Big or small lies are lies ♥33

-Justin sluta ljug för dej själv.Du älskar amber.Kommer du ihåg hur svårt det var för dej att säga hej då till amber?Hur lång tid det tog för de att säga hej då till henne när du skulle iväg på tour,Kommer du ens ihåg att du gav henne ett halsband?Och hur glad du var varje dag när du skulle vara med henne om du gör allt detta för en tjej måste hon betyda något för dej.


Justin's perspektiv
Mamma hade rätt jag kan inte ljuga för mej själv,Amber betyder mycket för mej men inte mer än vän.Jag ställer mej upp och går till mitt rum och tar upp mobilen och slår in ambers nummer.Jag tvekar lite om jag ska ringa.Men jag måste faktiskt reda ut detta med amber. Jag gick in och skrev in så jag gick dolt nummer,Om hon ser att det är jag så kommer hon verkligen inte svara.Jag trycket på ring och sedan väntade jag några signaler.
-Hej det är amber sa hon med darrig röst
-Snälla amber innan du lägger på måste jag prata med dej
-Justin jag vill verkligen inte prata med dej,
-Men jag måste bara få prata med dej,Vi måste lösa detta.Jag vill inte att vi ska bråka mer.
-Justin du svek mej,Jag litade verkligen på dej men det kunde jag tydligen inte
-Amber snälla kan vi i alla fall inte vara vänner? Och kan du inte ta halsbandet
-Jag vet inte,
-Snälla,
-jag vet inte,Men jag måste gå nu sa hon och lägger på

Amber perspektiv
Justin är verklien den sista jag vill prata med,Han gjorde så att jag var tvungen flytta,Det är inte värt att kämpa för. Det finns bättre saker att kämpa för än för en kille som man vet inte kommer att kämpa för en tillbaka.
-Amber ropar mamma
-Jaa vad är det?
-Kom ner lite
Jag ställer mej upp och går ner till trappan
-Imorgon ska vi följa med dej till din nya skola så du kan få börja så snart som möjligt
-mm sa jag och går upp till mitt rum och sätter på datan.Det plingar till och jag kan skriva in min kod.Jag skrev in ’amberhjärta’Justin’’ och jag loggade in.När jag skrev in det fick jag tillbaka alla minnen.Justin ändrade ju kod på min data och på hans undrar om han fortfarande har kvar den?När jag kom till startsidan kom min bakrunds bild fram på mej och justin.Wow det måste varit ganska länge sedan länge sedan jag var inne på datan.Jag höger klickade och sedan kom det fram’’Bakrundsbild’’Jag klickade på den och det gick till mappen’’Bilder’’ Jag gick in på bilder på mej och Chleo och tog en bild på oss när vi var på en Ö för några år sedan.Det  var nog ett av dom bästa minnena med Chloe,Vi fick bo på en båt helt själva i en vecka.Jag klickade på internet och google kom fram.Jag skrev in posh24 och sedan var jag vid den sidan.Jag skrollade ner och såg att Harry potter filmen kommer på bio imorgon och att det var den sista filmen.Jag skrollade ner en bit och stannade på bilden på Justin och den dära jasmine,Det var flera bilder på dom när dom kramade varandra och när dom sprang hand i hand.Jag skrollade ner men det var inte direkt något kul.Jag stängde ner sidan och sedan loggade jag in på facebook och såg att jag hade en vänförfrågning,Jag klickar på den och ser att det är från Jasmine village.Jag tryckte på ’’Necka’’ och sedan skrollade jag ner för att se om någon kul hade skrivit något,Men det var inte direkt någon som hade gjort det så jag stängde ner den och stänger av datan. 

4 Veckor senare
Justin perspektivet
I dag hade jag och jasmine bott i New york i en vecka i en lägenhet och det var rikitgt fint här.Jasmine och jag har bestämt att vi ska behålla barnet så därför så ska ska jag få ledigt när hon väll ska få barnet.Mamma är väll inte direkt jätte lycklig över mitt val,Eftersom hon tycker att amber är ett bätter val och att vi ska få ett barn förstör hela min karriär.Vi har inte direkt berättat för mina fans om att jag ska få ett barn med jasmine men det är i alla fall publicerat att jag och jamsine är tillsammas .Alla fansen är inte jätte glada men det får vi väll leva med.
-Justin kan du köra mej till flygplatsen ?
-Vart ska du åka?
-Justin det var ju idag jag ska åka och hälsa på mamma i 3 dagar
-hahah det har jag glömt
-Hahah
Jasmine tar sin väska och sedan går vi till bilen och kör till flygplatsen.När vi kommer fram är det helt tomt på flygplatsen,Vi går till kassan och jamsine tar ut sin biljett och sedan börjar vi gå till hennes flyg.När vi kommer fram till där hon ska ge sin biljett för att sedan gå på flyget.Jag kysser henne en gång och sedan kramar jag henne och sedan går hon till in.
Amber perspektiv
Nästa dag vaknar jag av att min klocka ringer,Nej det är idag jag ska hälsa på min nya skola.Jag ställer mej upp ur sängen och drar upp persiennen och öpnnar fönstret för att känna om det var varmt eller kallt.Jag stäcker ut handen och känner en varm vind nudda min hand.Jag går till min garderob och väljer ett par shorts och ett linne.Jag går ner till köket där mamma och pappa sitter och äter macka och läser tidningen.
-God morgon gumman
-God morgon
Jag öppnar kylen och tar ut smör och skinka och tar brödet som ligger på bordet. Jag brer en macka och sedan lägger jag på skinkan,Jag går sen och tar lite mjölk ur kylen och häller upp lite i ett glas och sedan sätter jag mej ner och börjar äta min macka.
När jag var klar och hade sminkat mej och allt åka vi till skolan.När vi kom fram var det massa som satt på gräset och pratade.Skolan var ganska stor med mycket plats för att sitta ute på rasterna.Jag gick ut ur bilen och sedan började jag gå mot ingången.När vi kom in gick vi till rekton för att skriva in mej på skola.Jag,Mamma och pappa fick skriva på några papper och sedan kunde mina föreldrar åka så skulle jag få gå till min klass som jag kommer att gå i.
-Lyssna klassen vi har en ny elev i klassen sa en lärare och vinkade att jag skulle ställa mej framför min klass.
-Detta är Amber cooper och hon ska börja i våran klass
-Så berätta lite om dej själv
-Okejj,Jag heter ambe och jag flyttade hit några veckor sedan
-Okejj,Du kan sätta dej där brevid den tjejen där sa läraren och pekar på en ledig plats.
- Hej jag är Payton ( Alltså inte Payton rae)
-Hej hej
När lektionen var klar fick jag ett skåp och Payton fick visa mej runt i skolan
-Så varför flyttade du till LA då?
- Du kommer aldrig tro mej om jag säger
-Hahh jo då
-Okejj,Du vet att justin bieber är tillsammans hon dära Jasmine village
-aa jag har sätt dom i massa tidningar och internet
-Mm,Jag var tillsammans med justin innan jamsine.Och så blev det för mycket när han var otrogen så vi flyttade hit till LA
-Ofta du har varit tillsammans med justin?Inte för att jag inte tror dej men han är ju världens kändaste kille
-Hahha jag vet
Jag tar upp min mobil och går in på mina bilder och tar upp en bild på mej och justin och vissar den för Payton
-Wow du har verkligen varit tillsammans med han fy fan vad coolt
-Hahah
Vi gick tillbaka till korridoren där alla i våran klass satt mot väggen med mobilen i handen. Jag och payton satte oss bland alla andra tjejer.
-Visste ni att amber har varit tillsammans med justin bieber? Sa payton plötsligt 
-Nej hon ljuger sa en tjej och ger mej en bitchblick,Hon vet jag att jag inte vill bli vän med
- Hahha glöm och dröm att du skulle varit tillsammans med justin,Han är väll tillsammans med Jasmine
-Yees det är han men jag var tillsammans med han innan det
-Jo men visst har du bevis?
-Aa sa jag och tar upp min mobil och visar flera bilder på oss
-Hahha dom är säker fake
-öhh nej?
-Amber hör jag någon ropa
Jag ignorerar det och fortsätter att diskutera om jag har varit tillsammans med justin
-Amber om du nu har varit tillsammans med justin varför går du inte fram och kramar han?
Jag vänder mej om och ser att justin står där,Jag reser mej upp och börjar gå men hinner inte för han tar min hand. Han drar mej så att jag är tvungen att möta han blick.Jag kollar bak och ser att hela klassen sitter och stirrar på och väntar på att jag eller justin ska säga något.
-Hur visste du att jag hade flyttat?
-Chloe
-Men hur visst du vilken skola?
-Dina föräldrar
-Jag vill bara komma förbi och säga förlåt för allt sa han och kollade sorgset på mig.



Lite komentarer kanske?
Puss Juliaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0