I'm in love with the thought of you ♥ 4

Det sättet han rynkade på sin nästa när han log gjorde mig galen, man kan tro att han är en diva för att han är en superstjärna men det är han verkligen inte.
Jag och Justin gick åt varsit håll och när jag kom fram till pizzerian och hittade vart melissa och samantha satt så satte jag mig brevid dem och sa ett '' hej ''
- hade du kul hos '' nagel studion '' sa melissa och kollade på mig på ett underligt sätt.
- jaa det var väll kul sa jag och ryckte på axlarna.
- Så du var inte och träffade någon ?
ohh shit...... hur visste dem om det ?
 
 

Jag fick inte ut några ljud alls, det var som om jag inte visste ett ända ord.
- vvvvaaa? fick jag äntligen ut efter ett tag.
- Vi skojade bara sa Melissa och skrattade och slog mig på armen.
Phuuuh! tänkte jag.
Vad hade jag sagt om dem visste om att jag och Justin hade gått på en dejt ?
Antaglien inget, jag hade varit helt stum och suttit helt stilla.
Även om dem var mina bästavänner så ville jag inte säga till om Justin.
För dem kan ha en förmåga att skriva saker på Facebook eller liknade saker även om jag ber dem att inte säga något.
Det var som när vi fick reda på att vi skulle se Justin och jag bad dem inte skriva något på facebook men 10 sekunder senare så såg jag ändå att dem hade skrivit på facebook.
Vi beställde våra pizzor som vi ville ha och sen åt dem medans vi satt och snackade massor av tjejsnack.
- Gud asså, jag kan inte fatta att Hannah vill bli tillsammans med Gabriel.
- Nej eller hur, inte jag heller. Dem är ju två helt olika personer.
- jaa, hon är ju lixom världens fjortis medans han är världens datanörd.
När vi käkat upp våra pizzor så gick vi tillbaka till vårat hotell och la oss i sängarna.
- Jag har tänkt på en sak sa Samantha.
- Det var på tiden sa jag och high -five med Melissa.
- HA.HA. HA sa hon ironiskt.
- Okej förlåt, vad har du tänkt på ?
- Alltid efter att vi har varit ute och gjort massor av saker så går vi alltid och lägger oss i sängarna och kollar på våra mobiler.
- Haha fett sant.
Jag la mig mot kudden och kollar upp i taket och började dag drömma om Justins fantastiska bruna läckra ögon.
Han var helt perfekt, allting med honom är bara för bra.
Men varför skulle han vilja gå på dejt med mig igentligen ?
Vad var så speciellt med mig igentligen ? Det finns massor av tjejer som är 1000 gånger snyggare och som har bättre personlighet än jag.
Jag slutar i mitt drömmande och tar upp mobilen och ser att justin har skickat ett sms till mig.
'' Hej shawty.
Hur är det ?
Tack för en underbar dejt, lust att göra det någon annan dag ? ''

Jag log som ett barn på julafton medans jag läste justins gulliga sms.

'' Heeej sötnos, det är toppen (y) själv ?
Hade också en fantastisk dejt, självklart det skulle var grymt.
Vilken dag och tid ?
Kram// Nathalie ''
Det tog bara några sekunder innan Justin svarade igen.

'' Vad sägs om att ta en middag imorgon på en jättefin resturang?
Kram// Justin ''

Vi smsade en ganska lång tid om b.la vart, när, hur vi skulle ses och en hel del andra saker också.
Han var så himla rolig och snäll och väldig rolig, det var så lätt att kunna prata med honom även om vi bara har kännt varandra i en dag. Men det känns som om vi har kännt varandra i flera år.
Resten av dagen gick och vi gjorde inte specillt mycker mer än att ligga på hotellrummet och snacka skit om andra personer.
Innan jag slöt mina ögon för att kunna somna så sa jag till mig själv att imorgon så ska jag berätta allt om Justin.
Nästa morgonen vaknade jag och var hur narvös som helst med tanke på att jag skulle berätta det för mina bästa kompisar.
- Eyy nathalie, vad är det med dig ? du är helt borta sa Samatha när vi satt vi frukostbordet.
- Nej det är inget.
Igentligen var jag så narvös att jag trodde jag skulle spricka, jag skulle berätta allt om Justin och sen var jag så jäkla narövs över middagen med Justin.
Efter att ha ätit en underbar frukost så gick vi upp tillbaka till vårat hotell rum och gjorde oss iordning.
- Eyy tjejer kan jag få prata med er ? Det är en sak jag måste säga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0