Me and you Forever 40

- men jag måste gå nu, älskar dig puss.
- Älskar dig med puss.



 

Justin&Ashley                                                    

      Justin

-
Justin kan du komma ner?
- Mm säger jag och gick ner

- Jag vill prata allvar med dig
- Okejj sa jag frågande
- Nu måste du tala sanning,Hade du och Ahsley Sex?
- Nej
Jag kännde att rodnade
- Justin talar du sanning?
. Jaa,Jag lovar vi ducshade ju bara
- Okejj, Vet du om Ahley ska följa med på tour?
- mm, Hon ska följa med
-Okejj

Jag gick upp till mitt rum och la mig i sängen och somnade

Två veckor senare 1 vecka kvar tills dom ska åka på tour

Jag och Ashely har inte hunnit umgås under de senaste 2 veckorna.Jag har haft fullt upp att jobba inför touren.

* Pling*Pling*

Jag kollar på skärmen och ser att det är Ashley

- Hej älskling
- Hej babe
- Vad gör du?
- Tänker tp på dej dudå?
- Inte mke packar inför tourn
- Okejj,Något speciellt du ville?
- Nej,Jag vill bara prata med dig jag saknar dig
- Saknar dig med men jag hinner inte prata mer,Jag måste öva inför tourn.Men vi kan ju hörars av snart
- Visst, Älskar dig
- Älskar dig mer
 Jag la på och sedan gick jag in igen i hallen där vi övade på dansen

Efter ca 1 timme var vi klara så jag och alfredo gick in i ett omklädingsrum och ducsha, Alfredo var lite snabbare än mig så han hann ducsha klart innan jag gick in i ducshen.

- eyy Justin,Ashely ringer ska jag sätta på högtalare
- Visst gör så.

- Hejj babe säger jag
- Heey Älskling
- Så vad ville du min prinssesa?
- Jag vet inte hur jag ska säga detta men jag är gravid....
- Wow,

Jag stängde av högtalare och sedan gick jag ut så ingen kunde höra mig

- Ashely skojjar du sa jag chokat
- Jag hade önskat
- Omg, Ashley kan jag ringa dig om en stund
- Visst
- Glöm inte att jag ska älska dig vad som än händer
-Aww älskar dig med

Jag la på
- Helvete..

Jag gick in i omklädings rumet ingen och där stod Alfredo chokat

- Jasså ni hade inte sex då
- Alfredo förihelvet. Jag vet inte vad jag ska göra.
- Så går det när man har kul
- Hahah skrattade jag ironsikt
- Jag går ut nu säger Alfredo
- Okejj,Lova att du inte säger det till mamma

Jag tog på mig mina kläder, Jag vet inte vad jag ska göra. Jag slog näven i väggen så den började blöda

Jag tog mina saker och gick ut till teamet som väntade på mig

- Hej sa Kenny glatt
- Hej sa jag surt
- Vad är det med dig?
Jag sa inget utan bara kollade ner i gatan
- Justin vad har du gjort med näven,Va fan gjorde du där inne?
- Inget

Bilresan var tyst, Just nu vet jag inte vad jag ska ta vägen.

När vi kom hem gick jag på direkten in till mitt rum,Jag slängde min väska på golvet och la mig i sängen och grät.

*Knack*Knack*

-Justin?

Jag svarade inte

-Justin sa mamam och började bli iriterad

- JUSTIN VI MÅSTE ÅKA NU! VI SKA PÅ RESTURANT MED DITT TEAM

mamma öppnade dörren och gick och ställde sig brevid min säng. Jag la huvudet nerhuvudet ner borrat i kudden.
-Justin vad har hänt ?
- Jag kan inte berätta....
- Jag är din mamma du kan berätta allt för mig
- Nej jag kan inte
- Kom nu,Vi måste åka
- Jag kommer snart

Mamma gick iväg,Jag satte på mig en hood tröja  jag har fått av Ashley och ett par glasögon.

När vi kom till Resturanten var det sjukt många papparatzi där.Dom frågade massa frågor men jag svarade inte dom.

Vid bordet satte jag mig brevid Alfedo

-Eyy hur är det frågar Alfredo
- Jag vete fan säger jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0