....

Förlåt att jag inte har lagt ut något idag men jag har varit på begravning så har inte direkt haft någon lust att skriva på tanke att jag just var på begravning 



I'm sorry I could resist but comment.

Justin Bieber shouldn't be mentioned on a Joe Brooks videos, due to the lack of potential Justin Bieber has and should never be compared to great talent like Joe's.

You are completely wrong in saying that nothing can compare to Justin Bieber.

Have you ever heard Michael Jackson, whom was THE pop king for, how many years?

Justin is just into the business, give it a while, his hair will fall out, and his fame will leave him.





En kommentar från youtube, hur jävla lågt kan dem inte gå och säga att Justin kommer att försvinna om några år. 

Gud så jobbiga alla ska vara och skirva massor av saker till mig. 

Haha ville bara vissa den låga kommentaren (L) 

Puss//Julia (L)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0