I'm In love with the thought of you ♥ 7

Just nu var jag mest rädd över att jag och Justin skulle tappa kontakten och han skulle helt glömma av mig och jag skulle försätta att bara vara en av hans belieber.
Jag vill verkligen att det här ska funka mellan mig och Justin men det kommer bli svårt när han reser världen runt och blir jagad av tusentals tjejer varje dag.
Den natten somnade jag med ett stort lèende på läpparna och försatte att drömma om Justin.

 

Nästa dag när jag vaknade kollade jag direkt på mobilen och såg att Justin hade skickat ett sms till mig.

'' Heej shawty sitter på bussen påväg till Tyskland.
Hoppas du har sovit gott och drömmt sött.
smsa mig när du har vaknat
Din// Justin ''

'' Din Justin '' Fick mig att smällta, jag trodde att han inte kunde bli gulligare men det kunde han.
Jag svarade snabbt och bara satt och väntade på att han snabbt skulle svara igen men antaglien så gjorde han något annat och såg inte sms så istället så gick jag ner till frukostbordet där alla 3 mammor satt.
- Godmorgon Nathalie.
- Godmorgon.
Justin's perspektiv

- Justin det är din tur sa Kenny .
Jag tog mitt Juice glas och satte mig och tog kontrolen och spelade mot Dan.
Spela x box spel och andra wii spel är något som vi alltid gör tillsammans i crewet för att få tiden att gå lite fortare eftersom att åka buss i flera timmar är inte det roligaste.
När jag tröttnade på att spela så tog jag min mobil och la mig i soffan och kollade på alfredo som också låg och kollade på sin mobil.
Jag öppnade min mobil och slog in koden och såg att jag hade fått ett sms.
Men det var inte från vem som helst... det var från Nathalie.
Jag läste smset och utan att jag märkte det så log jag stort.
- Eyy Justin fick du ett sms från en tjej eller ? sa alfredo och log.
- Va !? sa jag och försökte låta oskyldig.
- Jaa, du ler bara så när du ser en tjej du gillar.
- Har du en tjej sa Allison och satte sig i kanten på soffan.
- Va !? jag har ingen tjej sa jag och försökte att hålla mitt pokerface.
- Som du säger sa dem i kör.
Jag fortsatte att kolla min mobil och svarade Nathalie och sen gick in på twitter och svarade och Retweetade några fans.
När klockan blev 8 så hade Carin och Allison gjort mat så vi stannade vid en väg och satte oss och åt.
- Jag ska bara gå på toa sa Alfredo och sen försvann men kom tillbaka med min mobil i handen.
- Vem är Nathalie ?
Alla blickar vändes mot mig och väntade på att jag skulle svara men jag fick inte fram ett ord jag bara satt där och små log.
- Nå sa mamma och kollade på mig.
- Emh det är en tjej bara.
- När får vi träffa henne ?
- Aldrig.
- Jo men någon gång måste vi få träffa henne, bjud över henne till touren.
- Kanske det kanske sa jag förnurligt.
Efter det så pratade vi inte mer om nathalie vid maten.
Efter en lång kväll så var det dax att gå och lägga sig och jag och Alfredo gjorde iordnig oss och gick in och la oss i våra sängar.
- Så hur gammal är hon frågade Alfredo.
Åhh jag som trodde att dem hade släppt det...
- hon är lika gammal sa jag kort och snabbt.
- Men du ska ju uppträda på MSG bjud hit henne då.
- Aa kanske ska göra det.
- Gillar du henne ?
Frågar var jag inte direkt beredd på så jag stannade upp och kollade på fredo.
- Jaa väldigt mycket.
- Men vafan broo ring henne nu och bjud över henne till New york.
Jag gjorde som Alfredo sa till mig och tog min mobil som låg på byrån och bläddrade ner till jag kom till Nathalies kontakt.
Jag klickade på ring knappen och hörde signalerna i luren.
* Ring * Ring*
Efter bara några signaler så svarade Nathalie.
- HEEEEJ sa hon och lät väldigt glad över att jag ringde.
- Heej sötnos, vad gör du ?
- Har precis kommit hem till mitt egna hus igen själv ?
- Ligger i sängen och tänker på dig.
- Aww, jag saknar dig redan .
Jag hörde hur hon blev mindre glad när hon sa att hon saknade mig.
- Jag saknar dig med, enormt mycket.
* Fråga henne * mimade Alfredo till mig.
- Vad gör du den 26 November ?
- Umh kan kollade.
Hon var borta i några sekunder innan hon var tillbaka i luren.
- Jag gör ingeting, vaddå ?
- Jo det är så att jag spelar MSG och jag skulle vara väldigt glad om du kunder vara där med mig.
- JAAAA det skulle vara jättekul.
Jag hörde hur glad hon blev och jag hörde hur hon stutsade i sängen.
- Kan inte vänta.
- Inte jag heller.
- Men nu ska jag sova så sov gott sötnos och drömm sött.
- Godnatt boo, sov gott. Kan inte vänta tills att see dig.
- Inte jag heller, godnatt.
Jag la på och tittade upp och mött fredos blick.
- Nå ?
- Hon ville gärna komma.
- Gött.
- Eyy grabbar kom ut lite sa scooter medans han kikade igenom dörren.
- Kolla denhär himlen.
Alla i crewet stog och kollade ut mot himlen så jag och fredo gjorde det samma.
Som dem sa var himlen helt fantastiskt, den var rosa lilla med en klar himel.
- Vet ni vad sa fredo och kollade på Kenny och Dan.
- Nej vaddå ?
- Justin har en dejt för MSG sa han och skrattade medans han kollade på mig med en hånfull blick.
- Vaa ? är det den tjejen du smsade med sa kenny.


 

 Såå hoppas ni gillar det :)
puuss// Julia

Kommentarer
Postat av: Josefine!!^^

Jätte bra!! ♥

2012-12-13 @ 22:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0