I'm in love with the thought of you ♥ 3

 
- Såg du någon snygg kille på toan eller ? skrattade Melissa
- vaddå ? frågade jag
- Du ler som ett barn på julafton, det var därför jag frågade.
- Aha nej sa jag och kollade ner i marken för att hon inte skulle märka att det var något som jag inte ville säga.

Efter att vi kollade klart på matchen gick vi tillbaka till vårat hotell och la oss i sängarna
Jag försökte att somna men jag var så narvös för att träffa Justin så det gick verkligen inte att somna.


På morgonen när vi vaknade gick vi ner till hotellets frukost buffeé, vi tog av god sakerna och gick och satte oss brevid våra mammor som satt och läste dagens tidning.
- Godmorgon flickor.
- Godmorgon sa vi tre i kör.
Vi satt mest och åt under tystnad eftersom våra mammor var upptagna med att läsa och vi '' barn'' var för trötta för att orka prata.
Helt plötsligt slog det mig att jag faktiskt skulle träffa justin idag och jag blev helt panik slagen.
Jag hade ju inte ens bestämt vad jag skulle ha på mig!
Och vad skulle jag ha för ursäkt för att behöva gå iväg 1-2 timmar ?
Vi åt klart våran frukost och vi gick upp och satte oss i våra sängar.
- Så vad ska vi göra idag ?
- Vi kanske kan gå och shoppa frågade Samantha.
- Jaa det låter som en bra ideé, vad tycker du Nathalie ?
- Jag hade faktiskt tänkt att fixa mina naglar idag ljög jag.
Jag fick verkligen hålla mig för att jag inte skulle visa en min som betydde att jag ljög, jag brukar aldrig ljuga och speciellt inte för mina bästa vänner.
- Aha okej gör du så, men vi kan ju mötas lite senare och äta pizza eller nått ?
- Det låter jättebra.
Jag gick in i duschen efter att vi hade pratat klart och tvättade mig riktigt noga för att se så bra ut som möjligt.
Jag rakade mina ben och tog in packning i mitt hår.
När jag var klar med att duscha så smörjde jag in hela min kropp och satte på mig kläder.

1 timmer senare var jag klar med mitt hår och smink och satt på mig perfekta kläder.
- Hej då tjejer jag går nu.
- Okej, hej då Nathalie. Ring om du vill möta upp oss.
- aa absolut.
När jag äntligen hade kommit fram till Starbucks så gick jag in för att se om Justin satt där men det gjorde han inte.
Jag väntade och väntade och kollade så att jag hade tagit rätt tid och det hade jag.
10 minuter senare så såg jag Justin komma in rusande och direkt när han fick syn på mig så log han sitt perfekta leende.
- Heej Nathalie sa han och gav mig en kram.
- Hejj Justin, trodde inte du skulle komma.
- förlåt mig för att jag var sen, det var massor av papparatzzi som jagade mig.
- Det är lugnt, nu är du här och det är väll det som räknas.
Justin's perspektiv
Hennes leende var nog det mest perfekta jag någonsin hade sätt, det sättet hennes ögon lös upp och hur hon blygt kollade ner i bordet samtidigt.
- Så vad vill du ha ?
- Jag tar en varm choklad och en Brownie sa hon och log mot mig.
- Okej, väntar du här så går jag och beställer.
- Okej gör så.
Jag gick och beställde det vi ville ha och tog en bricka med alla våra saker och gick tillbaka till vårat bord.
- Så varför ville du just ta en fika med mig ?
- För att du är speciell.
- Speciell ? på ett bra sett hoppas jag.
Hon skrattade sitt typiska tjej skratt som gjorde mig galen.
- Jaa självklart.
Tiden flög förbi och jag och Nathalie hade den mest perfekta dejten någonsin.
Vi hade nästan samma intressen och våran humor var exakt likadan, precis samma torra tråkiga humor som bara få förstår.
Jag kan inte vänta tills nästan gång vi tar en fika.
Jag skulle precis fråga ifall vi skulle gå när jag hör massor ropa mitt namn, jag kollar åt sidan av gatan och ser att det står minst 15 papparatzi och tar kort varje sekund.
- JUSTIN
- JUSTIN VEM ÄR TJEJEN ?
- ÄR DET DIN FLICKVÄN ropade dem en efter en.
- shit, följ med mig sa jag och började springa, jag tog tag i hennes hand för att jag skulle vara säker på att hon följde med mig.
Vi sprang och sprang tills papparatzzina inte följde efter oss längre.
Vi la oss på marken och flåste samtidigt som vi skrattade.
- Omg......ddeeet...vvvaaarr....dddeeett..... rrrooolliiiggaasstee.....jjaag.... haaarrr...vaaariiit...meeed.ooomm flåsade Nathalie fram.
- Haha förlåt för det, kan inte hjälpa det.
- Nej det är lugnt, det var bara kul.
Hon vände sig imot mig så att våra ansikten bara kom några centimeter ifrån varandra.
Hennes ögon var så perfekta blåa och jag ville bara grabba tag om hennes ansikte och kyssa hennes rosa läppar.

Nathalie's perspektiv

Att kolla i hans ögon fick mig att drunkna, jag visste att vi båda ville kyssa varandra men ingen vågade ta steget så istället så drog vi bort våra ansikten ifrån varandra och lossades som om det inte hade hänt.
- Vet du hur mycket klockan är Justin ?
- Umh.. den är snart 5.
- Ohh shit jag måste gå nu och möta upp mina kompisar.
- Aha okej sa han och jag såg att han blev besviken han blev över att jag redan skulle gå.
- Men vi ses väll igen ?
- Jaa självklart, vi hörs på telefonen.
- aa det gör vi.
- Hej då sa jag och kramade om Justin hårt.
- Hej då Nathalie, det var kul att träffa dig.
- Detsamma, vi hörs.
Igentligen ville jag bara stanna kvar hos Justin föralltid, han var så himla rolig och snäll.
Det sättet han rynkade på sin nästa när han log gjorde mig galen, man kan tro att han är en diva för att han är en superstjärna men det är han verkligen inte.
Jag och Justin gick åt varsit håll och när jag kom fram till pizzerian och hittade vart melissa och samantha satt så satte jag mig brevid dem och sa ett '' hej ''
- hade du kul hos '' nagel studion '' sa melissa och kollade på mig på ett underligt sätt.
- jaa det var väll kul sa jag och ryckte på axlarna.
- Så du var inte och träffade någon ?
ohh shit...... hur visste dem om det ?


Sååå äntligen är den uteee.
Hoppas ni gillar det.
Kraaam// Julia


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!

2012-12-06 @ 19:05:09
Postat av: amanda

snälla SKRIV!! du äger jag läser minst 45bloggar och din är rn av dom bästa... snälla skriv mer IDAG;*<3333

Svar: aww tack så mycket,blev sjukt glad när jag läste din komentar.
Hoppas du gillar 4&5 delen <3
Puss// Julia
justindrewbstory.blogg.se

2012-12-09 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0