Big or small lies are lies ♥ 26

Vi avslutade vårat Samtat, jag var glad över att hon lyssnade på mig. Jag kanske låter
överbeskyddande men jag vill inte ta några risker.






En vecka senare
Ambers persperktiv

När skolan äntligen var klar tog jag min bil och körde till johnny,När jag var framme ser jag att johnny sitter på trappan kollar nervöst på mej.

-Hej sa jag och sätter mej brevid han

-Amber vi måste prata

-Prata på

-Ehh jag gillar dej

-Va?

Jag kan inte fatta att Chloe hade rätt han gillade mej, jag stog chockat och stirrade på honom ett tag och försökte förstå vad han sa. Det kan inte vara sant han gillade verkligen mig, Faan hur ska jag säga detta till Justin och Chloe jag litade aldrig på dem. Fan att allt ska vara så svårt. Jag gillar ju inte Johhny men det kommer bli svårt att förklara för Justin.

-Jag måste gå sa jag och gick till bilen och körde hem till mej.

Justins perspektiv

Precis när jag hade skjutit fotbollen i mål ringer min mobil.

-Jag ska bara ta det sa jag till Alfredo,Lucas och mark står precis brevid mej,Jag tar upp min mobil och ser att det står ’’Älskling’’

-Heeyy babe sa jag och ler stort

Amber svarar inte utan man hör bara att någon gråter i bakrunden

-Älskling vad har hänt?

Både alfredo och mark kollar på mej oroligt på mej när jag sa det

-Johnny svarar hon lågt.

-Johnny?

-mm,hhhannn gggiiiiilllllllaaaar mmmmeeejj stammar hon fram

- Har du varit med han även om jag sa att du inte skulle göra det?

-mm

-Asså va fan amber sa jag argt

-Förlåt

-Jag trodde fan att jag kunde lita på dej

-Men jag trodde verkligen inte att han skulle gilla mej mer än vän

-Så du litar inte på mej eller chloe? Skrek jag

-Nej

Jag tryckte på röd lur och sedan stod jag bara och stirrade på ner i marken.Min hand börjar darra så jag tillslut tappar mobilen på gräs mattan.Jag kollar ner och ser att displayen lyser upp och det står’’Älskling’’ Jag tar snabbt upp mobilen och sedan går jag till bilen.

-Justin vart ska du sa alfredo och tar en handen på min axel,Jag rycker bort handen som han har på axen och sedan fortsätter jag gå.

-vart ska du upprepar han igen

- Jag ska hem

-Okej

När jag kom fram till hotellet gick in till mitt rum och tog min plånbok och sedan körde jag till flygplatsen.När jag kom fram ställde jag mej i kön.

-Mamma mamma det är justin bieber står framför mej i kön hörde jag en liten tjej säga

-Fråga efter atogfraf sa mamman

-Jag vågar inte sa tjejen

Jag vänder mej om och en gullig tjej står där med penna och papper

-Kan jag få autograf?

-Visst sa jag och tar pennan och pappret

-Vad heter du?

-Amber

När hon sa det känndes det som en kniv rakt i hjärtat.

-Vilket fint namn

Jag skriver ’’Too amber xoxo justin bieber (Alltså atografen)

Jag vänder mej sedan om och ser att det bara är en person förre mej i kön.Hon betalat snabbt och sedan är det jag.

-Kan jag hjälpa nästa

-Jag skulle vilja ta nästa flyg till Kanada

Hon tittar upp och hennes ögon blir större.

-Du är ju justin bieber!

-Yees,

-Det finns plats i nästa flyg som går om 30 min

-Visst den tar jag sa jag och tar upp mitt kort och betalar och sedan går jag och sätter mej vid vänte platserna.Jag tar upp min mobil och går in på mina spel och börjar spela.Mitt i spelet blir jag avbruten av att min mobil ringer och på displayen står det ''Mamma''

-Aa det är justin

-Justin vart är du?

- Jag ska fixa en sak men jag kommer hem ikväll oroa dej inte

-Justin kom hem nu

-Nej men jag måste bara göra en sak oroa dej inte

-Jag ber att kenny kommer ifall det blir problem eller att fans kommer.

-Nej jag kan klara mej själv

-Okejj då, Men kom hem så snart som möjligt

-Jaja hej då sa jag och la på

När man äntligen fick stiga på flyget satte jag mej på min plats och satte i hörlurana och satte på radion.När vi var framme i kanada så beställde jag en taxi som skulle köra mej till ambers hus eftersom visste vägen från amber till Johnny.När jag var framme vid amber hus betalade jag och sedan åkte taxin.Jag börjar gå och sedan efter 10 min är jag framme.Jag kollar in i huset och ser att det bara lyser i ett rum som jag antar är Johnnys.Jag tar ett djupandetag och sedan plinagar jag på. Efter ett tag kommer johnny och öppnar dörren.

-Vad vill du?Sa han tycket

- Jag vill att du håller dej borta från amber

-Varför skulle jag ?

-För att hon är min.

Han kollar på mej och ger en bitch blick och sedan en rak höger.Jag slår till han i magen och sedan ligger vi båda på marken och brottas.

-Ayee vad håller ni på med? sa en av killarna som jag antar är hans granne

Ingen av oss gör något mer än att fortsätta brottas.Jag känner att någon tar tag i mej och putar bort mej och tar mina händer bakom ryggen och den andra killen gör detsamma mej Johnny.

-Vad håller ni på med igentligen?

Jag säger inget utan bara rycker på axlana.

-Johnny gå in till dej och du den andra åka hem till dej eller något och sluta bråka ingen av er tjänar på at bråka.Utan att säga något går johnny in till sej medans jag börjar gå.Jag tar upp min mobil och skickar ett sms till Amber''Hoppas att du är nöjd nu!''

Jag kollar mej själv i mobilen och ser att jag har rivmärken och har röda märken efter att bitchklappen.Jag tar på mej min luva och sedan ett par svarta glassögon.Jag slår in numret till taxin och bestämmer att den ska hämta mej ungefär vid stranden som ligger 15 min här ifrån.Jag tar upp mina hörlurar och sätter i dom i mobilen och börjar lyssna på radion.När jag var framme vid stranden satte mej på en liten mur som var precis vid vägen.Jag kollar på kl och ser att det är 5 min kvar till taxin ska komma.Jag suckar och sedan stänger jag av musiken.

-Justin? hör jag någon ropa

Jag vänder mej bak och ser att amber står där.Hon springer fram till mej och ger mej en kram bakifrån.

-Vad gör du här?

-Jag lärde Johnny en läxa

-Justin vad har du gjort sa hon och tar av mej glasögonen

- Va ? vad har du gjort Justin ?

Utan att svara vänder jag mej om och ser att min taxi står där

-Jag måste gå sa jag och går till taxin.


Komentera för våran grymma uppdatering ? Snälla ;(
puss//Amanda & Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0