Me and you forever 50

Jag kollade på komentarena och det stod massa som tex''Varför letar han efter den Horan, Han förtjärnar någon bättre''




Tårar bränndes bakom mina ögon som några minuter senare rann ner för min kind, jag la ner min mobil och satte mig under ett tak. Regnet öste ner från himlen det tog 1 timme innan det slutade. Jag gick med huvudet neråt medans det kom en massor av pappratzi följde efter mig, jag tog en taxi hem igen just nu vill jag bara glömma allt som hände i st lucia.
Min mobil vibrerade till och jag hade fått ett sms av Justin

'' Jag trode verkligen inte detta om dig Ashley. Vart är du? vi måste verkligen prata  ''

'' Justin, jag vet inte Justin jag har sabbat det här.

När jag kom hem låste jag upp dörren och innanför dörren låg det ett brev

'' Hej Ashley Knight, du har inte betalt din hyra nu och du måste göra det inom 10 dagar annars så måste vi sparka ut dig, MVH Hyresföreningen ''


Fan också, jag måste få tag i massor av pengar, men hur ? Det känns ju fel att låna pengar av Justin, det finns bara ett sätt att få in pengar... Sälja mera knark. Jag hade ju redan sabbat allt så det kan ju inte bli värre.

Klockan var nu 7 på kvällen och jag skulle gå ut och göra några affärer. Justin hade spammat mig med sms och frågat vart jag är, jag tog på mig en hat och en hoodtröja och satte på mig luvan över, jag tog ett par glasögon.
Jag gick till en grend där jag ska möta Simom som skulle köpa.
- Har du pengarna ?
- Ja det har jag, här sa han och gav mig 10 000.
- säg till om du vill ha mera så är det bara att ringa.
Jag gick tillbaka till mitt hus och somnade i soffan,

Justins perspektiv.

När jag hade letat överallt i hela landet, eller det känns som det, jag smsade henne flera gånger men hon svarade inte. Jag vet inte om jag kommer kunna vara tillsamans med Ashley om hon säljer knark men jag har bestämt mig för att ge henne en chans till,
Jag packade mina saker i båten och en bil körde mig till flygplatsen, jag hade fixat ett privatplan så jag behövde inte att vänta eller något annat.
Efter några timmar så landade vi och mamma kom och hämtade mig. Även fast jag fortfarande var sur på henne och teamet. Men jag kan ju inte vara sur på dem föreveigt. Så vi har bestämt att vi alla ska prata ut allt.
- Hej, gubben.
- Hej sa jag drygt.
Mamma körde hem och när vi kom in satte jag mig vid köks bordet och några minuter senare kom alla andra in.
- Så Justin vi har några saker vi måste ta upp med dig sa Scooter.  
- Kör på sa jag ännu mer drygt.
- Vi vill be om ursäkt för att vi kanske var lite hårda mot dig för du är ju bara 16, men vi hoppas att du inte gör det igen.
- Okej, jag ska inte göra om det.
Jag ställde mig upp och skulle precis gå när mamma hejdade mig.
- Vänta lite unge man, vi är inte klara.
- Men..
- vi vill inte att du ska träffa Ashley mera.
- Det är inte bra för dig, för din karriär så du får inte träffa Ashley mer...
- Fan mumlade jag och gick upp till mitt rum.

'' Ashley kan vi träffas ?  jag vill ge dig en chans till, men om du sumpar den vill jag inte se dig mera för jag litade verkligen på dig.''

Några minuter senare fick jag tillbaka ett sms från Ashley

'' Det är redan försent Justin, jag har redan gjort den igen, förlåt Justin. Jag älskar dig glöm aldrig det''

'' Jag älskar dig med och kommer alltid att göra, men vi kan inte träffas mera mitt team har förbjudit mig. Önska att jag hade kunnat göra det för jag vill verkligen inte lämna dig. Men jag anatar att detta är slutet, Hej då ''

'' hej då my love, det är inte det värsta att säga hej då det värsta är att glömma dig. Detta kommer stt bli ett svårt år men det är jag värd ''

Jag läste det medans tårana rann ner för min kind, jag kan inte fatta att hon göra såhär mot mig.


Komentera
Puss// Julia (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0