Big or small Lies are Lies ♥ 15

-Så detta är min flickvän amber sa justin och ler stolt

- Hej sa båda

- Och killen med brunt hår är Seth sa han och Pekar på ena av killen.

- Och den andra är Taylor

- Hej hej sa jag lite blygt och kollar upp mot båda killarna.


- Så är det den här tjejen du pratar 24/7 om ?

- Japp sa Justin stolt.

- Du ska bara veta hur mycket han pratar om dig sa killen som jag tror hette Seth.

Mina kinder hettas till men som tur var så märkte inte ingen det.

- Så vad ska vi göra ? frågade Justin.

- Vi kan spela basket ? sa den andra killen jag inte minns namnet på,

- Visste, eller vill du det Amb ? sa Justin och tog tag i min hand och klämmde den hårt.
- Emh visst.

Justin var så gullig när han vägrade att släppa min hand.

- Kan ni aldrig släppa varandras händer eller sa Seth och alla 3 killarna skrattade. Jag fattade inte riktigt det roliga i det, typsikt killar.

- Nej, jag vill ta vara på den tid jag har med henne.

- Jaja skit i det nu, vilka ska vara lag ?

- Jag och Amb och du och Taylor ?
- Visst, må det bästa lag vinna.

Man såg vinnarskallarna i dem, alla 3 ville verkligen vinna. Dem var säker skit duktiga på basket och så kommer jag som inte änns kan reglerna.

- Nu kör du gärnet, vi ska vinna detta Okej ? sa jag helt seriöst.
- Men Justin jag suger på basket.

- Men gör ditt bästa, ge mig en turpuss sa han och putade på läpparna och väntade på att våra läppar skulle mötas.

Bara för att retas väntade jag extra innan jag böjde mig fram för att kyssa han.

Som vanligt tog han tag om min midja och drog sig till mig, jag tog mina händer om hans hals. Efter ett tag kyssande övergick det till hångel.

Vi stog där tills vi märkte att dem redan hade börjat.

- YEEAAH 1-0

Justin tog bollen och passade den till mig, jag studsade bollen några gånger innan jag passade tillbaka till Justin som sköt och gjorde ett 3 poäng mål.

Matchen fortsatte tills vi vann med ett poäng, Justin tvingade mig att skjuta en gång men jag missade stort och Taylor och Seth bara stog och skratta. Men inte Justin som stog och log stort mot mig. Efter det så tvingade han mig inte skjuta något mera.

Vi gick in igen och dem spelade x-box något som jag aldrig har förstått mig på.
Jag smsade Chloe medans dem satt och spelade.

- Vem smsar du med Älskling ? sa Justin som nu satt brevid mig.

- Chloe

- Okej, vad skriver ni då.

- inte så mycket tp massa random saker,

- Nej, jag vet vad dem skriver sa Taylor.

- Vad skriver vi då ?

- '' Jag har inte sminkat mig tp på 1 timme OMG seriöst jag tror jag dör '' sa han med en tjejig röst.

- Så låter inte vi.

- Nä nä får se då ?

- Nej, du får inte läsa våra sms.

Utan att jag visste ordet av det höll Justin min mobil i sin hand och läste mina och Chloe sms

- Haha OMG vad skriver ni egentligen ?
- Jag sa ju att vi var random, men det är lixom våran thing.

- ''Omg, du skulle sätt Justins mage förrut '' läste Justin ifrån min mobil och skrattade.

- Jag vet min mage är sexiast.

Han drog upp sin tröja och jag dog nästa.

- Amb hallå Amber skrek Justin och viftade framför mina ögon.

- Ojj sa jag lite generat.

- Amber tänder på killmagar sa Seth retande.

- Om jag gör.

Jag kollade på klockan och såg att den var 00:06.

- Oj jag måste gå nu.

- Okej, jag följer med dig ner.

- Hej då töntar.

- Hej då blondie.

Vi gick ner till dörren och pussade mig och sen tog jag bilen hem igen. När jag väl var hemma var allt släckt, försiktigt smög jag in till mitt rum och gjorde mig i ordning.

När sminket var borta och mina tänder smakde mint efter tandkrämen gick jag till mig säng och tog upp min datorn och loggade in på facebook, massor hade komenterat och gillat mitt inlägg '' Jag älskar dig mest av allt''

Alla hade komentarat massor men jag orkade inte läsa dem så jag stängde ner det och gick in på Twitter istället.

Justin hade skrivit ett tweet '' Much fun with @Taylor1244 @Seetth @Amberisthebest ''

Jag klickade på Taylors twitter och följde honom och även Seth.

Jag skriv också ett tweet.

'' Met @justinbieber funny friends @Taylor1244 @Seetth great day #Love''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0