I'm In love with the thought of you ♥ 10

 
Jag sitter och pratar med Carin och Alfredo medans Nathalie sitter och pratar med Kenny och Dan, jag kollar dit lite då och då och jag kunde se hur roligt Nathalie hade.
Då och då möttes min och Nathalies blickar och det ända hon gjorde var log stort mot mig.
När filmen började lutade vi oss tillbaka och njöt av filmen.


Efter 2 timmar så var filmen klar så alla i crewet och resten av dem som också var inne och kollade på filmen gick ut ur utgången och alla gick till olika håll.
Tillsammans med Alfredo, Nathalie och några andra dansare gick vi och satte oss i ett Tv rum som fanns inne i hotellet.
- Vad tyckte ni om filmen då ? frågade Alfredo.
- Den var as grym.
- Jaaa love it instämmde Clara som är en av mina dansare.
- vad tyckte du om filmen sa jag till Nathalie lågt som satt kollade ner på sin mobil.
- Vad sa du ?
Hon kollade upp med en frågande blick och väntade på att jag skulle säga vad jag precis sa igen.
- jag frågade ifall du gillade filmen.
- Aa den var jättebra, vad tyckte du om den ?
- Inte den bästa filmen men det var bra.
- Aha okej, vad ska vi göra ikväll då ?
- Vad vill du göra ?
- Jag vet inte faktiskt,
- jag gör vad du än vill.
Jag lägger min arm runt Nathalie och drar mig till henne och drar in lukten av hennes parfym.
- Vi kan chilla nu för klockan är nästan 8 så kan vi hitta på något imorgon istället ?
- Det låter bra, vilken dag var det du skulle uppträda på MSG ?
- Det är om 2 dagar.
- Aha okej, är det inte läskigt att stå framför tusentals människor som är där bara för att kolla på dig ?
- Nej det är det säger jag och skrattar lite. Man vänjer sig efter ett tag
-  Aha okej haha.
Efter ett tag så var det bara jag och Nathalie kvar i rummet eftersom alla i crewet hade gått en efter en.
- Jag vet vad vi kan göra.
Nathalie sätter sig i skräddar ställning och vänder sig så att vi sitter mot varandra.
- Vi kan göra 7 fråge leken. ?
- Vad är det förnågot ?
- Du får fråga mig 7 frågor och det får vara vilken fråga som helst och jag måste svara ärligt och sen är det min tur att fråga.
- Okej haha visst.
- Du får börja.
- Vad är det dummaste du har gjort ?
- Umh det var nog att testa att röka.
- Röker du säger jag och kollar på henne.
 - Nej men jag har testat vilket jag ångrar stort.
- Aha okej, har du någon gång varit i slagsmål med en tjej ?
- Nej det har jag inte haha.
- Oskuld ?
När jag frågar den frågan kollar Nathalie upp på mig och slänger sig över mig och skrattar sitt klingande skratt.
Hon lägger sig över mig och kollar med busiga ögon in i mina.
- Varför är det så viktigt att veta ?
- Jag bara undrade.
Istället för att vänta på att Nathalie skulle svara så böjer jag mig fram och kysser hennes underbara läppar.
Hon besvara dirket kyssen och tar sin hand in i mitt hår.
Kyssen blev allt mer passionerad men avbryts när Kenny, Dan och Scrappy kommer in i rummet.
- Eyy säger Kenny först men jag lossas att jag inte hör det eftersom jag inte ville avlusta kyssen.
- Eyy Justin säger Dan lite högre.
- Alla i crewet ska ha ett möta så vi måste ha dig där.
Jag kollar upp mot Kenny med en frågande och irreterande blick.
- Möte i salong 4 nu säger Dan lite mera strängt.
Vi sätter oss upp ur soffan och ställer oss upp ungefär samtidigt och Kenny,Scrappy och Dan försvinner ut ur rummet.
- Och som svar på din fråga, ja jag är oskuld säger Nathalie och försvinner ut med ett leende på läpparna.
Jag följer efter henne och tar hennes hand när jag har hunnit ikapp henne.
- Själv då Bieber ?
- Samma här. 
- Det var lite förvånat faktiskt.
- Men bara för att jag har många tjejer efter mig betyder inte att jag vill ha sex med dem, jag vill vänta på den rätta.
- Haha aww gulligt.

När vi kommer in i rummet sitter alla i crewet samlat runt ett bord.
- Hej Justin och Nathalie.
- Hej säger vi i kör.
- Nathalie du behöver inte vara här om du inte vill.
- Det är lugnt, jag har ändå inget att göra.

Mötet pågår i ungefär 1 timme där vi pratar om MSG och se ifall allt är klart och alla sådana saker.
Jag kunde se att Nathalie inte tyckte att det var jättekul att sitta och prata om saker hon knappt visste vad vi pratade om men ändå satt och log för att vara artig.
- Så du är allt klart inför MSG ? eller är det något som har någon fråga ? säger Scooter.
- Nej allt är klart.
- Okej då ses vi imorogon.
Alla ställer sig utanför salen och pratar lite smått.
- Ska ni gå och lägger er nu eller Justin ? frågar Pattie.
- Jaa det tror jag, eller vad säger du Nathalie ?
- Aa jag är jättetrött.
- Okej Godnatt.
- Godnatt mamma säger jag och ger henne en kram.
- GODNATT ALLIHOPA säger justin högt och alla säger godnatt tillbaka.
- Vilket rum ska vi sova i ? 
- Dethär säger jag och öppnar dörren med en nyckel.
- Gud så fint säger Nathalie och går in i rummet och tittar sig runt.
- Det är dock lite stökigt nu.
- haha men det gör inget.
Vi gör oss iordning och jag går och lägger mig i bara kalsonger i sängen och jag märkte flera gånger hur Nathalie spanade in min mage.
Fast jag ska nog inte säga något eftersom jag också spanade in hennes fina kropp.
- Vart ska jag sova ?
- Du ska sova här dumbom.
Hon lägger sig brevid mig i sängen och innan vi somnade gav jag henne en kyss och sen somnade vi i varandras famnar.

Så då var äntligen 10 kapitlet uppe.
Hoppas ni gillar det.
Kraam // Julia

Kommentarer
Postat av: Erica

Jättebra kapitel :)

2012-12-28 @ 09:49:37
URL: http://www.taylorinmyheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0