Big or small lies are lies ♥ 14

Jag tog fram en tallrik och la maten på och började att äta helt ensam.

Mamma och Pappa satt fortfarande och kollade på tv, när allt på tallriken var slut la jag det i diskmaskinen och gick till mamma och pappa och sa godnatt.




Jag gick sedan upp till mitt rum och gick in på skype för att se om justin var inne,Men det var han inte.Jag tog upp min mobil i fickan och skickade ett sms till justin’’ Heyy snygging ,Logga in på skype?’’

Jag låste mobilen igen men han inte lägga ner den för än det plingade till,Jag skrev in min kod och klickade på justins sms’’Heey babe, Visst ska bara äta klart’’

Jag väntade en stund och sedan loggade han,Jag klickade på hans ’’namn’’ och jag klickade på ’’ring’’

När det är fetstil är det Amber som pratar och när det är vanlig så är det Justin

-Heey babe

- Heyy bieber

-Vad gör du då?

-Inte mycket har precis ätit dudå?

- Alfredo och Lucas var precis här och lämnade en sak och så jag smsar lite med Seth och tylor för att dom ska komma hit imon

- Aha okejj trevligt

- aa faktiskt har inte sätt dom sedan jag åkte på tour

- Justin när åker du på tour igen?

- 2 veckor och ska vara borta sjukt länge utan dej,men du kommer ju att komma i slutet av min tour i två veckor

- Hur länge är länge?

- Ehh 5 månader mumlar han lågt

- 5 månader?

-Men ora dej inte,Vi kommer att prata med varandra varje dag

-Men jag kommer att sakna dej

- Jag kommer också att sakna dej

- Kan vi inte prata om något roligare?Så vad ska du göra imon med taylor och seth?

- Jag vet inte bara chilla och spela x-box vad ska du göra?

- Jag vet inte chloe kanske

- Trevlig

- Aa,Men jag måste gå puss

- Puss

Jag loggade ut från skype och sedan stängde jag av datan och la mej i sängen och somnade.

Justins perspektiv

Jag vaknade nästa dag av att någon öppnar min dörr,Jag gnuggar mej i ögonen och skisar och ser att kenny står där.

-Justin du måste upp kl är snart 12

- Neej sa jag och lägger kudden över huvudet

- Joo,Din mamma och du ska iväg innan du träffar Seth och taylor

- Men ahh suckar jag och kliver upp ur sängen

Kenny går ut ur mitt rum och jag tar på mej mina kläder och går ner till köket där mamma sitter och läser tidnigen och dricker kaffe

-Hej justin sa mamma och ler

-Heej sa jag och tar ut ost och smör ur kylen och sedan en macka och bre på smör och sedan skivar jag en ost bit.Jag satte mej brevid mamma och tog en tugga av min macka.

-Sovit gott?sa mamma

- Aa dudå?

- Aa det har ja väll

Under tystnad åt jag upp min macka och sedan gick jag upp till mitt rum och satte på mej ett par svarta byxor och sedan en randig tröja.

-Justin är du klar? Ropar mamma

- aa sa jag och går ner för trappan och går till mamma som står klar i hallen med min jacka i hallen. Hon ger mej min jacka och jag lägger den i min väska eftersom det var för varmt att ha på den men jag vill ändå ha med ifall att det skulle börja regna eller något.

Ambers perspektiv

Jag vakande av att min mobil plingade till jag tar upp mobil och sedan kollade vem det var och det var’’ ’ Justin<3 ’’

’’hey älsk,Jag har precis varit och shoppat med min mamma och jag ska snart gå till Seth och Taylor men jag undrar om du kanske vill komma ditt så får dom träffa dej och du får träffa mina bästa vänner? Puss <3 ’’

Jag tryckte på svara knappen och började skriva

’’ Hey babe,Ofc jag ska bara klä på mej och så men kommer om 20 min om det är okejj? Ska jag komma till dej Puss <3 ’’

’’ Visst dom T&S ska komma om 30 min så kom du till mej, <3’’

’’ Bra!<3’’

Jag skyndade mej och klä på mej men jag orkade inte äta så att jag tog mina bilnycklar och började köra till Justin. När jag kom fram kom en sak man ska skriva en ’’Kod’ som är där för att det inte ska komma in fans.Jag vevar ner rutan och och skriver in siffrona 1093 och porten öppnas. Jag parkerar bilen och sedan knackar på dörren, Efter ett tag kommer kenny och öppnar dörren,Han släpper in mej och jag tar av men skona och går upp till justins rum.Jag öppnar dörren försiktigt och ser att justin sitter vid datan och har ryggen imot dörren.Jag smyger fram och tar för justins ögon och viskar i hans öra

-Gissa vem?

- Amber sa han och böjer huvudet bakåt så att jag kan kyssa han.Han ställer sej sedan upp och kramar han hårt.Jag andas in hans underbara parfym.

- Justin ropar pattie

- Yees?

- Seth och taylor är här!

- Kom sa han och tar min hand och går till hallen där två killar står. Ena killen var ganska lång och hade brunt hår och den andra var också ganska lång fast lite mer blont hår,Justin släpper min hand och går fram och kramar killen med brunt hår och sedan den med blont hår

- Ska vi gå upp?

-Visst sa jag

- Sure bro sa ena killen

Vi går upp till justin rum och killarna sätter sej vid skrivbordet och jag och justin sätter oss vid sängen( Sängen och skrivbordet är brevid varandra)

Justin lägger hand över min hand som ligger på mitt lår och sedan kramar den hårt.

-Så detta är min flickvän amber sa justin och ler stort

- Hej sa båda

- Och killen med brunt hår är Seth sa han och Pekar på ena av killen.

- Och den andra är Taylor

- Hej hej sa jag lite blygt och kollar upp mot båda killarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0