Big or small lies are lies ♥ 10

-Justin? sa kenny och kommer in genom min dörr

- Aa?

-Vi ska äta nu

-Jag kommer ska bara ta min mobil sa jag och tar min mobilen som ligger på skrivbordet

Vi går ner för en trappa som leder till resturanten och jag och kenny sätter oss.




3 veckor senare

Idag ska jag äntligen komma hem och få träffa taylor och seth och Amber.Jag och amber har haft bra kontakt under hela tour och har kommit närmare varandra men inget mer än vänner.När vi var frame tog jag min resväska och gick in till mitt rum. Jag satte mej på ena stolen och pustade ut,Dom här 3 veckorna har varit galet jobbiga och stressiga men kul.Jag har träffat massa nya fans,Konserterna har gått sjukt bra och mycket för att fansen har varit så bra.

-Justin ropar mamma

- Aa ?

-Vill du ha något att äta?

- Nej,Jag ska gå till amber tror jag

-Okejj

Jag tog upp min mobil och slog in ambers nummer

-Hej det är amber

-Hey det är justin

- JUSTIN!

- Jag är hemma kan jag komma över?

- Visst

-Bra jag kommer om 5 min

Jag la på och gick till bilen och körde till amber.När jag var frame gick jag till dörren och knackade, När amber öppnar kramar hon mej hårt.

-heyy justin

-Heej amber

-Det känndes som år

- Aa,Jag har saknat dej

- Jag har också saknat dej

- Ska vi gå till stranden?

- Men den är väll jätte långt här ifrån?

- Men vi tar bilen då tar det bara 20 min

- Aha

Vi gick till bilen och började köra till stranden

-så vad har du gjort nu då?

- inte så mycket har varit med chloe och några andra typ dudå?

- Jag har tp träffat fans och gjort konserter

- Trevligt

- Aa,

När vi kom fram satte vi oss vid oss ner på en bänk och tände en brassa brevid( alltså sån som redan finns där så man bara kan tända på)

-Fryser du?sa jag och kollar på amber

- Aa ganska

Jag ställer mej upp och tar av mej min hoodie

-Här sa jag och ger min hoodie

- Men fryser inte du nu?

- Nej då

*Ring*Ring*

- ahh det är justin

- Justin vart är du kl är snart 11

- Ojj jag sitter på stranden med amber

- Okejj,Men kom hem nu,Har du glömt att vi ska ha ett viktigt möte kl 8, vi har försökt att nå dig i flera timmar.

- ehh ojj det har jag glömt,Men jag måste bara köra amber hem sen kommer jag

- Bra

Jag la på och sedan la jag ner mobilen i fickan

-Vi måste hem jag ska ha ett möte som jag har glömt bort men jag kör hem dej först

- Okejj tack

Vi släckte brasan och sedan gick vi till bilen,Efter ca 20 min var vi frame vid amber.

-Ojj jag har din tröja

-Det gör inget sa jag och kollar i hennes vackar ögon, Jag böjer mej fram och kysser henne och hon besvarar kyssen.

Det känndes som om hela himlen lystes upp med fyvarkerier.


Nu börjar det hända saker, skriv gärna vad ni tycker ;)
puss//Julia& Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0