Where are you now ? 9

Vi gick ner och fick även andra i teamet med oss.
Jag tog av mina skor och tog dem i mina händer.
Vi gick på den lågna stranden och såg att det var 2 personer som gick 40 meter ifrån oss, vi gick lite snabbare än dem så vi kom snabbt ifatt dem.
Dem vände sig om och jag såg vem det var......




Caitlin och Christian Beadles, jag sprang fram till dem och tog mina händer framför Caitins ögon.
- Vem är det ?
- Gissa.
Jag tog bort mina händer från hennes ögon och hon vände sig om så att hon såg mig.
Hennes ansikte förvanlandes snabbt till ledsen.
- Hej, hur är det ?
Hon stog fortfarande chokat och stirrade på mig.
- Vet du vad Justin ?
- Emh nej.
- DET SKA DU SKITA I.

Caitlins perspektiv

Jag och Christian gick på stranden och pratade och hade det jättebra men det ändrades snabbt när det var någon som höll mig för ögonen, jag kunde inte komma på vem det kunde vara,'
- Vem ?
- Gissa sa en bekant röst som jag väl kännde igen.
Justin....
- Hej, hur är det sa han när jag hade vänt mig om.
- Vet du vad Justin ?
- Emh nej.
- DET SKA DU SKITA I.
- Vänta förlåt Cai,
- Hur tror du det känns ? du lämmnar mig och sen tror du att du komma tillbaka om 1 år och tro att allt är bra igen.
- Förlåt Catilin det var inte meningen att såra dig.
- Jag trodde verkligen inte såhär om dig.
Jag vände mig om och sprang iväg. Bort, bort ifrån smärtan. Även om jag visste att det inte funkar att springa ifrån smärtan så ville jag springa bort från Justin.

Justins perspektiv

-
Fan också mumlade jag efter Caitlin sprunit iväg.
- Jag trode inte så om dig Justin, jag trode verkligen inte det sa Christain och sprang åt samma håll som Caitlin.
- Vad har jag gjort nu då ?
- Ingen anning sa Kenny och ryckte på Axlarna.
Vi gick tillbaka till hotellet och gick till dem i teamet.
- Hej gubben.
- Hej,
Jag kunde inte sluta tänka på vad jag hade gjort mot Catilin och Christian.
- Jag kommer snart.
Utan något svar från dem andra gick jag till reseptionen och frågade ifall dem bodde på det här hotellet och det gjorde dem.
Jag sprang iväg till hissen och klickade på den lysande stora 3, hissen gav ifrån sig ett plingande ljud och dörren öppnades. Jag sprang till hotellrummet jag hade fått i från tjejen i reseptionen.
Jag tog ett djupt andetg och knackade på dörren, det var Caitlin som öppnade hon såg helt förstörd ut hennes ögon var helt röda så man nästan hon var vampyr och maskaran rann ner för hennes kind blandad med tårar.
- Cai, jag har tänkt men jag kan inte komma på vad jag har gjort, men jag är ledsen för det. Det var inte meningen att såra er båda. Jag har inte glömt er om ni tror det jag tänker på er varje dag.
- Justin.... jag fattar inte att du gjorde så mot mig, sluta ljug du tänker inte alls på oss du kom inte änns ihåg mig när jag ringde. Fatta hur det känndes, du och jag var tillsammans i över ett år och du kom inte änns ihåg mig Justin.
Hon stängde dörren framför mina ögon och själv stog jag kvar som ett fån


Usel uppdatering förlåt ;D
Komentra (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: alicia

MER!!!!!

2011-05-30 @ 17:56:47
Postat av: alicia

MEEEEEEEER!!!!!! asså jag vill läsa mer för att ni äger!

2011-06-01 @ 17:38:24
Postat av: Diana

Besök min novellblogg :) http://www.mylifeismydream.blogg.se

2011-06-03 @ 20:51:37
URL: http://mylifeismydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0