Where are you now ? 5

Han sa inget utan grät bara, jag gick fram till honom och kramade om honom medans han grät.
Jag trode aldrig att jag skulle se Justin gråta, han brukar alltid vara en stark människa som aldrig gråter no matter what.
Jag släppte honom och kollade upp på han som fortfarande grät.
- Snälla, berätta vad som har hänt.



- Justin kan du snälla berätta vad som har hänt.
Han tog en djupt andetag och öppnade munnen och började prata.
- Jag är ledsen, jag vet inte riktig hur jag ska säga detta men...
Han tog ett till andetag och fortsatte att prata.
-  För kanske en månad sen så spealde mamma in när jag sjung massor av låtat, hon la ut dem på Youtube och det fick snabbt 100 000 visningar och nu inte veckan så ringde en kille vid namn Scooter Braun och frågade om jag ville komma till LA för en vecka så han kunde få höra mig sjunga. Först var mamma lite tveksam och bad honom sluta ringa eftersom han inte slutade ringa. Efter några veckor sa mamma att vi skulle komma ner till LA och kolla ifall killen fanns. Iallafall för några veckor sen minns du när jag sa att jag skulle till min mormor i New York ?
- Emh aa det minns jag.
- Då ljög jag förlåt, det var då jag åkte till LA för att möta Scooter, när vi väll var framme mötte vi Scooter. Han sa att jag skulle sjunga för någon men han vägrade att säga namnet, ut ur en svart range rover klev Usher ut så jag sprang fram till honom och frågade ifall jag fick sjunga en låt för honom och då svarade han '' Visst men kom så går vi ut det är kallt här ute'' Han tog in mig till en studio. Jag började sjunga på  Ushers egen låt '' U got ti bad''
När jag var klar apploderade Usher och sa att jag var en bra sångare. Jag åkte tillbaka till Atlanta för att vänta på besked om jag skulle få kontrakt eller inte och nu har dem bestämmt att jag ska få ett kontrakt.
- Men det är ju bra älskling.
- Nej det är det inte, jag måste flytta till LA. 
- VA !?
- Ja för skivbolaget ligger där.
- Så är detta slutet eller vill du ha långdistans förhållande ?
- Det är nog bäst att vi gör slut.
Jag såg på Justin och sprang sen iväg hem.
När jag kom hem så satt Christian och hans vänner i soffan och alla kollade på mig när jag kom in med tårar som forsade ner för min kind.
- Cai vad har hänt ?
Utan att svara Christian sprang jag upp till mitt rum, jag la mig ner i sängen med huvudet neråt.
Snabbt blev kudden våt av alla tårar, jag kunde inte fatta det att min älskling skulle åka.

* 1 år senare Justin är den mest kända 15 åriga killen i världen och dem har inte pratat så mycket utan träffats en gång och smsat några få gånger men nu var det längesedan*


1 år sedan Justin lämnade mig, 1 år av smärta och tårar.
Nu var det ungegfär 1 år sedan Justin lämnade mig, allt känndes så tomt utan honom.
Och nu var han den mest kända 15 årigen i världen, alla hade nu så kallade '' Bieber- feaver''
Det var tp något alla Beliebers kallade det när man gillar Justin Bieber.
Jag saknar så sjukt mycket Justin, alla pratade om honom hela tiden och det gjorde det inte lättare att glömma honom.

Så vad tycker ni ?
Komentera (L)
Puss//Julia (L)
Det kommer ett idag eller ett på morgonen det beror på ifall jag orkar skriva (L)

Kommentarer
Postat av: s & m

Läs gärna vår Novell blogg om Justin Bieber , en rätt ovanlig novell oxå ^-^

Det skulle vara jätte kul om du började läsa en eftersom vi tappade så mycket läsare.

Men vi bryr oss inte om läsare utan att du ska läsa den hoppas vi på ;) / S&M

2011-05-20 @ 12:57:15
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0