Me and you forever 61

- Jag hittar inte kortet.
- Haha skojar du ?
- Nej varför skulle jag göra det ?
Vi båda var för lata för att gå ner igen och hämta ett nytt kort så vi satte oss mot väggen.
Justin satte sig först mot väggen och jag satte mig i mellan hans ben och lutade mig mot hans bröst.
Jag är nog lyckligaste flicka, nästan iallafall





- Justin får jag låna din mobil?
- Klart du får Älskling. 
Justin tog upp sin mobil och gav den till mig.
Justin klickade upp kameran och tog en bild på mig och Justin och bytte bakrundsbild.
- Blev den fin sa jag och visade bilden jag precis tog.
Han log mot mig och gav mig en kram bakifrån.
Några minuter senare sammlade vi krafter för att gå ner och hämta ett kort och tog sen hissen upp igen.
- Det var nog det jobbigaste jag har gjort på länge skämtade jag och Justin små skrattade för sig själv.
Vi gick in i våran lyxiga hotell svit och satte oss vid tven, det var inga roliga program på tv så vi gick och la oss på direkten.
Vi vaknade av att Justins klocka ringde för att han skulle på interjuv så vi gick upp och duschade och gick efter det ner till frukostbuffèn. Istället för att sitta brevid dem andra tog vi ett bord för oss själva. När vi hade ätit klart gick vi upp till vårat rum igen och pratade lite men han inte göra det så länge innan kenny knackade på och sa att vi skulle åka.
När vi kom fram gick vi bakvägen där vi möttes av någrea papparatzi,
Justin fixade sitt hår innan dem sa '' Och välkommen in Justin Bieber'' och alla klappade.
- Hej Justin sa han och skakade hand.
- Hej, trevligt att träffas.
Dem pratade om allt möjliigt och avslutade allt med en fråga jag tror både jag och Justin och hans team undviker. - Hur är det mellan Ashley och erat team jag har sätt bilder där ní har skrikit på varandra vad är det som händer mellan er  ?
- Jag vill helst inte ta upp det
 Publiken buade och interjuvaren sa :
- Men vi vill veta, du vill väll inte göra dina fans besvikna.
- Tyvärr jag kan inte säga sorry.
- Okej det var synd men tack för att du kom här är Justin Bieber
Justin vinkade en sista gånga och kysste mig direkt när han kom fram till mig.
Under tystnade åkte vi hem i bilen och gick till var och en till sitt rum.
-Vad vill du göra shawty ?
- Jag vet inte vad tycker du ?
- Vi kanske kan gå på spa ?
- Okejj,
Vi bytte om till bikini och badshorts för Justin.
På spat fick vi massage och badade i lerbad och massor av annat avkoppling.
Jag och Justin gick till varsitt omklädnigns rum och när jag kom ut var inte justin där det var bara en lapp lämnade på govlet.

'' hej min ängel, gå och byt om till något fint och kom ner till lobbyn vid 7,
Du behöver inte sminka dig du är fin utan.
Puss Justin ''

Aww så sött av honom, jag små sprang med ett leènde på läpparnar och gick in i rummet och buyye om till en klänning.
Jag tog hissen ner och såg Justin sitta i en kavaj
Hoot 

Komentera (L)
vad ska hända tror du vad är det för överraskning ?
puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0