Me and you forever 66

.... Och kvar stog jag.
Jag gick in och möttes av Justin i hallen och omfamnade mig när jag kom. 
- Jag är ledsen var det ända han sa medans jag grät.
Nu var han borta, kanske föralltid vem vet ?


-
Gumman då, sluta gråt du får mig att gråta jag gillar inte att se dig ledsen, 
-Förlåt.
- Det är inte ditt fel, men kom så går vi och sätter oss i soffan.
Jag mumlade ett ohörtbar ja som Justin inte hörde men tog min hand och vi gick till soffan.
Jag satt mig nära Justin och lutade mig mot hans bröst och blundade och slöt ögonen hårt.
Jag försökte att inte tänka på Sebastian men lyckades inte så bra för jag grät genom mina stängda ögon.
- Älskling då sa Justin och tårkade mina tårar.
Mina ögon bränndes och jag kunde verkligen inte sluta gråta, jag testade igen och blunda hårt och somnade mig gråtande till sömns.
Justins perspektiv
Jag gillar inte att se Ashley ledsen, jag vet inte vad jag kan göra för att få henne glad jag måste hitta på något bra.
Ashley somnade med tårana rinnande ner för hennes kind, jag lufte på hennes huvud lite grann så hon inte skulle vaknad. Jag la henne ner i soffan och la en filt över henne.
Jag gick in i vårt rum och hittade en lapp och en penna som det stog Justin Bieber I love you som jag hade fått av ett fan.

'' Hej min skatt, jag ska på lite ärenden men jag kommer tillbaka snart, ring om det är något du kan alltid ringa jag är bara ett samtal bort. Jag älskar dig min skatt puss// Justin ''

Jag la lappen på bordet brevid soffan där Ashley sov så sött.
Tyst gick jag till hallen och skulle ta på mig skor men det var ett problem, jag visste inte vilka skor jag skulle ta på mig, jag vet att det kanske låter lite tjejit men det är viktigt för mig jag älskar skor.
Ska jag ta dem lila ? Vita ? Svarta ? Gråa ? Gula ? Blåa ? Ljusblåa ? Röda ?
åhh vad svårt det är att välja, jag blundade och bara tog ett par skor och det blev dem blåa.
Jag tog på mig dem och gick ut genom dörren och började gå mot utgången.
När jag kom ut möttes jag direkt av papparatzi som frågade 1000 frågor var. Så störande.
Jag tog min Range rover eller min och min jag har hyrt den här.
Iallafall jag tog min range rover och åkte till ett litet centrum, jag gick och hittade en guld smed.
Jag gick in och tjejen som stog i kassen såg ut som om hon skulle gråta när som helst.
- V..vaaa...dddd k..kk..aaann j..aaa...ggg hjj.äääl..ppp...aa diii.ggg m...e...d ? stammade hon fram.
- Jo jag vill ha en ring.
Hon tog fram några ringar och det var en ring som lockade mig mer än dem andra, det var i äkta guld och hade små små mönster runt sig och hade en diamant på toppen.
- Den vill jag ha sa jag och pekade på ringen.
- Okej sa hon och var en aning lugnare men såg fortfarande chockad ut.
Jag tog ringen och gick ut ur affären och åkte hem till hotellet igen.
I morgon skulle vi lämna Tyskland och åka mot Spanien.
Ringen jag köpte skulle jag ge Ashley på bröllopett eller det skulle vara den ringen hon skulle bära som visade att vi var gifta.
Idag skulle Ashley föreldrar komma till tyskland så vi kan bestämma allt till brölloppet.
Jag satte i kortet och det pep till och jag gick in rummet.
Det första jag såg när jag kom in var Ashley som satt vi datorn och skrev något.
- Hej babe.
- Hej älskling, jag hörde inte att du kom.
Hon stängde ner datorn och verkade att må bättre nu, gladare inga röda ögob eller något sånt.
- När kommer dina föreldrar ?
- Om en timme dem sitter på flyget just nu.
- Åhh jag är så glad att vi ska gifta oss kan inte fatta att jag fick turen att träffa en tjej som dig.
- Och jag kan inte fatta att du valde mig av 9 miljoner tjejer.
Vi kysstes en gång och det knackade på dörren.
Jag öppnar sa Ashley och gick iväg.
Några sekunder senare stog både Ashleys föreldrar i vårat hotell.
- Flyget var lite tidigt men vi hoppas det är okej ?
- Klart sa jag.
Vi gick in i en sal där det fanns en tavla.
Jag gick och hämtade mamma och några minuter senare satt alla i samma sal helt knäpp tysta.
Vi höll på i kanske en timme att bestämma och Mamma och Ashleys mamma kom jätte bra överräns.
Vi bestämmde att vi skulle ha det i en kyrka och ha massor av blommor och andra saker i kyrkan.

 
så där ska det se ut.                                   Klänningen


Vi ringde även en av mammas vän gör jätte fina kort som ska göra alla inbjudningar.

Ashleys mamma sara kollade på klockan och såg att den bara var 5 och det är en bröllopps butik här i närheten som stänger 8 på kvällen så dem åkte dit, medans dem var ute och valde klänning så gick jag och Ryan Good till en butik och valde en snygg kavaj.
Ashleys perspektiv
Jag och mamma åkte till den lila butiken som Justin sa fanns, när vi kom fram så var det inte en liten butik som jag hade tänkt mig det var en ganska stor. Vi kollade runt lite och när jag kom till ett hörn hittade jag min dröm klänning, klänningen var armlös och hade ett mönster där uppe vid bröstet och en bit ner där det började med några lager av tunt tyg som också hade ett mönster nere vid kanten.
Jag gick in i ett omklädnings rum och bytte om till klänningen. Inne i oklädningsrummet fanns det en spegel där jag kolla in hur jag såg ut och det såg riktigt bra ut jag älskar vekligen den, den var som gjord till mig.
- Kan jag komma  ?
- Aa jag är redo sa mamma på andra sidan av tyget.
Långsamt förde jag tyget åt sidan så mamma såg mig. Det som ut som mamma skulle börja gråta av lycka.
- Så vad tycker du  ?
- Du ser fantastik ut, tänk att min lilla tjej har blivit så stor sa hon och kolla på mig.

Börjar att tröttna på denna novell, så det börja lida mot sitt slut.
Men såklart så börjar jag på en ny novell
Men vad tyckte ni ? komentera ? (L)
Puss// Julia (L)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meer :)

2011-05-11 @ 22:31:48
URL: http://jbiieberstorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0