Big or small lies are lies ♥ 27

-Vad gör du här?

-Jag lärde Johnny en läxa

-Justin vad har du gjort sa hon och tar av mej glasögonen

Utan att svara vänder jag mej om och ser att min taxi står där

-Jag måste gå sa jag och går till taxin.




Jag hoppar in i taxin och ber den köra mig till flygplatsen. Jag vänder mig om och ser att Amber sitter på marken med händerna i marken.

Taxin körde mig till Flygplatsen, jag går till en tjej och beställer närmasta flyg som inte går fören 1 timma. Min mage kurrar högt och nu kännde jag faktiskt hur hungrig jag är.
Det finns en stor kiosk med smörgåsar och dricka sammt bulle och fika.

- Jag tar en skink och ost macka och en Ramlösa Tack.
- Okej, vill du ha grillad eller bara vanlig macka ?
- Vanlig.
Hon gick och hämtade en macka och en ramlösa och gav den till mig, jag gav henne jämna pengar och gick till en bänk och började äta på min macka.

Den timmen gick ovanligt snabbt, det brukar alltid kännas som flera timmar när man väntar på flyget.
Jag var den första som gick på flyget och med tiden droppade det in folk. Och när alla var på flyget lyfte det och bar iväg mot Italien.

Jag tog yltligare en taxi tillbaka till hotellet.

- Åh hej Justin vart har du varit sa mamma som mötte mig i lobbyn.
- Hej mamma, jag har varit hemma I Kanada och fixat några saker.
- Okej, har du fixat allt du ska då ?
- Nej inte direkt.
- Du kan prata med mig och det är något.
- Tack mamma.
Jag gick upp till mitt hotellerum och satte mig i sängen, mina ögon börjades vattnas och några tårar rann ner för kinden.
- Justin ? hörde jag någon ropa och kollade upp mot dörren där någon stog och bankade på andra sidan.
- Aa vad är det ?
- Vi ska äta.
Jag kollade mig i spegeln och mina ögon var helt röda jag letade upp mina solglasögon och tog på mig dem så ingen skulle se att jag hade gråtit.

- Är allt bra frågade alfredo och klappar mig på ryggen.
- Det är bra sa jag och hörde hur min röst skar sig.

Alla i teamet satt vid bordet förutom jag och Alfredo.

Vi satte oss vid två lediga stolar och började att äta när alla var klara reste vi oss upp och återgick till våra rum. När jag precis kom in genom dörren började min mobil att ringa, jag går fram till bordet där jag la den senast och såg att det lös '' Älskling'' på displayen .

- Ja hallå ?
- Hej Justin, förlåt mig att jag inte litade på er men jag trode aldrig att Johnny skulle vara kär i mig.
Utan att ge något svar tillbaka la jag på i örat på henne och kastade mobilen i väggen.

*Knack*Knack*

Jag reste mig upp och öppnade dörren.

- Hej Jasmine.
- Hej, vill du ta en promenad ?
- Med vilka mer ?
- Bara vi två, det verkar som om du behöver prata med någon.
- aa, vänta jag ska bara ta en jacka.

Vi gick ut till ett stort centrum och satte oss på en bänk.

Jasmine förstog verkligen mig det var verkligen henne jag behövde prata med.

Vi satt tysta i några minuter tills jag kännde hennes hand mot min.

Vi gick hand i hand tillbaka till hotellet och gick till dem andra som satt i en soffa och pratade

Ambers perspektiv

Fan fan fan vad har jag gjort Justin och Chloe vägrar att prata med mig och jag vet inte vad jag ska göra. Jag har inte heller pratat med Johnny

Jag gick in på posh24 för min dagliga titt för att se vad som händer i kändisvärlden.

Först så var det en stort artikell på Robert Pattinson och Kristen Stewart om att det finns vittnen om att dem har sätts kyssas. Jag scrollade ner lite och där fanns en bild på Justin och Jasmine villegas när dem höll hand. Jag satt chockat och sirrade på deras sammanflätande händer, dem såg väldigt glada ut när dem gick där. Jag fiskade upp min mobil ur fickan och klickade på nytt sms.

'' Hej Justin, jag vet inte vad jag ska säga men jag behöver prata med dig. Men det ser ut som du redan har gått vidare ? Men du ska veta att jag älskar dig ''

skicka.

Efter några minuter vibreade det i fickan,

'' Hej, Amb, kan vi inte prata ikväll så lovar jag att jag svarar jag. Jag älskar dig med glöm inte det xx Justin ''

Ganska lustigt att han inte sa något om att han hade gått vidadre men då hade han antaglien redan gått vidare.

Timmarna rullade ganska snabbt och himlen började skifta färg till svart.
När klockan slog 22:34 när min mobil ringde, jag kollade på skärmen och såg att det stog Babe över hela skärmen.

- Hej sa jag tyst.
- Hej sa han glatt tillbaka.
- Vad gör du ?
- Inte mycket sitter i mitt rum och pratar med dig du då ?
- Inte så mycket kollar på tv.
- Okej, men hur ska vi göra ?
- Jag vet inte men det verkar som du redan har gått vidare ?
Tyst satt jag och väntade på svar och hoppades att han skulle säga att han inte hade gått vidare.
- Va ? Nej verkligen inte, varför tror du det ?
- Du och Jasmine höll handen.
- Skit vart såg du den bilden ?
- Posh24.
- fan också, det är inte som du tror jag har inte gått vidare jag och Jasmine pratade bara om allt som har hänt.

Jävla lögnare tänkte jag och la på i örat på honom som han gjorde på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0