Big or small lies are lies ♥ 29

-Vill du smaka sa jag och sträcker fram glassen till jasmine.Hon ’’slickar’’ på glassen och sedan sträcker hon hennes glass och jag smakar på hennes glass.Jag tittar på dom andra som sitter äcklade över att jag har smakat på hennes glass.När glassen var slut bestämde vi oss för att åka hem och kolla på film.Jag tar upp min mobil och skickar ett sms till mamma att vi åker hem.


* I vecka senare *

Den här veckan gick ganska långsamt fram, nu är det söndag och det inebär att det bara är 2 veckor kvar. Jag och Amber slutade prata med varandra medans jag och Jasmine blev mer än bara vänner.

Jag och Jasmine hade haft sex med varandra, jag ångrar lite det ändå inte även om vi bara har pratat med varandra i 4 veckor,Men det bara hände jag hann inte tänka så mycket innan det var gjort. Innan har vi inte pratat med varnadra så mycket vi hade bara träffats några gånger innan men hon är en underbar tjej jag gärna blir tillsammans med. Vi har inte berättat för något om att vi ''träffas'' vi tycker det är bäst att inte göra det än..

Jag vaknade upp ur mitt sovande av att det knackade på dörren, jag gick fram till dörren och öppnade den och där stog Jasmine.

- Hej Biebs sa hon och tog sina händer och placerade dem mot mina kinder och kysste mig.
Vi stog och kysstes en stund 5 minuter vad vet jag.
Jag tog hennes hand och satte mig på sängen med henne i knät.
Hon vände sig om och började kyssa mig vild, kyssen övergick till hångel.
Hon la sig över mig och började klä av sig kläder och plötsligt låg hon i bara trosor och Bh.
Vi fortsatte att hångla men stoppades när någon knackade på dörren, fort satte hon på sig kläder och gömmde sig i gaderoben.
- Hej Justin, du kan börja packa nu för vi ska åka i imorgon på kvällen till Danmark.
Just nu var vi i Sverige, jätte vackert land jag har aldrig varit här innan så det var jätte kul att vara här och fansen här var underbara och som tur var så har jag inte haft så mycket papparatzi efter mig som jag brukar och det var väldigt skönt. Det här blir absolut inte sista gången jag åkter hit.
- Okej, bra,
Jag stängde dörren och gaderoben och Jasmine kom ut ur gaderoben.
- Jag ska nog gå nu sa hon och kysste mig och försvann sen genom dörren.

Jasmine var inte alls som Amber, jag vet inte riktigt varför jag är tillsammans med Jasmine. Antaglien är det för att få mig sluta tänka på Amber men det gjorde hon inte, varje dag när jag stiger upp på morgonrna är det Amber det första jag tänker på och även det sista jag tänker på innan jag somnar.
Men just nu vet jag inte vad jag ska göra för att försöka få tillbaka Amber, men jag har inte glömt hennes misstag heller. Vi båda har gjort ett misstag men frågan är ifall det  någonsin kommer bli bra mellan oss.

Eftersom att vi ska åka vidare imorgon måste jag packa så jag tog fram min resväska och började packa alla kläder förutom ett par byxor, tröja och ett par fräsha kalsongen och strumpor tills imorgon.

Packningen gick ganska snabbt och när klockan blev 22:55 var nästan allt packat.

Efter all packning var jag helt slut och gick och la mig och somnade snabbt.

På morgonen vaknade jag och gick upp och klädde på mig kläderna jag tog fram igår kväll.
Jag kollade på klockan som stog och tickade, när alla kläder var på passade jag på att packa ner dem sista sakerna. När jag väl var nere vid frukosten var ingen där som jag kännde så jag fick ta ett eget bord och äta under tystnad.

Ambers perspektiv

- Hej gumman,

Jag vände mig om mot mamma som stog i köket med ett stort lèende.
- Godmorgon, vad gör du hemma på en måndag ?
- Jag är ledig idag.
- Aha,
- Vill du ha lite ägg och bacon till frukost.
- Aa tack.

Jag går fram till mamma och kollar ner i stekpannan där ägg och Bacon ligger och steker, det lukar faktiskt rikitigt gott oftast brukar pappa laga mat för mamma är inte så duktig i köket . Hon la Baconen och ägget på en tallrik och gav den till mig.
- tack mamma sa jag och satte mig vid bordet och började äta på min frukost.
- Har du några planer för idag ?
- Aa det är idag jag ska åka till Justins tour ifall du minns?
- Just det är det idag ? är du säker på att du ska åka med tanka på vad som hände imellan er?
- Aa jag måste prata med honom.
- Okej, jag vill bara inte att du ångrar dig eller att du blir sårad igen.
- Jag vet inte vad som kommer att hända.
- Oj, jag måste gå nu gumman jag ska till Frida och fika.
- Gör du så mamma, hej då.
- Hej då ring om det är något.

Mamma försvann snabbt genom dörren och nu var jag helt ensam i huset.
Jag vet inte vad som flög i min när jag bestämmde mig för att åka till Justins tour, jag hade ju trots allt biljetter och hotellet Justin bodde på.
Jag gick upp till mitt rum och började packa kläder. Vi måste ändå prata och det är bäst att göra det face mot face.

Mitt flyg går 15:33 och nu är klockan 12 så jag har gott om tid över, jag tog en dusch och satte på mig kläder samt sminkade mig innan jag tog en taxi mot flygplatsen.
Jag skulle möta Justin på flygplatsen och sen ska vi åka till Danmark.
Justin vet inte att jag ska komma jag ska överraska honom om han kommer bli glad eller inte det får jag vet om några timmar.

Jag checkade in mig på flyget och satte mig på min plats, flyget lyfte och jag satt och tuggade tuggumi för att inte få lock för öronen för jag hatar att få lock för öronen.
Jag somnade på och vaknade när vi skulle landa.
Mitt hjärta dunkade snabbare och snabbare ju närmare jag kom slutet av gaten.
Min väska kom på bandet och nu återstår det bara att hitta Justins crew. Efter mycket letande hittade jag dem tillslut. Jag tog en djupt andetag innan jag gick fram till Justin som gick längst back. Han såg så förskymrad ut som han gick och tänkte på något.
När jag var ifatt honom tog jag mina händer för hans ögon som han alltid gör på mig.
- Vem ? sa han förvånad.
Jag tog bort mina händer från hans ögon och han vände sig om och kollade chockat på mig.
- Amber ?
Jag log stort mot honom och förvåndsvis så log han sitt sneda lèende tillbaka.
Jag var ändå ganska glad över att se honom igen även om jag inte har glömt vårat bråk.
- Vad gör du här ?
- Du sa ju att jag fick komma 2 veckor på din tour och vi behöver verkligen prata.
- Just det, jag är glad att du är här sa han och kramade mig hårt.

Jag saknar Justins kramar och Justin Kyssar jag saknar allt med Justin.
Vi gick i kapp dem andra i teamet, alla var glada över att jag var här och det känndes skönt att höra.
- JASMINE ? hörde vi någon ropa och Justin, Jasmine och Jag vänder oss om och ser en kille som ser ut som hennes pojkvän. Jag kollar mot Jasmine och ser inte att hon ser glad ut över att se hennes pojkvän. Konstigt.
- Vad har du gjort med henne sa killen och puttade Justin bakåt.
- Vad har du gjort med henne sa jag.
- inget sa Justin iskallt.
- Har du kysst henne frågade han kaxit.
- Sluta Demond sa Jasmine och kollade med en blick jag inte kunde tyda.
- Nej sa Justin lika kyligt, jag hoppas att det inte har hänt att Justin och Jasmine har kysst.
- Har du haft Sex med henne ? sa han och puttade Justin igen fast ännu hådare.
Dem både stog helt tysta och kollade mot varandra, dem båda såg ut som dem blev generade.
- Kan du svara har du haft sex med henne ?
- Ja det har vi, vi har haft sex och jag är stolt över det.
Jag kollade mot Justin som stog och små log.
Jag tog min väska och sprang där ifrån, han hade sex med henne. Jag var bara borta i 3 veckor. 3 ynka veckor, det kunde inte vara sant.

Jag hörde hur Justin ropade mitt namn flera gånger, utan att vända mig en gång och kolla på
Justin sprang jag fram till en reseption och bad om snabbaste flyget hem igen.
- Ett flyg går om 10 minuter jag tror du hinner till det.
Snabbt som attans betalade jag och la min väska på bandet och sprang till min gate och gav fram min biljett.
Jag hann med flyget i sista sekunden, jag hade inte klarat att vara i samma byggnad som Justin. Jag hade platsen längst bak, jag var helt ensam på min rad det fanns bara några framför mig och på andra raden brevid.
Jag kunde inte hålla tårana längre jag lät dem rinna ner för min kind.
Bortkastade tårar tänkte jag medans tårana inte slutade rinna.



Vad tycker ni ? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0