Big or small lies are lies ♥ 24

’’Lyssa på Nrj nu xoxo Justin’’

’’Aww justin,Jag älskar dej xx Amber’’

’’Love you too’’

Jag la ner mobilen med ett leende på läpparna




Jag gick tillbaka till dom andra som satt fortfarande satt vid bänken och nästan alla satt med mobilen.

-Ayye justin sa alfredo och kollar upp från sin mobil.

-Eyy

Jag satte på mej på den sista tomma platsen och tar också upp min mobil.

Jag gick in på mina spel och bläddrade igenom dom men det fanns inte direkt något spel jag var sugen på att spela.Jag la ner min mobil och ställde mej upp och gick till mamma,scooter och kenny som står och pratar.

-Heey

-Hej justin

-Så när skulle din tjej komma med på din tour?

-Dom två sista veckorna

-Aha,Vad trevligt

-Mm

-Kommer jag ha någon vecka eller så jag kommer att vara ledig?

-Inte vad vi vet än

-Okejj

Vi hör ett plingande ljud och våran dörr till planet öppnar,Jag går till mina saker och går till flyplatsen.Alla går in medans jag går in sist,Jag tar upp min mobil och sms amber medans jag går ’’Nu åker jag;( Jag älskar dej mest av allt,Kommer att sakna dej, Puss’’ jag tog min mobil i handen och kollar på alla framför som är längre fram.Jag ryckte till när det vribbrerade i min hand.Jag slår i min kod och sedan läser jag smset’’Jag saknar dej redan.Älskar dej mest puss’’ Jag log för mej själv och gick in i flyget och satte mej på en plast ensam längst bak.Vi hade bokat alla platser längst bak

-Justin vill du inte sitta längre fram? Sa mamma

-Nej sa jag och sätter i hörlurana och bläddrar ner till ’’linkin park Numb’’

Jag lutade huvudet mot väggen och somnade

-Justin vakna sa mamma och putar på min axel

-Mm?

-Vi är framme nu

Jag sträcker på mej och sedan lägger jag ner mina hörlurar i fickan och sedan tar jag mobilen i ena handen. Vi går till rullbandet där våra väskor kommer.När min väska kommer först tar jag den och börjar gå.Jag tittar rakt fram och ser att det står ca 15 till 20 pappartzi där och höjer sin kamera när dom ser att jag kommer.Jag höjer ena handen för att inte bli med på kort.Jag tränger mej förbi alla pappartzi och sedan ställler jag mej utanför och väntar på teamet.När teamet kom gick vi till mini bussen.10 min efter att ha åkt var vi frame vid hotellet där vi ska bo.Vi stannade vi lobbyn medans scooter hämtade alla nycklar till rummen,Det kommer att bli skönt att vi kommer att ha hela övervåningen för oss själva så slipper man bo brevid några fans som blir galna när dom får veta att dom bor på samma hotell som mej.

-Så nu har jag alla nyckalar så nu kan vi åka upp till översta våningen.

Alla började gå till hissen och sedan åkte vi upp till översta våningen.När vi kom upp ställde vi oss i korridoren.

-Justin jag antar att du vill ha ett rum ensam? Sa scooter och kollar på mej

-Mm visst

-Bra då kan du ta denna nyckeln

Jag gick fram till scooter och sedan gick jag till mitt rum som var bland dom längst bort.Jag tar upp kortet eller vad man säger och drar det över apparten så att min dörr öppnas.jag lägger min väska på sängen och sätter mej vid skrivbordet som precis brevid.

Ambers perspektiv

Efter att justin hade åkt bestämmde jag mej för att åka till Johnny.Jag tar upp min mobil och ringer han(Om ni kommer ihåg så ska Jonny flytta hit och det gjorde han igår)

-Aa det är Johnny

-Aye Det är Amber

- Heey Tinkelbell

-lust att göra något ?

-Sure

-Bra,Kan jag komma till dej,Jag sitter ju ändå i bilen jag ar precis lämnade justin

-Visst

-Bra då ses vi om 10 min sa jag och la på och började svängde av den långa vägen till Johnny.När jag var frame stod han där vid dörr öppningen med ett stort leende på läpparna

-Tinkelbell sa han och ler ännu mer

-Johnny sa jag och kramar han hårt.

Vi gick in till Johnnys rum och satte oss på varsin stol

-Det är ju as nice här inne

- Aa

-Så vad har du gjort under dom 7 åren utan mej

- Jag har väll gått i skolan och inte direkt gjort något speciellt dudå?

-Inte så mycket,Har du någon flickvän

-Ja jag sa ju att jag hade det haha, Hur går det med justin då?

-just det.As bra,Denna onsdagen har vi varit tillsammans 2 månader

-Grattis!

-Tack

-Så vad vill du göra då?

-Kan vi inte göra något vi brukade göra när vi var mindre?

-Okejj,Vad brukade vi göra då

-Spela x-box

-Ja det kan vi göra

Han tar fram hans x-box och vi börjar spela

Justins prespektiv

-Justin har du lust att gå och spela minigolf hör jag alfredo säga som står utanför min dörr.Jag reser mej upp och går och öppnar dörren.

-Visst,Jag ska bara hämta pengar sa jag och låter dörren stå uppe medans jag går till byrån där en hundra lapp ligger.Jag la ner min 100 lapp i fickan och sedan gick vi båda till dom andra som stod och väntade på oss vid lobbyn.

-Hur lång tid tar det att åka dit?

-Det tar 5 min att gå så vi går

-Aha

Vi gick en bit tills vi kom fram till ett hus och utanför var det massa mingolfbanor vi gick in i huset och betalade och sedan tog vi varin klubba och boll och gick till bana 1.

-Så vem börjar?

-Justin du börjar sen Lucas sedan Alex och sen Mark och sist jag sa alfredo och börjar skriva på protokollet.Jag böjde mej ner och la ner bollen och sedan svingade jag den så att den nästa åkte in i hålet.(Ojj kan Mistolkas)

När vi var klara räknade alfredo poängen.

-Mark du vann,Sen Lucas,Alex,Jag och sist justin

Vi la in våra klubbor och sedan gick vi hem och gick direkt till maten som precis var klar.

-Så hur gick det för er att spela minigolf

-Jätte dåligt sa jag

-Hhah justin kom du sist ?

-Aa sa jag och gjorde en ledsen min.

-Så imorgon är det den första konserten under denna tour så då kommer jasmine att komma,Hon kunde tyvär inte komma idag för att hon skulle göra något annat så hon kommer imon

När jag hade ätit upp gick jag upp till mitt rum och gick i på datan och sedan gick jag in på twitter.Jag kollade som vanligt om mina fans hade skrivit något roligt och sedan om amber,Taylor & Seth hade skrivit något men det hade dom inte direkt.Jag skrev snabbt till mina fans ''Love all my fans ''jag klickade på tweet och sedan la jag ner datan och bestämmde mej för att ringa amber

-Heey Justin

-Aye Amb

-Hur har du det då?

-As bra men det skulle vara bättre om du var här

-aww,jag saknar dej

-Jag saknar dej med

- vad har du gjort idag?

-inte mycket varit med johnny dudå?

- chillat typ

-nice

-Mm,

-Vad ska du göra imon då?

-Först ska vi hämta Jasmine som kommer med flyget och sedan ska jag ha min förta konsert

-Trevligt

-Dudå?

-skola som vanligt sen ska jag nog åka till johnny

Patties perspektiv

Jag gick upp till justins hotell rum jag skulle precis knacka på när jag hör att justin pratar och skrattar.Jag stanna till och lyssnar och kommer fram att det var amber han pratade.Justin är verkligen så lycklig när han är med Amber.Tillslut knackade jag på och öppnade dörren och gick in och såg att justin sitter där med ett leende på läpparna med mobilen i handen.

-Vänta lite sa han till amber i telefon och sedan drar bort den från ansiktet.

-Var det något viktigt?

-Nej du kan komma till mej sedan när du har pratat klart med amber

- Bra sa han och fortsatte och prata med amber

Jag tar på mej skona och sedan gick jag till mitt rum.

Justins perspektiv

När jag hade pratat klart med amber tryckte jag röd lur och det visade att jag hade pratat med amber i en och en halv timme.Jag la mobilen på mitt skrivbord och sedan går jag till mammas hotel.

-Mamma?

-Jag är i sovrummet

Jag tar av mej mina skor och sedan går jag till mamma som satt i sängen och läste.

-Så har du pratat klart med amber nu?

-Yees

-Hahah,Jo imorgon ska jag och scooter hämta Jasmine på flygplatsen ska du följa med?

-Visst

-Bra,Planet landar kl 10 så då behöver vi åka 20 min förre.

-Okejj,Men jag ska gå och lägga mej sa jag och kramar henne

Nästa dag vid flygplatsen

Vi satte oss på en bänk och väntade på att Jasmine skulle komma.

-Justin hör jag någon ropa

Jag vänder mej om och ser att Jasmine står där.Jag går snabbt fram till henne och ger henne stor kram.Jag ville igentligen erskänna fär mej själv hur mycket jag egentligen har saknat Jasmine.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0