I'm In love with the thought of you ♥ 11

Vi gör oss iordning och jag går och lägger mig i bara kalsonger i sängen och jag märkte flera gånger hur Nathalie spanade in min mage.
Fast jag ska nog inte säga något eftersom jag också spanade in hennes fina kropp.
- Vart ska jag sova ?
- Du ska sova här dumbom.
Hon lägger sig brevid mig i sängen och innan vi somnade gav jag henne en kyss och sen somnade vi i varandras famnar.

 
Nästa dag vaknade vi  av att det var någon som knackade på dörren.
* BANK BANK *
Jag vänder mig om och kikar och ser att Nathalie fortfarande ligger och sten sover.
* BANK BANK BANK *
Den här gången var banken mycket hådare och mycket mera bestämda.
Jag suckar för mig själv och går och tar på mig en enkel vit tröja, när jag öppnar dörren står Scooter där.
- Godmorgon .
- Godmorgon Scooter.
- Är du redo för interjuv ?
- interjuv ? åhh Just det, var den idag ?
Jag suckar och drar handen i mitt hår medans jag lutar mig mot dörrkanten.
- Japp den var idag Justin, vi åker om 1 timme så var klar till dess.
- Okej, har ni ätit frukost eller ?
- Nej, eller vi håller på just nu.
- Okej, jag kommer dit snart.
Jag stänger dörren och klär på mig en vit tröja med en väst över det och ett par jeans byxor.
Jag letar upp ett papper och en penna och skirver

'' Godmorgon min prinsessa, Hoppas du har sovit gott.
hade glömt av att jag skulle på interjuv idag.
Men lät dig sova eftersom du såg ut att sova väldigt gott.
Kommer tillbaka så fort som möjligt.
Puss// Din Justin ''


Jag lägger lappen på ett bord så att hon tydligt skulle se det, jag pussar henne på kinden innan jag lämnar rummet.
 
Nathalie's perspektiv

Jag vaknade och gnuggade mig i ögon för att kunna se något, jag vände mig om för att kunna se omJustin var vaken men han låg inte där...
- Justin ropade och väntade på att Justin skulle svara men det gjorde han inte.
Jag satte mig istället upp i sängen för att se ifall jag såg Justin men jag konstaterade att han inte i hotellrummet.
Han var säkert hungrig och gick ner för att äta tänkte jag för mig själv.
Jag är för lat för att gå upp så jag tar min mobil och kollar ifall jag hade fått något sms, jag hade fått 1 från Samantha och Melissa som undrade hur jag hade det och hur det gick med Justin.
Jag svarade snabbt att allt var underbart och att allting var perfekt med justin.
Efter ungerfär 30 minuter av säng liggande så går jag upp och tar på mig ett par jogging byxor och en annan tröja en min sova tröja.
Precis när jag ska gå ut så ser jag en liten lapp på bordet som jag är helt säker på att den inte låg där igårkväll, jag går fram till den lilla lappen och läser vad står på den.

Hela jag smälte när jag läste lappen som var skriven av Justin, jag tar upp min mobil och skickar iväg ett snabbt sms till Justin.
 
'' Hej gulleunge,
Hoppas det går bra på interjuven.
Kan inte vänta tills du kommer hem
Puusss :)''

Jag går ner i hopp att det är någon i crewet som sitter och äter frukost men det gjorde det inte så jag tog och gjorde det jag ville ha och sen åt det medans jag satt och tweetade.
När jag var mätt så gick jag upp tillbaka till rummet och satte mig i sängen och tog upp min dator.
Jag surfar runt lite på internet och kollar på olika videos eftersom det var det roligaste jag kunde hitta.
Jag tröttnade snabbt och la ner min dator igen och kollade på klockan.
Undra när Justin kommer hem, Så lång tid kan det väll inte ta eller ? tänkte jag för mig själv. 

Jag går in i duschen och tar en go dusch och smörjer in hela min kropp.
Jag går ut ur duschen med en handduk runt min kropp och runt mitt huvud.
När jag öppnar dörren till badrummet går jag till min väska och tar fram kläder som jag byter om till.

Justin's perspektiv

Interjuven flyter på som vanlig och mitt i interjuven känner jag att min mobil vibrerar och hur den plingar till.
- ojj här får man sms mitt i interjuven säger Ellen och skrattar.
- Förlåt för det.
- Öppna det, vi är ju nyfikna vem det är.
Jag tar upp min mobil och ser att det är ifrån Nathalie.
Utan att tänka på det så börjar jag le stort när jag läser hennes sms.
- Vem var det ifrån ?
- Nathalie, en kompis.
- Kompis ? Så det är inte något mer än det ? 
Jag fick verkligen hålla masken för att inte avslöja mig.
- Nej det är bara en kompis, jag har inte tid med dejting.

 Så hoppas ni gillar det.
Komentara gärna och sprid min blogg till alla ni känner.
Blir roligare för mig som skriver om det är mer som kollar in bloggen och komenterar
Puss // Julia

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad kul med ny del! novellen är jättebra :)

2012-12-30 @ 09:01:45
URL: http://www.taylorinmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0