Big or small lies are lies ♥ 12

- Amber ?

- AA vad är det Justin ?

- Vill du följa med på min tour i 2 veckor ?

- Ofta får jag det ?

- AA men tyvär bara 2 veckor.

- Men det lugnt, åhh vad glad jag blir.

Vi kysstes en gång och återgick sen till att äta choklad.






*Pling*Pling*

- Vi måste in nu sa jag och börjar gå

- Vänta sa justin och reser sej upp

Han kramar mej och sedan pressas våra läppar ihop.

-Kanske lite fel plats att fråga detta på men är vi tillsammans nu?

- aa, eller ? sa jag och ger han en puss på kinden
- Bra, ville bara kolla.
Jag vänder mej om och börjar gå medans jag hör justin säger yees tyst för sej själv.Justin så springer fram till mej och tar min hand,Jag ler av tanken att jag var justin flickvän.Vi går in i klassen och alla blickar vänds mot oss.

-Ohh Justin och amber är tillsammans sa Krille och jag känner hur mina kinder blir röda.

Jag släpper justins hand och sätter mej på min plats brevid krille.

-Så du och bieber sa han och höjer på ögonbrynet.

- Yees sa jag stolt och såg att nästan halva klassen lyssnade.

När dagen var slut så gick och justin hem till han och spelade x-box.

-Du kommer aldrig att kuna slå mej sa justin och puttar lite lätt på mej

- Det kommer jag visst,

Vi satte på spelet och började spela.

-Yees jag vann sa jag och kollade på justin

- Nybörjar tur

- Nejj?

- Joo,Men kom vi ska gå till filmrumme,Eller vad man säger.

-Visst

Vi båda reste oss upp och gick till ett stort rum där det var flera hylor med bara filmer och det var en bioduk som var jätte stor och en stor mysig soffa. Jag lägger mej i hans famn och han lägger armen runt mej så av vi ligger bekvämt.

-Så vilken film?Sa jag

- Jag vet inte kan vi inte se saw?sa justin och ler

- Nej det är läskig

-Men jag kan hålla om dej så lovar jag att den inte är lika läskig

- Okejj då

Justin gick och hämtade den filmen medans jag satte mej i soffan. Justin satte på filmen och satte sej nära mej och la ena armen rumt min axel och jag lutar mot justins axel.Under hela filmen satt jag tät in till justin,När filmen var klar stängde justin av filmen och vi satt tysta ett tag och bara tittade i varandras ögon. Våra ansikten kommer närmare varandra och våra läppar är bara några cm från varandra, Våra läppar pressas i mot varandra och vi kysser varandra passionerat. Efter att ha kysst en stund hör vi någon harklar sej och vi båda kollar upp och ser att kenny står där.

-Sorry inte meningen att störa men Justin du måste städa ditt rum säger din mamma sa kenny och kollar på mej med en blick.

-Men jag gör det sen jag har viktigare saker för mej sa justin och slänger en kudde på kenny

-nej du ska göra det nu

- men nej det ska jag inte sa justin igen och slänger ännu en kudde på kenny och sedan sätter han sej i mitt knä och kysser mej. Jag kollar i ögonvrån och ser att Kenny står kvar bestämt och vägrar att gå.

- Justin nu! sa kenny och höjde rösten lite för att visa att det var han som bestämde.

Justin slutar kyssa mej och kollar upp på kenny igen och gör en sur min.

-Nej sa justin

- Joo, Annars får du utegångsförbud i 2 veckor och då hinner du inte träffa din tjej mer innan du åker

-Okejj då sa justin och ställer sej upp och tar min hand och vi går upp till Justins rum.

- Vill du ha hjälp bieber?

- Nej gumman det är lugn jag kan göra det själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0