Where are uo now ? 4

- Hej gumman hur var träningen ? 
- hej, jo det var bra. 
Vi körde hem till oss, även om jag sprang så fort jag kunde så blev jag ändå hur blöt som helts.
När jag kom in fick jag ta av mig mina mjukisbyxor och tröja och fick ta på mig nya.



Just det jag skulle ju ringa Justin när jag kom hem, jag tog min mobil och ringde Justin.
- Hej Sweetie.
- Hej, Sötnos.
- Vad gör du ?
- Inte mycket dusj ?
- Kom precis hem.
- Okej, men jag måste gå nu ska äta men vi ses väll imorgon i skolan ?
- Aa det gör vi puss.
- Puss.
Justin la på och jag gick ner till hallen och tog på mig mina skor.
- Jag går till Payton.
Ungerfär 15 minuter ifrån mitt hus låg Paytons.
 När jag kom fram knackade jag på dörren och Paytons mamma som öppnade.
- Är Payton hemma ?
- aa vänta lite.
- PAYTON CAITLIN ÄR HÄR.
Några minuter kom Payton nerspringade för trappan.
- Hej, gullunge sa jag och kramade henne.
Vi stog och pratade i 20 minuter men sen var jag tvungen att gå för att vi skulle äta.
Långsamt gick jag hem och på vägen såg jag Justin, Chaz och Ryan stå och öva basket hemma hos Ryan men dem såg inte mig så jag ville inte störa.
Efter dem 20 minuterna så var jag hemma och när jag öppnade dörren kännde jag lukten av köttfärs sås och spaggeti MUMS !
Vi åt och pratade högt med varandra.

På morgonen vaknade jag och hade verkligen ingen lust att gå till skolan, efter att ha övertalat mig själv att stiga upp ur sängen.
Håret satte jag upp i en tofs, jag tog på mig kläder och gick sen ner till köket och åt en ynka macka, '
På bu ssen var det inte så mycket folk, men det känndes lite konstigt för Justin var inte på bussen och han kan ju inte varit sjuk för han spelad ju basket igår med Ryan och Chaz igårkväll konstigt.
Lektionerna gick och Justin hade fortfarande inte kommit. Jag pratade lite med Ryan och Chaz men dem hade inte heller hört något av Justin.
Efter den långa skoldagen tog jag bussen hem igen, fast istället för att gå hem till mig så gick jag mot Justins hus.
Jag knackade på dörren och det var Justin som öppnade, direkt när han såg på mig såg jag att det var något som var fel, han kämpade för att inte låta tårana rinna ner för hans kinder.
- Justin vad är det ?
- Förlåt mumlade han.
- Justin vad har hänt ?
Han sa inget utan grät bara, jag gick fram till honom och kramade om honom medans han grät.
Jag trode aldrig att jag skulle se Justin gråta, han brukar alltid vara en stark människa som aldrig gråter no matter what.
Jag släppte honom och kollade upp på han som fortfarande grät.
- Snälla, berätta vad som har hänt.

Varför gråter han tro ?
Komentera (L) Kommer 2 till idag (L)
Puss// Julia

Kommentarer
Postat av: Linnea :)

jätte bra !!

2011-05-19 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0