Me and You Forever 59

- Jag skoja bara jag skulle aldrig vilja ta in henne efter det hon gjorde mot dig.
- Aww tack, så du vill att jag ska sjunga ?
- Klart jag vill.
Vi gick upp till rektorn och bad om att Ashley skulle få ledigt och såklart så fick hon det för att jag var med henne.



Konserten i Tyskland/Justin

Nu känndes allt rätt igen,Prinsen har hittat sin prinsessa.

- Justin du ska på scen om 5 min
-Okejj

Jag pussade snabbt på ashley som höll på att ta på sig kläderna för Overboard. Jag gick in på scen det var sån skönt kännsla att vara tillbaka och faktiskt le som jag inte gjort på länge. I mtten av konserten var det äntligen Overboard. Ashely kom in och hon kollade på mig med hennes underbara ögon. Efter konserten gick jag och ashely och satte oss i ett annat rum och bara slappade tills vi skulle åka
- Grym du var älsking sa ashely
Jag log av tanken av att jag var hennes älsking, jag var hennes och hon var min.
-Du var också grym
*Knack*Knack*
-Kom in skrek jag och in kommer Kenny
- Vi ska åka till Hotelet nu.
-Okejj,Vi tog våra saker som vi hade och åkte till hotelet,När vi komme till hotelet går jag och Ashely till vårt hotelrum.
-Herregud vad trött jag är sa Ashely
- Jag med
*Pling*Pling*
- aa det är Justin
- Hey det är Scooter kan du komma till mitt hotelrum ensam
- Mm visst kommer om 1 min
- Bra
Jag la på
-Vem var det sa Ashely nyfiket
-Scooter,han ville att jag skulle komma
- okejj

Jag gick ut ur hotelrummet och knackade på scooters dörr,Efter ca 5 ca öppnar han.Jag kollar på han och ser att det är något allvarligt han vill prata om.

-Så vad ville du? Sa Jag
- Jag vill prata med dig om Ashely...

Ashely

Några min efter Justin har gått började hans Mobil ringa,Jag gick till Scooters rum. Jag hör hur dom pratar och bestämmer mig för lyssna.

Justin är Fetatexten Och scooter är Kursvivtexten

-
så vad ville du?
- Jag vill prata med dig och Ashley
- Okejj

Jag kännde hur jag fick en klum  i magen vaddå prata om mig?

- Jo vi i teamet har pratat och kommit fram att vi inte tycker det är bra att du har med Ashely på din tour så vi tycker Jasmine ska komma istället. Förlåt Justin men vi gillar lixom inte Ashely

Jag öppnade dörren och Justin och Scooter kollar på mig.

- Jasså, Kul att ditt team gillar mej, sa jag - När ska jag åka?
-Du ska inte åka,Du ska stanna här med mig under HELA Min tour
- Justin det går inte,Vi vill inte det
-Jag bryr mig inte om vad ni tycker,Ashley stanna och det bestämmer jag skrek han så det känndes som hela hotelet hörde

- Kom nu sa Justin och tog min hand och vi gick till vårat hotelrum

-Justin det kanske är bäst om jag åker,Igen i ditt team gillar mig, Dom hatar mej sa jag och en tår föll ner för min kind
-Jag bryr mig inte om vad alla andra tycker,Jag älskar dej mest av allt

Nästa morgon

- Godmorgon älskling 
-Godmorgon Babe

Vi tog på oss kläder och sedan gick ner till lobbyn,När vi gick i korridoren hör vi att hans Team kommer.Justin trycker snabbt upp mig mot vägen och kysser mig. Jag såg att alla kollade på mej med en hämsk blick som jag helst ville unvika(stava)

-Varför gjorde du så sa jag undrande
-Bara för att retas med mitt team och bevissa hur mycket jag älskar dig
- Aww,Älskar dig med 

Komentera,

Skulle vara kul om ni komenterar lite mer och ideer och vad ni tycker om novellen så vet vi vad vi behöver förbättra och ändra så att det blir bättre<3

Puss//Amandaa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0