Big or small lies are lies ♥ 8

Jag tog min plånbok och gick iväg till kassan.
- OMG Du är ju Justin Bieber.
- Japp det är jag.
- Shiit vad coolt att du är här.
Jag skrev en autograf och fick fikan gratis. Jag gick tillbaka till amber som satt och pillade med min mobil.



-Sorry att det tog lång tid,men hon ville ha en autograf

- Nej men det är lugnt

Jag sätter mej brevid amber och vi börjar äta på våran bulle i tysnad

-Så ska du åka på tour snart eller?

- Aa efter att lovet är klart så ska jag åka iväg

- Okejj,Ska du vara borta länge?

- Aa jag kommer att vara borta mycket

- Aha

-Är du klar?

- Yes,Ska vi åka hem till dej eller mej?

- Vi kan väll åka hem till mej eller vad tycker du bieber

- visst

Vi dukade av och sedan gick vi till bilen och körde till ambers hus.Vi tog av oss våra jackor och skor och sedan gick vi upp till uppevårningen

-Wow har du hela övervåningen för dej själv?

- Aa

Vi gick in till hennes rum och satte oss på sängen, Jag kunde inte sluta titta på amber hon är så sjukt snygg. Amber tittar upp på mej och ser att jag kollar på henne.Jag tittar ner blygt men sedan tittar upp igen.Våra huvuden går närmare och närmare,Våra läppar snuddas men amber drar bort sej.

-Fölåt justin sa hon

- Jag ska nog gå nu sa jag och går ner och sätter på mej min jacka och skor och åker hem igen.

5 Dagar senare

Idag var lovet slut och jag ska ut på tour,Efter att jag åkte ifrån amber så har jag inte pratat med henne.Jag pakade mina sista saker och sedan gick ner till kenny som satt i bilen och väntade på mej. Jag la mina saker i bagaget och sedan satte mej vid brevid kenny.

-Heey kenny

- Hejj justin

Vi åkte i ca 15 min och sedan parkerade vi bilen vid en stor parkering och jag tog mina saker och gick till tourbussen. Jag gick och satte mej brevid Alfredo och Lucas( Lucas är en av dansarna) Jag tog upp min mobil och loggar in på twitter och skrev’’@amberisthebest Sittin on the bus right now, Call me and text me, I’m gonna miss yah’’

*Pling*Pling*

’’ Heyy bieber vad gör du? Xx amber’’

’’ Ayye,Inte mycket sitter på bussen och ar rätt tråkigt dudå? Xx Justin’’

’’Okejj,Är med chloe xx Amber’’

’’ Jag kommer att sakna dej xx justin’’


Komentera ? ;)
Puss//Amanda ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0