Big or small lies are lies ♥ 42

Alla 3 skrattade så vi trode att vi skulle dö, att se kennys min när han fick allt vatten över sig var nog det roligaste jag har varit med om.
- Ni ska få igen sa han och gick sin väg.




Lyssan gärna på dena medans ni läser

Justin's perspektiv
Även fast kenny hade gått kunde vi inte sluta skratta vi skrattade i säkert 1 timme.
- Aja jag ska gå och lägga mig nu.
- Godnatt.
Jag vände mig om och började gå mot mitt rum när jag möttes av mamma.
- Hej gubben ska du gå och lägga dig nu ?
- Aa är skit trött.
- Det är jag med så ska också gå  och lägga mig nu.
- Godnatt.
Jag gav mamma en kram och gick in till mitt rum, när jag gjort i ording allt kröp jag ner i sängen och knappade på min mobil.
'' Godnatt älskling sov gott ringer dig imorgon puss xx din Justin''
Jag var för trött för att vänta på att hon skulle svara. Det tog inte långt tid innan allt blev svart och jag somnade.

* 6 dagar senare, Amber ska komma till justin som är i Portugal  *

När jag vaknade hade jag världens lèende, idag ska Amber komma till mig och vara här i 3 veckor och om 1 vecka kommer Seth och Taylor.
Klockan 13:30 landar Ambers plans så då ska jag vara där och hämta upp henne.
Jag gick in i duschen och duschade en varm go dusch, när jag hade torkat mig tar jag på kläder som jag la fram innan jag gick in i duschen.
Snabbt torkade jag mitt hår och fixade till det snyggt. När jag var redo för att gå ut gick  jag ner till frukosten och käkade lite go mat.
Ingen i teamet var i matsalen så jag fick äta i tystand med mig själv, när frukosten var nere i magen var klockan 12:45 perfekt precis i tid.
Jag gick ut till bilen och körde mot flygplatsen, när jag var framme var klockan bara 13:10 så jag fick vänta 20 minuter vilket känndes som en timme.
Varje minut kollar jag mot gaten som Ambers ska komma ut men hon kom aldrig.
När jag kollar upp ytligare en gång för att se ifall hennes plan har landat ser jag massor av människor som går i gate.
Jag går fram nästan längst fram och väntar på att hon ska komma.
I mitten av klungan ser jag Amber med ett lèende som sträcker sig ifrån öra till öra.
Vi springer fram till varandra och kramas.
- Gud vad jag har saknar dig Babe.
Hon kollar upp på mig och kysser mig, det finns nog ingen bättre tjej en Amber tänkte jag medans vi kysstes.
Vi tar varandras händer och börjar gå mot bilen,vid bilen stog några papparatzi som tog bild varannan sekund.
- Hur mår du gumman ?
- Bra hur mår du biebs ?
- Nu mår jag bra.
Hon tog sin hand och la den mot mitt lår, jag la min hand över hennes och kramade om den.
Efter några minuter var vi framme vid hotellet parkerade jag bilen precis utanför.
Vi tog varnadras händer och gick tillsammans upp till dem andra.
- Kom sa jag och drog in henne i ''uppehållsrummet'' där nästan alla var.
- Titta vem som är här sa jag och alla kollade upp mot oss.
- Nemen hej Amber.
- Hej sa hon och log stort.
- Kom så får du packa upp alla saker.
Jag tog hennes väska och visade henne till mitt rum eller nu är det vårat rum.
- Du och jag ska sova här sa jag och visade henne sängen.
Jag visade henne  hotellet och tog en runda runt stan.
- kan vi inte sätta oss  Justin ?
- Visst.
Vi satte oss på en bänk och njöt av varnadras närhet. Hon lutade sitt huvud som min axel och slöt ögonen.
- Jag älskar dig sa jag och kysste hennes huvud.
- Jag älskar dig med.
- Ska vi gå tillbaka ?
- Visst.
Det tog cirka 10 minuter att gå tillbaka till hotellet. I hotellet var det full gång.
Musiken var på högst volym och folk dansade som galningar.
- Vart är festen ?
- I en lokan 2 trappor ner, vill du gå alla är bjudna.
- Ifall du vill så kan jag gå.
- Visst.
Jag började gå och hade Amber i hälarna, när vi var framme vid vårat rum gjorde vi iordning oss för ''festen''.
Efter en timme var amber klar hon såg fantastisk ut.
Vi följde musiken för att hitta till lokalen, vi öppnade dörren och musiken blev som högast. 
- Kom babe.
Jag tog hennes hand och lede henne till Alfredo och alla dansare plus några andra killar vi har lärt känna som också bor på hoteller.
- Hej Bieber sa Robin och vi gjorde vårat speciella  handslag.
- Tja Robin.
- Vem är den här snyggingen sa han och började närma sig.
- Det är Amber.
Han gick närmare och närmare och jag kunde höra han viska
- Är du ledig eller ?
- emh nej inte direkt sa hon och man såg att hon var väldig obekväm i situationen hon var i.
- Okej, vem är det ?
- Justin.
Jag tog hennes hand och kramade om den för att hon skulle känna sig bekväm igen.
- Ofta ? Fan vad sött.
En bra dans låt började och  alla på dans golvet började dansa.
Alla dansade som glaningar tills låten var slut, efter det kom en lugnt låt och ljuset släcktes det var dags för tryckare.
- Får man lov ? sa jag och böjde mig ner och sträckte fram handen.
- Självklar sa hon och tog tag i min hand och vi gick i mitten och dansgolvet.
Hon placerade sina armar runt min hals medans jag tog mina händer och sätte dem på hennes midja.
Hon drog sig närmare och vilade sitt huvud mot min axel.
Vi dansade tills låten var slut, vi började gå mot dom andra igen men stannade när vi hörde någon harkla sig i micken.
- Vi har utsätt ett par till vinnare för Tryckartävligen.
- Och vinnarna är....... Justin bieber och hans tjej.
Både jag och amber stannade upp och kollade mot varandras med ett lèende.
Alla stog som en ring runt oss och skrek.
- KISS KISS KISS KISS KISS.
Jag kollar upp mot Amber och ser att hon skrattar, utan tvekan går jag fram till henne och tar tar om hennes midja och kysser henne.
- OOOHHHH skrek alla killar medans alla tjejer skrek '' AWW ''
Vi avlsutade kyssen och alla skingrades så vi kunde gå förbi.
- Varsågod sa Alfredo när vi kom fram vilket jag inte fattade varför.
Sen fattade jag det var han som såg till att vi vann,
- Var det du som sa till att vi skulle vinna ?
- Japp.



Så nu var ett inlägg ute, Så då kanske man kan få lita kometarer,<3

Puss//Amandaa&Juliaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0