Big or small lies are lies ♥ chapter 2

Vi satte oss vid väggen och pratade. Men efter en stund hörde vi inte bara vi som pratade det var några andra också. Rösten kom närmare och närmare och tillslut såg vi vem det var.


Det kom en biffig kille och en kille med mössa och glasögon, Killen tog av sej sina glasögon och sin mössa, Omg det var justin bieber
- Omg du är ju justin bieber?
- Yees,
Han gjorde sin hairflip och dom gick in i skolan.
Justins perspektiv
När vi kom in i skolan gick jag och kenny till personalrummet.
*Knack*Knack*
- Vi söker efter mrs Marie
- Yes det är jag,Du måste vara justin som ska börja i min klass
- Aa
- Jag ska visa dej runt
-Tack
- Vem är mannen brevid dej då?
- det är kenny min livvakt
- Aha,
Marie visade oss runt i skolan och sedan fick jag ett skåp och ett schema
- Okejj Justin imorgon börjar kl 8 så var här var i tid,
- Tack
Vi gick till bilen igen och åkte hem mormor och morfar där vi får bo så länge till vi har hittat ett hus. När vi kom hem gick han jag inte sätta mej ner försän mamma ropade att det var mat, jag gick  och satte mej vid köksbordet och började ta mat,
- så hur gick det i skolan?
- Jätte bra,Det var fint där och jag tror att jag kommer att trivas
- Det är ju bra att du kom i samma klass som taylor och seth.
- Aa
Ambers perspektiv
Nästa dag vaknade jag av att klockan ringde. Jag stängde av larmet och gick upp och tog på mej kläder och gick ner till köket där mamma satt och drack kaffe
- Jobbar du inte idag?
- Jo men jag börjar senare så att jag ska bara dricka upp mitt kaffe sen ska jag gå
- Okejj
- Hej då gumman ha det bra ida sa hon och kramar mej
Jag åt snabbt en macka och sedan tog på mej mina skor och gick till bussen.Jag satte i mina hörlurar och sedan satte jag på ''Just the way you are''Jag hoppade på bussen och satte mej brevid Chloe.
- Heey
-Tjaa
Efter 5 min stannade bussen vid skolan och vi gick av och gick till våra skåp. Jag top min matte bok och gick fort in till klassrummet eftersom vi redan börjat. Jag satte mej vid min plast och kollar på marie och en annan kille som står längst fram, Jag kollar lite nogranare och ser att det är justin bieber?
- Vad gör bieber här sa Chloe
- Om ni skulle vara  här i tid skulle ni vetat ,Men han ska börja i våran klass
- Justin du kan sätta dej här längst fram säger marie till Justin och han sätter sej längst fram.
- Ni kan ta fram era matte böcker och börja räkna.
Medans alla  tar upp sin mattbok tar jag fram mobilen.
Under lektionen satt jag och pillade på min mobil tills Chloe puttade på mig.
- amber sa Chloe och puttar på mej igen,
- Aahh?
- Vi har slutat lektioen
- Ojj sa jag och lägger ner iphone i fickan.
Vi ut ur vårat klass och lägger våra böcker i skåpen. Vi sätter oss på bänken brevid Taylor och seth och justin
- Fy fan vad trött sa jag och lutar mej mot ryggstödet.
- Jag med sa Chloe
- Så Bieber du ska gå på skola här sa Chloe
- Yes, Men jag får se om  det går eller om det kommer komma galna fans efter mej
- aha
*Pling*Pling*
- Nej nu börjar vi igen
Justins perspektiv
- Så vad tycker du ?
- Jo, det är la bra, jag ska inte klaga på tjejerna direkt.
- Så vem var snyggast ?
- vad heter den Blonda tjejen( Alltså hår färgen inte att hon Blond i sättet)
- Amber,
- hon var snyggast helt klart, sa jag och rodnar


Så andra kaptilet, vad tycker ni?
Komentera Puss//Julia ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0