathalie med en frågande blick.
- Jag ska visa dig en sak sa jag medans jag tog ett stadigt gräpp om hennes hand.
Inne i resturangen så hade jag fått hjälp att släcka ner allt och satt fram massor av ljus och rosor.
I mitten av resturagen var det ett bord som en servitör visade oss fram till.
- Gud så fint! utbrast hon och kramade mig snabbt.
 
Jag kollade på Nathalie med ett snelagt huvud och betraktade henne medans hon läste igenom Menyn.
- Allt låter så himla gott
- Ta vad du än vill ha, jag betalar.
- Men Justin det kan jag ju inte låta dig betala för allt.
- Joo nu kan du sa jag och log stort mot henne.
 - Du ska inte behöva betala något, jag bjuder på allt eftersom det var jag som bjöd hit dig.
- Som du säger Justin.
Utan att säga något så satt vi och kollade på varandra och njöt av varandras närhet.
- Är ni redo att beställa frågade kyparen.
- Umh jag tar en Kyckling paj med sallad.
- Och dricka ?
- Fanta.
- Och till herren ?
- Jag tar detsamma som den vackra damen.
Nathalie kunde inte låta bli att le som ett barn på julafton.
- Tror du att dem i crewet kommer att gilla mig ?
Jag såg direkt hur rädd hon var att mitt crew inte skulle gilla henne och att hon hade tänkt på dem många gånger.
- Såklart att dem kommer att gilla dig, vem gillar inte en underbar tjej som du ?
- Jaa men... tänk om dem inte kommer att gör det ?
- Oroa dig inte för det sötnos, dem kommer att älska dig.
- Vi får hoppas på det.
När maten kom så högg vi både in och åt medans vi pratade om saker mellan himmel och jord.
- Mmm vad gott det var, jag tror att jag kommer att spricka vilken sekund som helst sa Nathalie och lutade sig bak mot stolen och höll sig för magen.
- Får man lov ? frågade jag när jag hörde att en lugn låt kom på.
- Självklart.
Vi gick upp på dansgolvet och precis som förra gången så höll jag ett grerpp om hennes midja och hon höll sina armar runt mina axlar.
- Du Nathalie ? får jag fråga dig en sak ?

Vad tror ni att Justin komer att säga ?
Förlåt för dålig uppdatering igen..
Puss // Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0