You and Me Forever 47

Justin har någ dem bästa fansen i världen, jag menar om typ Jonas brother skulle skriva något sånt skulle ju inte hela twitter bombas med tweet som '' We love you Justin,hope you feel better soon, Wish I could do something for you #cheerupjustin''




Ashely

Jag vakande av  att Justin Kom och kysste mig

- Godmorgon Älskling
-Godmorgon ´babe
- Så vad händer ida?
- Kan vi inte shoppa?
-Visst

Vi gick upp och åt frukost och sedan satte vi på oss kläderna,När Justin tog av sig tröjan så kunde jag inte slita blicken från hans mage den var så otroligt heet!

- Mitt ansikte är här sa han ironiskt
- Hahah

Vi satte på oss våra kläder och sedan gick vi ner hand i hand till bilen,Jag gick in på Twitter och kollade twitter lite och såg att jag hade fått mycket hot yweets och väldigt många mejl.Jag börjag faktiskt bli lite orolig.

-Justin...
-Jag vad är det älskling?
- Jag får skiit många döds mailj och tweet och det gör mig lite orolig faktiskt
- Är det från mina fans?

Jag nickade Och Justin Suckade

- Ja så är det när man har världen snyggaste tjej alla blir ju avenskjuka på dej sa han stolt
- Hahha
- älskar ditt skratt
- Jag älskar dig.

Vi parkerade bilen och gick ut, Det var redan massa papparatzi. Jag tog min luva på solglasögon.

Tillslut när vi hade gått i 10 min var det över 50 papparatzi där och ungefär 300 fans.Justin tog min hand och viskar i mitt öra

- Håll bara i min hand är du tryg.

När vi gick in i ''Shoppinghuset'' Var det massa fans och pappratzi som skrek, Och tillslut var vi omringande igen.Jag suckade,Inte igen....


Alla fansen skrek och grät,Papparatzina stod där och tog massa kort och frågade massa frågor.

'' Är Ashley gravid''

'' Är det sant att Ashley knarkar?''

Justin

När dom frågade om Ashely knarkade var det droppen,Jag vände mig om och gav papparatzin ett örfil. Alla fansen stod där en skräckslagna och visste inte vad dom skulle göra så dom började skrika.
Papparatzin som jag slog gav mig till backa.Jag kollar på Ashley som står 10 meter ifrån mig. En kille håller på med henne.Jag går fram till killen, Killen måste varit i samma ålder som

- Du rör inte min tjej fattar du det

- Nää sa han kaxigt

- Du rör henne Inte Igen

- Okejj sa han igen kaxigt.

Han gick till Ashely och kramade henne och sedan gav han Ashley en puss på kinden.

Jag kollar på Ashley och ser att hon inte gillar det han gör. Jag går fram till killen och ger han en örfil  killen slår tillbaka och tillslut är det slagsmål.

Ashley

Jag visste inte vad jag skulle göra och så dumma som vi var tog vi inte med kenny. Jag tog upp min mobil och ringde Kenny

- Hej det är kenny

- Kenny kan du komma till Gallerian?

- Ja? Vad är det som har hänt?

- Ehh Justin och en kille är i slagsmål typ.

-Jag kommer om 3 min

- Okejj Bra

Jag la på och 3 min senare fick Kenny gå igenom folkmassan som bara stod och tittade på.

- EYY GRABBAR SKREK KENNY

Justin Och Killen kollar upp

- Va fan håller ni på med säger Kenny argt

- Ehh säger bara Justin

- Skit samma du får förklara allt hemma sa kenny och tog tag i Justin och vi började gå mot bilen. Jag tog Justins hand och vi satte oss i våran bil och kenny och sedan åkte vi hem.

Justin

Jag vet vad som väntar när jag kommer hem, Massa utskälning (Stava)
Jag tog ett djup andetag och öppnade dörren och gick in i vaddagsrummet där hela teamet satt och väntade på mig.

- Justin..... Säger mamma besviket

-  Mm

- Va fan tänkte du säger Alfredo

- Jag vet inte säger jag

- Justin du Är känd INTE ETT LITET BARN SOM KAN GÖRA VAD HAN VILL, ALLT DETTA KOMMER KOMMA UT I MEDIA OCH HUR JÄVLA BRA TROR DU DET ÄR? HUR KOMMER DINA FANS REAGERA SKREK Scooter

Jag ryckte bara på axlarna

- Tror du helt serriöst att alla andra kändisar kommer tro du är normal när du bråkar om annat skiit.

-Nää nu räcker det! Nu åker jag till St lucia I 2 Veckor med Ashley ensam

Jag tog Ashleys hand och gick till bilen och började köra

Alla ringde från teamet flera gånger,Men jag svarade inte.Men efter att dom har ringt mer än 100 gånger så svarade jag när scooter ringde

- Ja vad är det? säger jag drygt
- Justin kom hem nu!
- Aldrig! Jag och ashley ska gå på flyget nu så hej då säger jag och klickar han

Vi gick in i flygplatsen och såklar var det massa papparatzi och dom frågade om jag hade bråkat med mitt team eller varför jag skulle åka flyg nu

Jag svarade inte utan bara betalade biljetterna och sedan satte vi oss i flyget.Jag gick in på mobilen och kollade lite och såg att bilderna när jag bråkar har kommit ut och bilderna på flyget. Jag fattar inte hur snabbt dom har kommit ut, Det stod en stor rubrik'' Justin&Ashley rymmer hemifrån efter bråket''......




OMG VAD KOMMER HÄNDA?

Bra/Dåligt?

Komentera :)

Puss//Amandaa;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0