I'm In love with the thought of you ♥ 2

 
- OMG KOLLA TJEJER JUSTIN TWEETADE BILDEN PÅ OSS skrek jag och Melissa och Samantha kastade sig på mig.
- DU SKOJJAR !? NO WAAY.
- NEEJ JAG SKOJAR INTE KOLLA SJÄLV.
Dem läste tweetet ännu en gång och jag kunde se tårarna i deras ögon.
- Det här är bara för bra för att vara sant.
Jag visade hur många som tweetade mig och Retweetade mig men det var en kännsla som jag hade att jag inte skulle visa Justin's Dm. Inte än....
 
 

Bild 1 : Nathalie   Bild 2 : Justin
Vi stog och skrek och hoppade i 20 minuter tills våra mammor kom in och undrade vad som hade hänt.
-Jjjjjuustin.....Ttttweettade.....Ooossss stammade Melissa fram och grabbade tag om min mobil och visade Justin's tweet.
- Men vad kul! utbrast Samantha's mamma.
- Ja verkligen sa min mamma och log mot mig.
- Asså jag kan inte sluta skaka. 
Melissa tog fram sina händer och man såg hur hennes händer skakade.
- Vi äter Middag vid 5 tiden så gör er redo tills dess.
- Okej det ska vi. 
Våra mammor försvann ut ur rummer och alla 3 satt tysta och kollade på min mobil och läste tweetet ännu en gång. 
- Jag går in och tar en dusch sa samatha och gick in och låste toaletten.
Jag la mig i min säng precis som jag gjorde innan jag fick se att Justin hade tweetat till mig, jag gick in och kollade vad några beliebers hade skrivit till mig. 
Nästan alla skrev något i stil med '' Vad tur du har, du förtjänar det '' medans det var några få som påstog att jag skulle ha träffat Justin flera gånger innan vilket jag inte har gjort. 
Jag öppnade ett nytt tweet och började att skriva '' @justinbieber Taaaack för ditt tweet, hade världens bästa kväll igår. Tack för att du stannade och tog kort med oss. Kommer aldrig glömma den kvällen ''   
Jag skickade iväg tweetet och såg direkt att massor av folk RT den och komenterade.
Jag kollade mot Melissa för att se vad hon gjorde och såg att hon var helt inne med att kolla på sin mobil,hon skulle säkert inte märkt om en elefant kom inspringade tänkte jag och små fnissade för mig själv.
Helt plötsligt slog det mig att jag inte hade kollat vad Justin skrev på sitt DM, jag klickade snabbt ner facebook och gick in på twitter igen och tog upp hans DM och läste det noga, ord för ord
'' Heyy Nathalie,
Det var jättekul att träffa dig igår, älskar fans som er.
Jag stannar ju i London ett tag till och jag tänkte att vi skulle kunna ta en fika någon gång i veckan bara du och jag ?
Om du är intesterad skicka ett sms till ************

Kram// Justin :) ''
 
Börja inte skrik nu Nathalie, börja inte skrik sa jag till mig själv.
Jag ville bara skrika rakt ut och visa Samantha och Melissa men det var något som sa mig att jag inte skulle visa Dm från Justin.
Jag klickade ner twitter och skrev in Justins nummer som han skrev och började skriva smset.
Tänk smart nu nathalie, skriv något bra nu.
 
'' Hej Justin!
Gärna för mig, säg tid och Plats så kommer.
Jag stannar åker hem till mitt hus i andra delen av London den 17.
Kraam Nathalie :) ''
Ska jag skicka eller inte ? ´Var det för mesigt kanske  ?
Eller ska jag låta svårfångad kanske ?
Eller skulle han hitta någon annan då att fika med ?
Men skicka det bara så svårt kan det inte vara eller ?
Jag hade miljontals tankar som flög igenom mitt huvud.
Efter att jag äntligen fick skickat iväg smset så var Samantha klar i duschen så jag gick in och tog en varm och härlig dusch.
Under kvällen så gjorde vi inte speciellt mycket, vi åt lite mat på resturangen och sen satt på en '' Bar '' och kollade på fotboll och drack juice med tillsammans med våra mammor.
Precis när första halvleken på fotbollen var klar så vibrerade det i min ficka.
Jag sa att jag skulle gå på toa och gick tilll toaletten där jag satte mig på toasitsen och klickade upp smset som var från Justin.
'' Vad bra, vad sägs om att träffa imorgon vid Starbucks vid 3  ?
Ta inte med dig pengar jag betalar
Kram Justin ''

Jag svarade snabbt att det blir bra och gick ut med ett leende på läpparna ifrån toan,
- Såg du någon snygg kille på toan eller ? skrattade Melissa
- vaddå ? frågade jag
- Du ler som ett barn på julafton, det var därför jag frågade.
- Aha nej sa jag och kollade ner i marken för att hon inte skulle märka att det var något som jag inte ville säga.

Efter att vi kollade klart på matchen gick vi tillbaka till vårat hotell och la oss i sängarna
Jag försökte att somna men jag var så narvös för att träffa Justin så det gick verkligen inte att somna.

Så nu var andra kaptilet ute, hoppas ni gillar det.
Hur tror ni det kommer att gå på Justins och Nathalies lilla date ?
Kraam Julia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0