I'm in love with the thought of you ♥ 1

Den här novellen kommer att handla om en 16 årig tjej som heter Nathalie Brown, Hon bor med sin familj i London.
I hennes familj har hon en mamma som heter Kathrine och hennes Pappa heter Jacob, hon har två syskon - en bror och en syster med namn Fhilip och Courtney.
Hennes bästa kompis heter Samantha och Melissa som går i samma klass som Nathalie, alla tre är som systran för varandra och håller ihop i vått och tort.
Och det här novell handlar om hur en liten små stads tjej blir tillsammans med världens största stjärna.
Försätt att kolla in min blogg för att se vad som kommer att hända


 
Bild 1 : Nathalie    Bild 2 : Melissa, Nathalie,Samantha  

- Åhh jag kan inte fatta att vi äntligen kommer att se våran älskling live halv skrek Samantha
- Håll tyst Samantha! han är bara min älskling sa jag och log mot Samantha.
- Asså ni två! det är inte direkt så att ni kommer gifta er med honom sa Melissa irriterad.
- NEVER SAY NEVER skrek både jag och Samantha i mun på varandra och skrattade sedan.
Jag och Samatha var dem som var mest besatta av Justin, vi är heeeelt galna i honom medans Melissa tyckte att han är helt okej men följer med för att vara snäll.
- Ska jag ha på mig den här sa Samantha och höll upp en tröja som var lila med ett Justin tryck på framsidan
- Eller ska jag ha den här sa hon och visade upp en annan Bieber tröja.
- Den lila tycker jag.
- Okej tack sa hon och gick in i badrummet och bytte om.
Timmarna flög förbi och helt plötsligt så stog vi där i arenan och trodde vi skulle dö av lycka, det var verkligen sant. Vi skulle få se våran idol, våran insperation Justin drew Bieber.
När klockan äntligen stog på noll så började musiken till All around the world spelas och sekunder senare så stod han där på scenen.
- OMG OMG OMG Skrek vi alla tre i mun på varandra.
Trodde faktiskt inte att melissa skulle reagera så som hon gjorde, hon grät och skrek på samma gång och om jag ska vara ärlig så trodde jag att hon skulle stå och se ut som hon inte brydde sig ett dugg.
Efter konserten
- I love him so much sa jag medans jag grät floder.
- Åhh jag vill inte att det skulle ta slut.
- Inte jag heller grät melissa.
Vi gick långsamt tillbaka till mot hotellet när vi såg Justin gå mot oss med kenny brevid sig.
- OMG ser jag i syne eller är det där Justin ?
Vi halv sprang mot honom så han inte skulle hinna hoppa in i bilen.
Han skulle precis hoppa in i bilen men när han såg oss så stannade han up och gick ur bilen.
- Hej tjejer sa han och log sitt perfekta leende som fick oss att drunkna.
- hhhhej Justin stammade vi fram.
- Varit på konserten ?
- haha jaa, du var så grym.
- Tack skrattade han
- Jag älskar att spela i London, publiken är fantastisk lade han till, vill ni ta kort föresten ?
- Aa visst, men vi har ingen mobil eller kamra.
- Det är lugnt, Kenny kan du ta min mobil och ta ett kort.
- Jaa sjävlklart Justin sa kenny och tog några kort.
- Har ni twitter så kan jag twittra den till er ?
- Jag är den ända som har twitter sa jag.
- Okej vad heter du ?
- @justinssexyass sa jag och skrattade generat.
- Hahah gillar ditt namn sa han och kollade in i mina ögon vilket gjorde att det känndes som om tiden stannade för en stund.
Vi stog och pratade i ungefär 30 minuter till men sen så var han tvungen att gå.
- Hej då flickor, det var roligt att träffa er sa han och åkte iväg.
- OMG
- OMG HÄNDE DET DÄR PRECIS ? PRATADE VI MED JUSTIN BIEBER ?
Vi stog och hoppade och skrek medans grät på samma gång och alla som gick förbi trodde vi var galna eller nått.
Under vägen tillbaka till hotellet var vi helt uppspelta och grät tusentals tårar.
Den natten blev helt sömnlös, hur mycket jag än ville sova så kunde jag inte sluta tänka på Justins underbara leende och hans underbara bruna ögon.
- Ojj det ser ut som om ni inte har sovit så mycket under natten sa våra mammor vid frukostbordet.
- Nej, kunde inte sluta tänka på Justin.
- åh ni är för galna i den där grabben sa min mamma och Samathas och Melissas mamma skrattade med henne.
Efter att vi hade ätit frukost gick vi upp till vårar rum och la oss i sängarna med mobilerna i högsta hugg.
Jag gjorde min dagliga titt på Facebook men som vanligt så var det inget som var roligt så jag gick istället in på twitter och märkte att jag hade fått väldigt många RT och mer än tusen stycken som följde mig och bad om att följa tillbaka.
'' Omg you're so lucky ''
'' Congrats girl ''
'' OMG i'd anything to be you right now ''
'' Congrats you deserve it ''
Jag hade massvis med sådana tweets men jag fattade fortfarande inte vad som hände, jag gick in på Justins profil och märkte att han hade lagt upp en bild på oss tre och med texten
'' Met some amazing girls last night, Thanks for the support @justinssexyass ''
OMG var det verkligen sant ? Jag nöp mig i armen för att se att det inte var en dröm men det var det inte.
Jag började att hypervenitlera och tårarna strömmade ner för min kind, varje minut fick jag påminna mig själv om att jag skulle andas för jag glömde helt bort hur man gjorde.
Hela tiden kom det mera mentions och folk som Retweetade mina tweets och skrev till mig varje sekund.
Jag satt helt stilla och stirrade på Justins tweet, kunde så mycket hända på bara en kväll ?
Och inte bara det att han hade skrivit ett tweet till mig, han hade också skickat ett DM mig.
- OMG KOLLA TJEJER JUSTIN TWEETADE BILDEN PÅ OSS skrek jag och Melissa och Samantha kastade sig på mig.
- DU SKOJJAR !? NO WAAY.
- NEEJ JAG SKOJAR INTE KOLLA SJÄLV.
Dem läste tweetet ännu en gång och jag kunde se tårarna i deras ögon.
- Det här är bara för bra för att vara sant.
Jag visade hur många som tweetade mig och Retweetade mig men det var en kännsla som jag hade att jag inte skulle visa Justin's Dm. Inte än....


hihi blev så sugen på att skriva så lägger ut det nu.
Hoppas ni gillar det och kommentera mycket.
Puussss// Julia


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte bra! <3

2012-12-02 @ 21:22:28
URL: http://bieberrstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0