Big or small lies are lies ♥ 41

-Fan vad gött vi att scooter har hyrt hela Vattenpalatset sa Lucas

-Aa

-Hahah tänk om amber skulle varit här då skulle justin vara helt borta sa alfredo

-Om jag skulle

 

En kille kom och pratade om regler på vattenpaltsett även om det bara var vi som var här, jag och dan började med rutchkanan (?) efter några minuter var alla i och det blev full fart.
När vi hade badat i cirka 2 timmar var alla hungriga så vi betsällde mat ifrån cafèt.
- Ska vi gå hem eller vill ni gå hem ?
- Stanna lite till tp en timma.
- Visst vi får ju vara här så länge vi vill.
Den sista timmen gick ganska snabbt, vi duschade och fixade allt så att vi var redo att åka till hotellet igen.
När vi kom ut var vi förvånadsvis först av alla vilket vi inte brukar vara, det tog inte så långt tid innan alla var på plats så vi kunde åka till hotellet.
När vi var framme stog det några fans som ville ha autograf.
- Hej tjejer hur är det ?
ingen av dem fick fram ett ord dem stog helt stumma och kollade på mig med en blick som såg ut som om dem skulle spricka av lycka.
- Hur visste ni att jag var här ?
- Vi hittade det på en sida fick en tjej fram.
Jag tog ett kort med en tjej i taget och gav dem varsin autograf.
Nu såg alla tjejer lite mer normala och pratade med mig utan att det såg ut som om dem skulle svimma.
- Vart är amber ?
- Hon är i Atlanta.
- Aha, hur går det med touren ?
- Det går jättebra det är underbart att få träffa fans som er.
- Jag måste gå nu tjejer trevligt och träffa er jag lovar att jag kommer att följa er idag.
Jag vände mig om och kunde höra deras fnitter, jag gick upp till mitt rum och tog upp min dator.
Jag tar upp dem lila lappen med dem 3 tjejernas twitter.
'' Always great to meet fans like @Ilovejb @lovisabieber @cindylovesjustin, thanks girls ''

Jag klickade på följa knappen till allas twitter, jag klickade på några kändisars twitter och mitt hjärta stannade till för ett tag när jag såg Selena gomez tweet
'' Met @JASMINEVILLEGAS baby today,really cute baby''
Skrev hon och la upp en länk till en bild, jag klickade på bilden och några sekunder senare trodde jag hela världens skulle gå under. På bilden var Jasmine med en bebis i hennes famn.
Jag visste inte vad jag skulle göra jag var både arg och besviken på Jasmine att hon ljög om att hon förlorade barnet.
Jag letade upp min mobil och slog in hennes nummer.
- Hej, Justin.
- Hur kunde du ?
- Va ?
- du ljög och sa att du miste barnet ?
- Oh nej har du sätt bilderna ?
- Hur kunde du ?
- Justin låt mig förklara, det är inte ditt barn fick hon fram efter en stund.
- va men hur, vems barn är det då ?
- Demonds svarade hon tyst.
- Men när hade ni sex skrek jag i telefonen .
- Dagen innan jag åkte till dig.
- fyfan dig Jamsine sa jag och tårarna rann ner för min kind.
- Jag trode jag kännde dig bättre.
- Justin, vi har knappt kännt varanadra i 2 månader vi gick aldeless för fort fram.
- Varför sa du inget då?
Hon blev tyst i några sekunder och tänkte på vad hon skulle säga, hon snyfftade till då och då.
- Jag vet inte för att jag gillade dig verkligen och ville vara med dig och sen när jag fick reda på att jag var gravid visste jag inte vad jag skulle ta mig till för jag älskade dig. Men du verkade fortfarande vara kär i Amber för du pratade om henne hela tiden och du väntade alltid på att hon skulle ringa dig. Du bar också halsbandet som ni båda har och om du hade gått vidare hade du tagit av det, sen åkte du till Amber och då fick jag nog och ljög att jag fick missfall för att jag visste att du och Amber var dem rätta inte du och jag. Efter att 9 månader hade gått födde jag barnet och det blev en flicka som heter Scarlett. När hon var gammal nog tog vi DNA prov för att se vem pappan var och då visade det sig att det var Demond som var pappan och vi har skaffat lägenhet tillsammans och tar hand om henne.
- Lycka till med barnet då sa jag tyst och tårarna rann ner för min kind.
Jag la på rakt i örat precis när hon skulle säga något, jag fattade inte att hon ljög för mig.
Jag slog in ambers nummer och hoppades på att hon skulle svara.
- Hej babe.
- Hej, älskling sa jag och min röst darrade till.
- Vad har hänt Justin ?
Jag berättade allt som Jasmine sa och Amber satt helt tyst i telefonen.
- WOW det trode jag inte om Jasmine.
Vi pratade i 30 minuter med varandra, det var galet hur mycket jag saknar henne.
- Hej då Älskling.
- Hej då min skatt, du har väll inte glömmt att du ska hit om 1 vecka ?
- Åhh jag längtar redan.
- Älskar dig vi hörs imorgon.
- Älskar dig med Puss.
Vi avslutade vårat samtal, Amber fick mig att må bätter hon fick mig att glömma allt det som precis har hänt med Jasmine.
*Ring*Ring*
Jag kollar på mobilen och ser att det inte är den som ringer sedan kommer jag på att det är någon som ringer mig på Skype. Jag små springer mot datorn och ser att det är Taylor som ringer.
- HEEJ BROOOOOOOOO
- TJAAAA BIEBER.
- Vad gör du ?
- Inte så mycket kom precis hem ifrån Seth.
- Okej, jag saknar er.
- Vi saknar dig med, men vi kommer ju om 2 veckor.
- aa längtar tills dem veckorna.
- Hur känns det att ha sommarlov då ?
- As gött.
- Vad ska ni göra på sommarlovet då ?
- det är en fest hos Jonathan imorgon som vi ska gå på och fixa några brudar.
- Okej, nice.
- Måste gå nu bieber,
- okej hälsa Seth.

Samtalet avslutades och nu var jag helt rastlös. Jag försökte komma på något jag kunde göra men kom inte på något roligt. Jag letade bak i mina tankar och försökte verkligen komma på något jag kunde göra för att underhålla mig dem sista timmarna så jag skulle slippa behöva tänka på Jasmine.
Sen kom jag på det ultimata jag kunde göra, pranka något i teamet det är alltid lika kul.
Jag gick och knackade på Alfredo och Jacobs rum för att få lite hjälp.

Vi tog en hink och fyllde den med vatten och ställde den över en dörr så när någon öppnar kommer den få allt vatten över sig.
- Vem ska vi pranka ?
- Kenny, han har vi lite att ta igen på.
- aa jag ringer och säger att han ska komma sa Alfredo och gick iväg för att ringa hit Kenny.
Efter några minuter hördes fotsteg närma och tillslut öppnades dörren och allt vatten kom över kenny. SPLASH.
Alla 3 skrattade så vi trode att vi skulle dö, att se kennys min när han fick allt vatten över sig var nog det roligaste jag har varit med om.
- Ni ska få igen sa han och gick sin väg.


Fortsätt att komentera sötnosar :) <3
Puss//Julia&Amanda <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0