Big or small lies are lies ♥ 28

- Du och Jasmine höll handen.

- Skit vart såg du den bilden ?

- Posh24.

- fan också, det är inte som du tror jag har inte gått vidare jag och Jasmine pratade bara om allt som har hänt.

Jävla lögnare tänkte jag och la på i örat på honom som han gjorde på mig. 


 

Justins perspektiv
Fan fan fan amber kommer aldrig att tro mej,Hon kommer att tro att jag och jasmine har något och att jag har inte kommit över Amber,Okejj jag har inte kommit över Amber sedan vi gjorde slut tror mamma att Jasmine andvänder mig för att bli känd men det tror jag verkligen inte att hon gör eller gjorde för att hon är verkligen inte en sån person som gör något sånt. Egentligen är jag rädd för att erskänna för mej själv hur mycket egentligen jag tycker om Jasmine.Jag la mobilen på nattdukbordet och sedan tog jag av mej mina kläder och sedan gick jag la mej.

Nästa dag vakande jag av att tv var på,Jag suckade och stängde av dej.Jag ställde mej upp och tittade mej i spegelen,Wow jag såg verkligen sliten ut det såg nästan ut som jag inte hade sovit på flera dagar.Jag rättade till mitt går och sedan går jag till min skrivbordet där på stolen det ligger en tröja och ett par shorts.Jag tar på mej dom och sedan går jag ner till frukosten.Jag brede en macka och sedan tittar jag och letar var resten av mitt team sitter.jag tittar och ser ett kenny och scooter sitter vid ett bord och allison och pattie sitter vid ett och sen var det ingen mer,jag suckar och sätter mej vid ett bord ensam.Jag tar en tugga av min macka och sedan tar jag en klunk av mitt kaffe.

-Kan jag sätta mej här? Sa jasmine

- Visst

-Så vad händer i dag då?

-Jag tror att vi skulle öva på danserna till alla sångerna

-aa just det,Det skulle vi göra idag

-Hahha bra där jasmine

-Hahah men man kan ju inte komma ihåg allt

När vi hade ätit klart gick vi inte till våra rum för att byta om till ett par short och en t-shirt.När jag var klar tog jag min mobil och sedan gick jag ner till salen vi hade träning i.

-Aye justin

-Heey

-Så nu när alla är här kan vi börja,Vi ska dela i oss i grupper och träna.Vi börjar med alla som ska dansa i One time kan komma hitt så ska vi börja öva medans ni andra kan njuta av att kolla på dom andra så länge sa Jamacia.

Ambers perspektiv

Efter att samtalet var slut mellan mej och justin satte jag mej på sängen och tårana bara rann ner för mina kinder,Varför ska man dölja att man är ledsen? Jag torkade bort några tårar men det kom bara fler.Efter att ha sutit där en bestämmde jag mej för att gå till stranden.Jag gick ner för min trappa och sedan satte jag på mej mina skor och satte mej i bilen och körde till stranden.När jag frame satte jag mej vid brasan jag fick tillbaka alla minnen när jag var här med justin vi gick en proenad här och Chloe tog massa kort på oss när vi höll varandra i handen.Jag tog upp min mobil och gick in på bilder och bläddrare ner till bilderna från stranden,Egentligen ville jag bara slänga mobilen i vattnet men jag ville och bara glömma allt det här och bara gå vidare,Jag orkar inte slösa mer tårar på en som justin.

Justins perspektiv

Precis när vi hade startat låten ringer min mobil.

-Jag måste ta det sa jag och sprang till min väska och tog upp mobilen.Jag kollar på displayen och står ’’Älskling’’

-Aye

-Hej justin sa hon med en darrig röst

-Vad har hänt gumman?

-Justin jag kan inte göra detta mer

Alfredos perspektiv

Jag såg att justin sprang med ett leende på läpparna och svarade glatt.Han blir tyst ett tag och hans leende försvinner.Han sätter sej på bänken och lägger ena handen på pannan.

-MEN FÖR FAN DET ÄR INTE MITT hör man justin skrika och salen blir helt tyst och tittar på justin

- Amber innan du säger något lyssna på mej,Jag kan inte hjälpa att jag är iväg så mycket sa justin och viftar med armana.

Efter att dom hade pratat ett tag avslutade dom samtalet och justin gick tillbaka till sin plats.

Justins perspektiv

Efter jag hade pratat klart med amber gick jag till min plats,Musiken satte på och alla började dansa medans jag står kvar på samma plats.Det ända jag kunde var det amber sa i telefon’’Justin det är bara bortkastade tårar’’

-Justin vad håller du på med?

- Ojj förlåt jag var inte med

Musiken sattes på och vi började dansa som vanligt,När alla låtar var klara så apploderade alla och vi fick åka hem igen.Jag tog min mobil och satte mej på bänken,Jag skulle gå in på mina bilder men jag fasnade på min bakrunds bild jag hade på mej och amber från stranden.

-Justin du kan gå till ditt hotellrum nu.Jag tittar upp och ser att Scooter står vid dörren.

-Jag kommer snart jag behöver bara vara lite för mej själv

-Okejj,men glöm inte att du ska vara klar för middag om 40 min.

-Yees jag är klar då

-Bra sa han och gick ut

Efter att jag hade suttit där i 20 min bestämde jag mej för att gå och ta en dusch och sedan gick jag ner till resturanten.När jag kom ner satt mitt team vid bordet och pratde.

-Heey

-Aye

Jag satte mej brevid alfedo,Vi fick en meny och alla beställde mat.Efter ca 10 kom allas mat.Alla började att hugga i och efter 20 mat var alla klara och vi bestämmde att vi skulle åka iväg och åka lite karruseller.Vi betalade våran mat och sedan gick vi till våra bilar och sedan körde vi till tivolit.Kenny fick gå fram till huvud entern och prata med dom så att vi kunde ta en annan väg in.Vi alla betalade och fick var sitt åkband och sedan gick ’’vuxna’’ till höger medans vi’’Barn’’ gick till vänster

-Så vad ska vi åka? Sa Jasmine och log

-Kan vi inte åka den sa alfredo och pekade på en jätte brant bergodalbana

-Nej den är säker jätte läskig

-Nej då,Du kan få sitta brevid mej så lovar jag att det inte är lika läskigt sa jag

-Okejj

-Marc du och jag åker sa alfredo till marc

-Visst

-Lucas du åker med mej sa Teo

-Sure

Vi gick och ställde oss i kön men efter att ha stått där i 5 kom massa gana fans så att vi fick åka på direkten.Jag och Jasmine satte oss där bak medans alfredo och marc satt nästan längst bak och lucas och Teo att framför oss.

-10…9…8….7…6 Hörde vi en röst och när den var nere på 0 åkte vi med.Jag tog i jasmines hand och klämde den hårt. När den var klar gick vi ställde vi oss brevid varadra.

-Så vad ska ni åka nu.

-Jag vet inte,Vad tycker ni?

-Kan vi inte den där med vatten sa Marc och pekade på en som man åkte ner för branta backar och man blev ganska blött

-Jaa

När vi hade åkt i ca en timme var alla ganska hungriga och sugna på godis.Så vi bestämmde för att gå till Burgerking som låg där inne.Vi beställde mat och sedan satte oss lite längre in där det inte var lika stor chans att fansen kunde se oss.Vi åt klar våra hamburgare och sedan gick vi till kiosken som låg precis bredvid.

-Vad ska ni ha för glass?

-Jag ska ha en daim sa Marc och tar upp en ur frysen

-Jag med sa både lucas och teo

-Jag tar en nogger

-Jamsine vad ska du ha sa jag

-Jag vet inte kanske en daim

-Okejj, sa jag och tar en päronsplit

Jag kollar runt och ser att det inte är någon mer kvar än jag och jasmine.Jag betalar glassarna och sedan går vi till dom andra som sitter på bänker

-Snällt att det finns plats på bänker sa jag ironsikt och sätter mej på bänken med jamsine som är rakt över.

-Vill du smaka sa jag och sträcker fram glassen till jasmine.Hon ’’slickar’’ på glassen och sedan sträcker hon hennes glass och jag smakar på hennes glass.Jag tittar på dom andra som sitter äcklade över att jag har smakat på hennes glass.När glassen var slut bestämde vi oss för att åka hem och kolla på film.Jag tar upp min mobil och skickar ett sms till mamma att vi åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0