Where are you now ? 8

There's a dream
That I've been chasing
Want so badly for it to be reality
And when you hold my hand
Then I understand
That it's meant to be

Längre hade jag inte kommit, jag hade tänkt att att be Lenord min låt skrivare hjälpa mig att fortsätta och fin slipa den.




Caitlins parspektiv 
Under dem senaste dagarna har jag mest suttit inne och deppat över Justin. Även om det inte skulle göra någon nytta så känndes det bättre på något sätt.
Imorgon skulle vi åka till Spanien och åka på semester i 2 veckor så jag fick ledigt, det känndes bra och ha det nu så att jag kan åka bort här ifrån och tänka på något annat än Justin.
Nu var det söndag så imorgon så skulle vi åka alltså på en måndag, det är skönt att missa skolan.
Jag började att packa ner mina saker som jag skulle ha med mig, och efter långa 2 timmar var jag klar och hade packat ner allt jag behöver ha med mig till Spanien.
Efter allt packande var jag slut och gick och la mig och somnade på direkten.
Nästa dag väckte Pappa mig och efter några minuter gick jag upp, jag kollade på klockan och såg att den var 03:13.
Jag var nära på att gå lägga mig men sen kom jag på att vi måste med flyget 06:10.
Jag gick till min walk in closet och tog ett par mjukis byxor som var kvar och en bekväm tröja som jag skulle kunna ha som var skön att åka i 11 timmar så det var kanske inte så smart att ta på fina kläder.
Med mina Gucci väskor som var proppade med kläder gick jag ner för trappan. När jag väl var nere tog jag mig en macka. Alla åt varsin macka och sen gick till bilen och körde mot flygplatsen.
Vi checkade in och lämnade våra väskor, jag satte mig längs in mot fönstret och sen hade jag Christian brevid mig.
Jag somnade snabbt efter planet hade lyft och vaknade några timmar senare.
Alla andra i familjen sov och det gjorde nästan alla på planet med förutom en kille i min ålder som satt och skrev på sin dator, just det jag hade ju också med mig dator så jag tog upp min  dator som var hyfsatt ny och startade den. När datorn hade gav efter sitt ljud att den har startat skrev jag in mitt lösenord och sen var jag inne.
Jag klickade upp safari och sökte twitter, det kom upp twitter och sen skrev jag in allt.

''Sitting on the plain, I still miss you </3 ''

Jag kollade vad chaz och Ryan hade skrivit för random saker och det var ganska roliga saker som fick mig att skratta mycket för mig själv. Jag klickade runt på datorn ett tag tills dem sa att vi skulle vara klar för landning så jag stängde ner datorn och la ner den i datorväskan,
Landningen gick bra, vi gick checkade ut och tog våra väskor och vinkade in en taxi. Alla satte sig i bilen som körde oss till vårat hotell.
Jag och Christian delade ett lyxrum och mamma och pappa ett annat rum.
Vi packade upp våra saker och la det i en gaderob.
- Cai följer du med till stranden och badar ?
- Visst jag ska bara byta om.
- Okej jag väntar utanför.
Jag tog min lila bikini och gick in till badrummet och bytte om. 
När jag var klar låste jag upp toalett dörren och gick ut till Christian som stog lutad mot väggen brevid dörren.
- Ska vi gå ?
- Yes.
Vi babblade som vanligt när vi gick ner och sen tävlade  vi om vem som var snabbast ner till stranden, men det var Christian som vann.
Vi badade en stund, när vi var trötta så vi gick upp ur badet och satte oss på våra handdukar och solade oss bruna.

Justins perspektiv
Vi hade precis ätit och skulle nu gå och träffa några fans.
Kenny körde mig och han till stället där världens bästa fans.
- Hej allihopa hur mår ni ? nästa skrek jag men det ända jag hörde var skrik.
Jag skrev massor av autografer och hade jätte kul med alla fansen.
- Hej då älskar er skrek jag men hann inte så långt innan alla skrek hörseln av mig
Vi åkte tillbaka till hotellet och gick till våra rum.
- Hej.
Alfredo vände sig om och kollade på mig och sa hej.
Jag slängde mig i sängen och slöt ögonen.
- Du kan ju inte sova nu klockan är ju bara 6.
- Men vafan jag är ju skit trött.
- Men vi kan gå ner till stranden?
- Visst, men vänta 3 minuter bara.
- Nej nu.
- Okej då.
Vi gick ner och fick även andra i teamet med oss.
Jag tog av mina skor och tog dem i mina händer.
Vi gick på den lågna stranden och såg att det var 2 personer som gick 40 meter ifrån oss, vi gick lite snabbare än dem så vi kom snabbt ifatt dem.
Dem vände sig om och jag såg vem det var......

Vilka är det ?
Minst 2 för nästa (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer
Postat av: alicia

MER!!!!!!!!

2011-05-27 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0