Where are you now ? 2

- Åhh vad fint du har gjort det.
- Tack.
- Gud jag kan inte fatta att det har gått ett år sedan vi blev tillsamans.
- Nä inte jag heller, men det har varit det bästa året i mitt liv.
- Mitt med sa jag och böjade mig fram och kysste honom.
- Jag älskar dig Justin.
- Älskar dig med Caitlin.



- Det börjar bli kallt kan vi inte börja gå hem ?
- Visst Shawty.
Hans kalla hand tog tag om min och vi började att gå hemåt.
Vi gick hem till mig och satte på en film,
- Vart är alla andra ?
- Mamma och Pappa är på 40 års fest och Christian är hemma hos någon kompis.
- Aha så vi är ensama hemma.
- Japp.
Vi kollade klart på filmen och gick sedan upp till mitt rum.
- Ska vi sova eller ?
- Visst.
Vi gjorde iordning allt som vi behövde göra innan vi ska sova.
Jag blev klart lite innan Justin så jag gick och la mig i sängen, några minuter så kom Justin och la sig brevid mig.
- Godnatt Biebs.
- Godnatt baby.
Vi båda somnade djupt i varandras famnar och jag vaknade av att Justin knuffade lätt på mig.
- Cai det är dags att vakna klockan är 1.
- Snart mumlade jag och efter bara några minuter igen så knuffade Justin på mig igen.
- Cai vakna.
Han pussade mig på kinden och jag log stort tillbaka till honom, jag gnuggade mig i ögonen och tittade upp på Justin.
Vi gick ner till köket och tog fram saker som vi ville ha, under tystnad så åt vi och när båda var mätta och belåtna plockade vi undan igen.
- Sisten upp är en rutten skit sa Justin och innan jag han reagera så var Justin redan uppe vid halva trappan. Jag sprang upp och kom ganska långt efter.
- Du är en rutten skit.
- Men det är ju fusk du började ju innan mig.
- Älskar dig med.
- Jag älskade dig med sa jag och försökte att låta sur men kunde inte hålla mig så länge innan jag började flabba.
- Jag vet att du inte kan motså att älska mig, som sagt alla älskar mig.
- Haha tror du verkligen på det ?
- Men det är ju inte så svårt att gissa, jag menar kolla i skolan jag kommer ju försent varje dag för att alla vill ju ha min autograf.
- haha OMG Justin.
- Vad det är ju sant.
- Säkert.
Vi tog på oss kläder och gjorde oss iordning och skulle precis gå ut ur hallen när dörren öppnades och Christian kom in.
- Hej Cai.
- Hej Chritstian.
- Hej broo.
- Hej broo.
Dem gjorde sitt handslag och jag skulle öppna dörren när jag märkte att Justin och Christian stog och pratade.
- Såg du matchen igår mellan ATL och Stranford ?
- Nej jag var ju med Cai, vad blev det ?
- 3-1 till ATL
- Jaa, nu leder dem serien.
- aa, med 4 poäng.
Just när jag trode dem var klara så började dem att prata om någon Basket match.
- Justin kom nu ni kan prata senare.
- Vänta babe en minut bara.
- Nej nu Justin.
- Hej då Christian sa jag
- Men vänta Catilin svarade Christian.
Jag tog tag i Justins hand och drog han ut ur huset.
- Vart ska vi ?
- Jag vet inte kanske vi kan väll gå till parken ?
- Aa visst.
Justin tog min hand och våra fingrar flätades ihop. När vi kom till parke var det ganska mycket folk där, barn som lekte, killar och tjejer som skejtade, par som satt på gräset.
Vi satte oss på gräset och paratade lite med varandra.
- JUSTIN ! skrek någon och vi båda vände oss om och såg att Ryan och Chaz gick imot oss.
- Jag sa ju att jag var populär.
- HA- HA
- Jaha vad gör ni Turturduvor här då sa Chaz när dem kom fram till oss.
- Chillar lite, ni då.
- Pratar  med 2 nördar.
- Eyy sa både jag och Justin i kör.
- Förlåt men jag säger ju bara sanningen.
- Bara för att ni 3 är super nördar sa jag och alla kollade surt på mig.
Ryan och Chaz gick efter ett tag medans jag och Justin satt kvar en timma till.
- Hej då Älskling.
- Hej då Biebs älskar dig.
- Älskar dig med Tack för helgen.
- Tack själv.
Vi kysstes en gång innan Justin vände sig om och gick hem till sig.

Ganska tråkigt men det kommer att bli mera spännande så håll ut (L)
Minst 3 för nästa (L)
Puss//Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0