Me and you forever 46

Alla som ville fick fråga varsin fråga och alla fick autograf och en bild. Han blev en helt annan person när han var med hans fans han var så glad hela tiden på ett anorlunda sätt en när han är med mig och alla i hans team.





Jag satt och beundrade Justin när han var med sina fans och alla fansen som kom gråtande efter dem fick en kram och autograf.
Alla fansen sa hej då till Justin och vi gick ut till bilen där vi mötes av massor av papparatzi.

'' Hej, justin hur är det ''

'' JUSTIN JUSTIN har du gift dig med Selena''

'' Är Ashley gravid ''

'' Hur är det sen krocken ? ''

Skrek dem ut medans vi förstökte att komma förbi men vi lyckade inte när alla stog runt oss och vägrade att släppa förbi oss. Jag började att bli smått arg på dem. Justin tog upp sin mobil och skulle precis ringa Kenny när någon puttade Justin så han tappade sin mobil och någon lyckades att trampa på den, och jag hade inte med min mobil för den hade inte mycket batteri så det var ingen idèe att ta med den. Allt blixtrade runt om mig och jag kämpade för att inte svimma. Justin blev argare och argare och skrek på papparatzina. Det gick 10 minuter men ingen flyttade på sig.
Jag hade min luva som jag gömde mig i. Justin var så gullig när han var arg, han förstökte att skydda mig från alla papparatzina så gulligt.
Flera gånger när dem gick narmare mig och försökte att ta av mig luvan men då skrek Justin tillbaka att dem inte skulle röra mig. SÖTT.
Ytlligare 20 minuter gick och dem hade inte nu heller flyttat på sig, Jag höll händerna för ansiktet och luva över mitt huvud för att inte papparatzina skulle ta några mera bilder på mig.
Jag satte mig ner och drog knäna mot ansiktet och kollade ner på mina ben medans Justin satte sig brevid mig och höll om mig.
- Snälla kan ni flytta på er sa Justin argt.
Men det såklart så flyttade dem inte på sig.
Det kom fler och flera och dem var säkert uppe i 100 st och det stog även några fans som sa att dem skulle gå bort. Jag började plötsligt att gråta och tårana strömmade ner för min kind, Justin hörde att jag snyfftade och kom fram till mig och kramade mig och sa '' Allt kommer bli bra, förlåt för detta jag är värkligen ledsen.''  
Timmar gick, jag hade ingen mobil eller klocka så jag visste inte vad klockan var. Jag fattade inte vad som var så kul med att stå och fota oss i timmar, jag menar det händer ju inget mera mer än att vi kanske skrek lite men  det är inte kul eller ?
- Seriöst kan ni inte flytta på er, vad har jag gjort er för att förskänar att sitta här i timmar och se min flickvän lida för att jag råkar vara en kändis.
yttligare några timmar och jag började värkligen att tröttna på detta.
Jag fattade inte vad dem ville oss, dem hade ju fått sin bild.
Vi ställde oss och försökte att komma förbi och lyckades denna gång.
- Förlåt sa han medans vi gick till Justins bil och blev jagade av paparatzi.
Vi hoppade in i bilen och skulle köra men alla papratzina stog runt bilen så vi kunde inte backa eller köra framåt.
Justin tutade och tutade GREAT, nu var vi fast här. Tårarna ran förtfarande ner för min kind och jag kunde inte sluta gråta,någon minut senare började Justin också och gråta så jag lutade mig över till honom och kramade honom. Justin tog sin hand och la den på mitt lår och jag la min hand på Justins mjuka hand, Justin gasade lite men dem flyttade inte på sig.
- MEN VAFAN DÅ sa Justin argt.
Justin gasade lite till så att bilen flyttade lite på sig men inte ett skit hände.
Han gasade mera och mera och tillslut så rörde bilen på sig kanske 5 meter och äntligen flyttade alla på sig.
Jag tog av min luva, och Justin gjorde detsamma.
- Jag är så himla ledsen för det, jag försökte värkligen att komma därifrån.
- Det gör inget babe.
Justin körde hem till sig och vi gick ut ur bilen hand i hand.
När vi kom hem satt hela hans crew där.
- Justin vart har ni varit vi har ringt och ringt dig men du har inte haft på din mobil.
- Men det hände en sak.
- Berätta vad som hände Jusitn.
Jag och Justin satte oss på varsin plats brevid varandra.
Jag såg att alla kollade minst en gång på våra  svullna ögon och. Jag såg att Justin fortfarande var skit arg och hade inget tålamod kvar.
- Okej, det var så att Jag och Ashley var på bio och såg Never say never och jag överaskade några fans vi gav dem varsin autograf och ett foto men när vi skulle gå till bilen.
Jag såg att Justin tyckte att det var jobbigt att berätta det för dem.
- Så kom det massor av paparatzi, dem sammlades i en ring runt oss och vi försöte att komma förbi men vi lyckades inte. Det kom bara mer och mera dem var kanske runt 100 st. Jag skulle ringa kenny men då knuffade någon mig och jag tappade mobilen och en paparatzi trampade på den. Jag skrek på dem att dem skulle flytta på sig snällt men dem flyttad inte på sig, det gick kanske 3 timmar och dem flyttade inte på sig, Jag började tappa tålamod och blev argare och skrek på dem men såklart så flyttade dem inte på sig. Dem var på och klängde på Ashley och försökte att ta av henne luvan och så men jag lyckade att stoppa dem. 3-4 timma gick utan att något hände och vi försökte att komma förbi och lyckades men då blockade dem min bil så vi inte kom ut. Jag tutade och gasade men dem jävla paparatzina flyttade förfan inte på sig men sen så gasade jag ännu mera och dem flyttade på sig och nu sitter vi här sa Justin argt.
Justin ställde sig upp och jag gjorde detsamma, vi gick upp till hans rum men innan vi gjorde det så tog Justin upp en vas och kastade i vägen och skrek '' Jävla paparatzi''
När vi kom upp till Justins rum gick vi in på datorn och gick in på en fan sida och det var helt otroligt att bilderna redan var ute.

'' Justin bieber och hans flickvän Ashley var ute på bio när dem attekerades av massor av paparatzi och kunde inte komma förbi, Justin som skyddade sin flickvän när någon rörde henne skrek till och sa ifrån, Justin sa först snällt ifrån men dem flyttade inte på sig. Justin skrek några gånger men gav upp tillslut. Justin och Ashley satt fast i 3-4 timmar ''

Stog det och hon som hade bloggen hade skrivit en komentar : Jävla paparatzi ska döda dem. AWW gulligt att han skyddar Ashley.

Justin gick  in på twitter och skrev '' Im soo mad and sad right now, I don't understand what i'v done to all paparatzi in 4 hours and see my babe cry beacuse of  me''

Och några andra tweet, det var helt sjukt bara någta sekunder senare efter Justin tweetade allt om paparatzina så var det två TT #cheerupjustin och #papsleavbiebsalone
Justin har någ dem bästa fansen i världen, jag menar om typ Jonas brother skulle skriva något sånt skulle ju inte hela twitter bombas med tweet som '' We love you Justin,hope you feel better soon, Wish I could do something for you #cheerupjustin''



Jävla paparatzi:@

Komentera (L)
Puss// Julia (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0