Big or small lies are lies ♥ 36

- AMBER PAYTON ÄR HÄR .

- Heeej sa jag och gav henne en kram.

- Är du redo för att festa ?

- Klart, vänta jag kommer jag ska bara hämtra min väska.

Jag sprang upp och hämtade min väska och sen var vi påväg mot flygplatsen.


 



Vi satte oss i min bil och började köra till hotellet där vi skulle bo eftersom det var helg och jag och payton ville skäma bort oss och bo på hotel och sedan gå på hennes kusins fest.Efter att ha åkt i 10 min var vi framme,Vi båda tog våra väskor och sedan gck vi in och chekade in oss på hotelet.Vi gick in i vårat rum och sedan gick vi ner till lobbyn där det fans gratis mat och dricka så vi tog varisin fanta och sedan gick vi in till vårat rum igen.

-Fy fan vad det är nice här

-aa

-Så vad ska vi göra då?

-Vi kan bowla det finns en bowling hall inte så lång här ifrån

-Aa visst

När vi var framme vid hallen gick vi in och bokade en bana och sedan tog vi på oss skona man måste ha för att kunna gå på den banan. När vi båda hade tröttnat på att bowla och klockan var ganska mycket bestämmer vi oss för att åka hem och lägga oss. Vi åkte hem och gjorde oss i ordning och sen gick vi oss och la oss. Jag vaknar nästa morgon av att lite ljus skiner igenom persiennen så att det kommer på ögon, Jag skissar lite lätt med ögonen. Jag kliver upp och går och kollar om payton var vaken men hon var inte i sitt rum. Jag tar snabbt på mig ett par byxor och sätter upp håret och ser att hon sitter och dricker tee vid frukostbordet. Jag går fram till henne och sätter mig vid henne.

-Heey

-Heej

-Sovit gott?

-Aa dusj?

-Aa

-Så vad händer idag då?

- Fixa oss för fetsen sen vet jag inte

-Okejj,När är den då?

-Kl 6 och sen är det hela natten lång

-Fy fan vad kul

-Aa

Vi gick och tog varsin macka och lite O ’boy och satte oss och åt mackan i tysnad. Vi gick sedan upp till vårat rum och började fixa oss för festen eftersom kl snart var 4 och det var bara 2 timmar kvar. Jag drar upp min dragkedjan till väskan och tar upp en kort lila klänning,Jag tar en galja och hänger upp den och tar upp min sminväska och går till toan och brer ut mej och tar fram först lite fondation,Ljus ögonskugga och sedan lite mascara.Jag tar på mej fantation och tar sedan liteögonskugga över en borste och drar den över min ögon lock.Jag kollar mej själv i spegelen. Ögonskuggan var perfekt!Jag drar på lite mascara på fransarna och sedan lite parfym på handlederna och sedan halsen. Jag går in till mitt rum och tar på mej min kläning. Jag går till den långa spegeln och lägger mitt hår till rätta .När 2 timmar hade gått var det dags för oss att åka till festen.Vi går ner till min bil och kör till festen. När vi kommer fram går vi in till det stora lokalen där musiken dunkar och festen är i full gång. Där inne var det knökat med folk och det finns en stor scen där antagligen någon ska uppträda. Payton går fram till någon kille med luva och kramar han, Jag försöker kolla vem det är men ser inte direkt vem det är. Payton går tillbaka till mej och sedan drar mej till killen med luva.

-detta är Amber sa Payton

Killen tar av sej sin luva och jag ser att det är ingen mindre än Taylor.

-Taylor sa jag och kramar han

-Såå det är du som fyller år ?

-haha aa

-Men varför sa du inte det så kunde jag köpa present

-Känner ni varandra? Sa payton

-hahha aa

Vi hör hur det gnisslar till i micken på scen och det riktigt skär i öronen.Vi vänder blicken mot scen och ser att Justin står där. Jag som trodde att vi redan hade tillräckligt med problem.Hans mun öppnas som han ska säga något men hans ögon blir större och hans blick fastnar på mej.Han står där ett tag innan han börjar säga något

-Jag ville bara säga grattis Taylor och hoppas att du får en bra dag.Jag tänkte att jag skulle sjunga en låt som heter’’ – Perfect med Hedley ’’

Jag hoppas att han verkligen skojar med mej?Varför ska han sjunga min favoritlåt när han vet att det är det. introt börjar och han börjar sjunga,Jag stod där helt stilla och kollar när justin sjunger,Jag ville gå där ifrån men ändå vill jag lyssna klart.Jag lyssnar klart på låten men sen orkar Jag verkligen inte med detta så jag vänder mej om och börjar gå mot utgången men hindras av att någon tar tag i min arm,Jag kollar bak och ser att det är justin som tog tag i min arm.Men hur hann han gå av scen så fort?Jag försöker rycka mej ifrån hans gräpp men han håller handen för hårt.Han leder mej ut där ingen är.

-Justin släpp mej ropar jag

-Amber ta det lugnt

-Släpp mej upprepar jag

-Inte för än du har lyssnat klart på mej

Jag himlar med ögonen ger en blick som menas att han ska börja prata

- Kommer du ihåg sa han och tar upp sitt halsband

Han tar ena handen på min hals och tar upp mitt halsband

-If it meant to be we will meant again, Du lovade att ge mej en chans till om vi skulle mötas igen


Wow, vad kommer hända nu ? :o <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0