I'm In love with the thought of you ♥ 6

 
Vi gungar med till låten och under hela låtens tid har vi våra ansikten bara några centimeter ifrån varandra och kollar in i varandras ögon hela tiden.
När låten börjar att ta slut så flyttar Justin sina händer ifrån mina höfter till mina kinder och sedan böjer sig fram och kysser mig....
 


Bild 1 : Nathalie Bild 2 : Justin
 
Han kyss var så perfekt, hans läppar var så himla mjuka och han smakade ljuvlig mint.
Efter kyssen så kollade han in i mina ögon för en lång stund och sa sedan :
- Jag gillar verkligen dig Nathalie.
- jag gillar dig med Justin.
Jag kunde verkligen inte hjälpa det men jag log så mycket att det känndes som om jag skulle spricka av glädje.
Inte visste jag för några veckor sedan att Jag skulle stå här med Justin Bieber som jag har varit helt galen i.
Jag hade drömt flera tusen gånger som alla andra beliebers om att få ta ett kort med Justin eller till och med få bli Justins OLLG.
För bara några veckor sedan så drömde jag om att få kolla in i Justins fina bruna ögon och nu har jag gjort det flera gånger.
Vi gick och satte oss vid bordet igen och Justin tog tag om min hand och klämde åt den.
- Du Nathalie.. Jag ska förstätta med min tour imorgon och det kanske är bra om vi bestämmer hur vi ska göra ?
- åhh kan du inte stanna några dar till sa jag och la mitt huvud mot hans axel eftersom vi nu satt på samma sida av bordet.
- Jag önskade verkligen att jag kunde göra det men jag kan ju inte svika mina fans.
- Nej jag  vet ju själv hur det är sa jag och vi båda skrattade till.
- Jag gillar dig... väldigt mycket och kan vi inte försöka hålla kontakten och försöka att ses så ofta som möjligt ?
Han kollade ner på mig med en blick som tyde på att han verkligen inte ville åka.
- Det låter bra, men jag kommer att sakna dig Justin.
- Jag kommer att sakna dig med, men vi kommer att ses snart igen sa han och lyfter upp min haka med ena sitt finger och kysste mig.
- fryser du sa Justin när han såg att jag huttrade.
- Lite bara men det är lugnt.
- Nej det är inte lugnt, min prinsessa skall inte få frysa.
Jag stannade till när han kallade mig prinsessa och log mer än jag gjorde innan, han var så himla gullig att jag just nu inte önskade att han var känd så att vi kunde få vara med varadra oftare.
- Här sa han och sträckte fram sin tjocktröja han nyss hade haft på sig.
- Men fryser inte du nu ?
- Nej då
Jag tog tröjan och satte på mig och kände direkt hur mycket det luktade Justin perfym.
Resten av kvällen satt vi och små pratade och bara myste med varandra, även om jag bara hade kännt Justin i några dagar privat i några dagar så var jag helt kär i honom.
Han brydde sig verkligen om en och han är en sådan underbar person.

När vi var klara och myst färdligt så gick vi till utsidan.
- Hej då beautiful.
- Hej då.
Han gav mig en varm kram och sedan en snabb kyss.
- Vi hörs på telefon om när vi ses nästa gång.
- Aa det gör vi, just det din tröja sa jag och började att lirka av justin tröja men han stoppade mig och sa
- behåll den som ett minne av mig.
- Okej tack.
Jag log stort mot honom och han gjorde det samma mot mig och innan han gick gav han mig en kindpuss och sedan gick vi iväg mot olika håll.
Jag gick mot hotellet med ett stort lèende på läpparna.
När jag kom upp till hotellrummet och såg att Melissa och Samantha höll mobilerna i händerna och ner krypta i sängarna.
- HUR GICK DET halv skrek dem och satte sig direkt upp.
Jag satte mig i min säng och log stort mot dem utan att säga någon.
- Jag dör om det är Justins tröja sa Melissa.
- Det var hur awsome som helst, han är hur gullig och rar som helst.
- Vad hände berätta allt.
Dem satte sig mer upp och kollade längtansfullt på mig.
Jag berättade varje sak i detalj och berättade hur underbar kyssen var med Justin.
- Så du har kysst Justin biebers läppar ?
- Jaa haha.
Deras miner var oslagbara, dem satt och stirrade på mig med tom blick medan dem försökte att förstå vad jag precis hade sagt.
- Så när ska ni ses nästa gång ?
- Jag vet inte för att han ska fortsätta sin tour nu sa jag och såg mindre glad ut.
- Men ni ska väll försöka att hålla kontakten ?
- Ja, tror ni verkligen att jag ska sluta prata med Justin nu när jag har all chans i världen ? sa jag och skrattade till.
Melissa och Samantha somnade bara några sekunder efter att dem hade lagt huvudet på kudden medans jag låg och tänkte gång efter gång på Justin underbara dejt och kyss vi hade.
Just nu var jag mest rädd över att jag och Justin skulle tappa kontakten och han skulle helt glömma av mig och jag skulle försätta att bara vara en av hans belieber.
Jag vill verkligen att det här ska funka mellan mig och Justin men det kommer bli svårt när han reser världen runt och blir jagad av tusentals tjejer varje dag.
Den natten somnade jag med ett stort lèende på läpparna och försatte att drömma om Justin.


Hoppas ni gillar det.
Komentera gärna hur ni tror det kommer att gå.
Kram // Julia


Kommentarer
Postat av: Tilde!!^^

Jätte bra kapitel! :D

2012-12-12 @ 18:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0