I'm in love with the thought of you ♥ 5

- Nej det är inget.
Igentligen var jag så narvös att jag trodde jag skulle spricka, jag skulle berätta allt om Justin och sen var jag så jäkla narövs över middagen med Justin.
Efter att ha ätit en underbar frukost så gick vi upp tillbaka till vårat hotell rum och gjorde oss iordning.
- Eyy tjejer kan jag få prata med er ? Det är en sak jag måste säga....
 

- Va !? har det hänt något ?
Dem satt och kollade på mig med orolig blick medan dem väntade på att Jag skulle säga något.
- Umh... Ni vet när jag var och fixade mina naglar ?
- aa..
- Jag fixade inte mina naglar den dagen.
- VAA ? vad gjorde du ?
Dem satt och kollade på mig som om dem hade sätt ett ufo medans dem väntade på att jag skulle säga vad jag gjorde
- Jag var på en fika med en kille.

- OFTAAA !? VEM ÄR DET ?
- Justin...
- BIEBER ???????
- ja.
- DU SKOJJAR MED MIG ?
Dem hoppade upp och ner medans dem satt och halvt grät.
- Nej och jag ska gå på middag med honom idag så jag tänkte att ni kanske kunde gå och shoppa en klädsel jag kan ha på mig.
- Självklart sa dem och log som bara den.
- Kom så går vi och shoppar sa jag och tog min plånbok och tillsammans så gick vi ner till bussen som går till stan.
- Gud asså, fattar du hur coolt det är att du typ känner Justin privat.
- Jaa jag vet, jag är as narvös för ikväll.
När bussen var framme vid rätt hållplast så gick vi av och börjde leta efter något snyggts som jag kan ha på mig.
- Den här då ? sa Melissa och höll upp en jättesöt klänning.
- Gå in och tetsa den.
Jag tog klänningen och gick in och bytte om till den, och den den var som gjord för mig.
- Kolla sa jag och öppnade hytten och snurrar ett varv.
- Gud så fin.
- jaa verkligen, den ska du verkligen ha på dig.
Jag köpte klänningen och sedan gick vi till ett fik och tog en bulle och varm choklad.
- När är middagen med Justin ?
- Jag ska vara där vid 6.
- Okej, det kanske är bra om vi börjar dra oss tillbaka till hotellet om du ska göra dig iordnig och så.
- aa det kanske är bra.
Vi tog bussen tillbaka hotellet och jag gick in i duschen och tvättade mig och rakade benen och sen torkade mig för att sedan smörja in hela min kropp i jordgubbs lotion.
Efter att jag trokat mig och tagit på mig dem kläderna som jag skulle ha på mig så gick jag ut till melissa och Samantha.
Medans Samantha fixade min sminking och Melissa plattade mitt hår och sen gjorde en fin fläta i luggen.
- Så nu är det klart sa Samantha och för första gången så såg jag mig i spegeln.
- Omg, gud vad fin du blev gumman.
- Aww, han kommer att bli helt galen i dig.
- Tack så mycket sa jag och gav dem varsin kram.
- Ojj jag måste gå nu.
Jag tog på mig lite extra perfym och tog på mina fina nya klackskor och ropade hej då till tjejerna och gick ner och tog en taxi till resturangen som justin hade sagt att vi skulle äta på.
Jag gick in i resturangen och såg att Justin satt vid ett bord och kollade gullig ner i marken.
Justin hade på sig en snygg stilig skjorta och ett par snygga byxor till det, han var så snygg.
Jag gick till Justin och direkt när han såg mig så log han väldigt stort och ställde sig upp och gav mig världens bamse kram.
- Gud vad fin du är.
- Ska du säga snygging.
Han var verkligen den perfekta killen, han drog ut stolen åt mig som en riktig hjälteman.
- Mmm vad gott allting låter.
- Jaa verkligen,
- Är ni redo och beställa frågade en servistör.
- Är du redo Nathalie ?
- aa, Jag tar en biff med potatis och sås.
- Jag tar det samma sa Justin och gav Menyn till servistören.
- Du är så himla vacker idag Nathalie, jag har aldrig möt en vacker tjej som dig sa justin och tog tag om min hand.
Allt känndes som en dröm, tog världens snyggaste kille tag om min hand precis ?
- Aww, jag har aldrig kännt så här för en kille innan sa jag och tittade ännu en gång i hans perfekta ögon.
- Jag tror verkligen på det här nathalie sa han och kramade om min han hårdare.
- Jag med Justin.
Vår mat kom och vi åt tills vi blev helt propmätta, och vi skrattade och skrattade tills tårarna rann och vi hade ont i magen.
- Får man lov ? sa Justin och böjde sig fram och sträckte fram sin hade.
Jag tog hans hand som ett ja och han förde mig till dansgolvet.
Vi var dem ända på dansgolvet och dj slog på en långsam låt.
Justin tog ett stadigt grepp om min midja och jag tog mina armar och la dem över hans axlar.
Vi gungar med till låten och under hela låtens tid har vi våra ansikten bara några centimeter ifrån varandra och kollar in i varandras ögon hela tiden.
När låten börjar att ta slut så flyttar Justin sina händer ifrån mina höter till mina kinder och sedan böjer sig fram och kysser mig....


 

 Så nu var 2 till inlägg uppe, hoppas ni gillar det.
Komentera så blir det mycket roligare att skriva för mig, uppskattar verkligen dem.
Puusss// Julia
Insåg just nu att jag satte fel bild på fel inlägg men aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0