Big or small lies are lies ♥ 13

Justin slutar kyssa mej och kollar upp på kenny igen och gör en sur min.

-Nej sa justin

- Joo, Annars får du utegångsförbud i 2 veckor och då hinner du inte träffa din tjej mer innan du åker

-Okejj då sa justin och ställer sej upp och tar min hand och vi går upp till Justins rum.

- Vill du ha hjälp bieber?

- Nej gumman det är lugn jag kan göra det själv




- Nej men jag vill hjälpa till.

- Men det ser ut som ett bomb ned slag här.

- Jag vet men jag lovar att det kommer bli snyggt när det är klart.

- Säker att du vill hjälpa till du behöver inte göra det för att vara snäll.

- Men jag vill hjälpa till.

Jag går fram till Justin som sitter i sängen och sätter mig i hans knä och böjer mig för att kyssa hans mjuka underbara läppar.

Justin lägger sig ner och jag ligger ovanpå honom och kyssar han passionerat.

- Älskling vi kanske ska börja nu.

Jag blev helt varm när han kallade mig älskling det var första gången någon kallade det och faktiskt menade det, jag har haft några killar innan men dem var inte seriöst. Jag var max ihop med en kille i 3 veckor innan vi gjorde slut.

Vi började med att ta bort alla kläder som låg på golvet eller i sängen, sen tog vi bort alla saker och dammade av det lite snabbt.

- Åhh vad fint det blev, tack Amb.

- Det var så lite Babe, det var kul.

- Haha säkert.

- Seriöst det var det.

- Kom så går vi ner så får du hälsa på kenny och kanske ifall det är någon mer där nere.

- Okej.

Hand i hand gick vi ner till Justin kök där Kenny och Pattie satt och åt.

- Hej ungar, vill ni ha mat ?

- Nej tack sa vi båda efter varandra.

- Här är Amber, och Amber här är Kenny och min underbara mamma Pattie.

- Hej, Amber sa jag och skakade hand med båda två.

Båda verkar som underbara personer som jag kommer komma bra överäns med.

- Justin jag måste gå nu.

- Okej

vi gick till hallen och jag satte på mina skor, innan jag gick böjde jag fram och kysste Justin och gick sen hem till mig.

- Jag är hemma.

- Vi sitter här skrek mamma antaglien från soffan,

- Hej gumman hur var det hos Justin ?
- Jo det var bra

- Okej, vill du ha något att äta.

- Nej tack jag är nöjd.

- Okej, men annars finns det potatis och kyckling i kylen som vi åt till middag.

- Vi tycker att du har skött dig bra den här veckan utan bil utan att klaga eller nått så vi har bestämmt att du ska få tillbaka bilen.

- Åhh tack.

- Det är inte allt, vi har beställt en Ferrari till dig som kommer hem om en vecka.

- Skojar ni ? TAAACCK mamma och pappa.

Jag gav dem varsin stor kram och sprang sen upp som världens lyckligaste tjej till mitt rum.

Jag gick in facebook och skrev

'' Jag älskar min mamma och pappa, dem har köpt en ferrari till mig som jag får nästa vecka ''

Jag kollade vad andra hade skrivit, medans jag kollade fick jag massor av komentarer.

Innan jag loggade ut skrev jag

'' Jag älskar dig mest av allt''

Jag hade inget att göra så jag gick in i duschen och tog en go dusch.

Jag shamponerade in hela mitt hår och kropp, jag skölde av allt och tog i balsam i håret och lät det sitta kvar några minuter innan jag skölde ut det.

Jag tog en lila handduk och torkade av kroppen och satte på trosor och bh.
Jag tog en ny handduk och satte den i håret. Inne i gaderoben tog jag ett par pyamas byxor och en matchande tröja till.

Jag gick ner och varmde på maten som låg i kylen, jag satte in den i mikron på 4 minuter, medans maten var i mikron satte jag mig på en stol.När jag väl kände efter så märkte jag hur hungrig jag var, konstigt att jag inte har märkt det innan.

När 4 minuter hade gått plingade det till i mikron, jag reste mig upp från stolen och gick fram till mikron och kännde ifall den var varm och det var den.

Jag tog fram en tallrik och la maten på och började att äta helt ensam.

Mamma och Pappa satt fortfarande och kollade på tv, när allt på tallriken var slut la jag det i diskmaskinen och gick till mamma och pappa och sa godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0