Big or small lies are lies ♥ 32

Hur dum får jag vara och sabbar chansen jag hade med Amber, hellre henne än Jasmine om jag ska vara ärlig.Ärligt så vet jag faktiskt inte varför jag hade sex med henne. Mest var det nog för att jag försökte glömma det som hände med Amber om mig. 
Jag vek lappen och tog Halsbandet jag gav henne och la den i bakfickan.
Jag stog och väntade på mamma och några tårar rann ner för min kind.


Justin's perspektiv

När mamma kom kollar hon på mej och ger en blick som undrar vad som hänt. Jag ignorerar blicken och kollar ner i marken och lossas som jag inte såg blicken.
-Justin vad har hänt?
-Inget sa jag och börjar och gå men jag stoppas när mamma tar i min hand så jag var tvungen att möta hennes blick,Hennes blick var iskall men ändå såg den ledsen ut.
-Justin snälla kan du berätta vad som händer
-Det är inget sa jag och drar mej ut från hennes grepp
Det är lite lättnad att jag och jasmine skulle berätta att vi var tillsammans. Vi ska göra det idag när vi ska på restaurant med teamet. Jag gick upp till mitt rum och satte på mej på säng och sträckte mej efter datan som står på skivbordet.Jag tryckte på start knappen och sedan väntade på att jag skulle skriva in min kod.Efter några sek kom min en ruta och jag kunde skriva in min kod.Jag tänkte till vad min kod och när jag väll kom på den suckade tungt över vad min kod var men sedan skrev jag in den'’justinhjära'amber’’ 
*Knack*Knack*
Jag la mej ifrån datan och sedan öppnar jag dörren och ser att jasmine står där med ett leende på läpparna
-Babe! Vad gör du här?
- Jag kunde inte vänta och se dej förens vi har middagen i kväll
-Aww
Jasmine stänger dörren efter sej och sedan kysser jag henne och jag lutar mej mot väggen.
-Justin jag måste berätta en sak
-Prata på
-Ehh jag är gravid
Jag stelnar till och kollar på henne med en allvarlig blick och jag ser att hon verkligen menar det.
-Säg att du skämtar med mej sa jag och drar mina fingrar genom mitt
-Jag önskade verkligen att jag gjorde det
-Fan det kommer förstöra hela min karriär och min mamma kommer att döda mej när hon får veta det
-Justin kan vi inte flytta till New york bara du och jag?
-Ja varför inte det sa jag och ler
När det äntligen var dags för middag satte jag på mej en rutig skjorta och sedan ett par svarta jeans.Jag vänder mej om och kollar var mitt vax ligger men det ligger inte på skrivbordet,Jag går till toan och öppnar skåpet och ser att den ligger på första hyllan.Jag tar lite i handen och sedan lägger jag det i håret.Jag tittar mej själv i spegen och sedan går jag ner till hallen där mamma står och väntar på mej.
-Vad fin du är sa mamma och ler
-Tack
Vi går till bilen och kör till restauranten. När vi var framme öppnar jag dörren och kollar ner i marken och börjar gå till dörren .Jag kollar upp och möts av Jasmines varma leende .
-Hej sa hon och kramar mej och vi båda kollar upp och våra ansikten är bara några cm från varandra.
-Jasmine inte här
-Ojj förlåt
Vi släpper taget om varandra och går till dom andra som står där och pratar.Jag ställer mej brevid alfredo men var inte direkt med samtalet eftersom jag inte kunde slita blicken från vackra Jasmine som stod och pratade med marc.
-Justin är du där?
-Mm
-Är det något mellan dej och jasmine eller?
Jag svarar inte utan bara kollar ner i marken,Jag ville inte ljuga för alfredo om mej och jasmine,Alfredo är en av dom jag aldrig skulle ljuga för.När alla började röra sej mot bordet gick jag fram till jasmine och vi satte oss brevid varandra.Alla började prata medans jag och jasmine satt tysta.Jag var verkligen nervös för at berätta. Jag tar upp min gaffel och slår den lite lätt i glasen,Alla vänder sej om och kollar på mej.Jag ställer mej upp.
-Ehh jag och jasmine har något att berätta – Ehh jag och jasmine är tillsammans
Jag kollar på mamma och ser att hon bara står och nickar huvudet upp och ner som en gest’’Nej’’
-Jag visste det hör man plötsligt alfreod säga
-Jag visste att ni två var tillsammans sa alfredo igen
-Hur visste du det sa jag chokat
-Man ser det hur ni kollar på varandra
-haha sa jag och mina kinder blir lite röda.
Jag känner hur någon knackar på min axel,Jag vänder mej om och ser att mamma står där
-Justin jag måste bara få prata med dej
-Visst
Vi går iväg en bit och sedan börjar mamma prata
-Justin varför har du inte berättat om dej och amber eller om Jasmine?
- För att jag ehh jag vet inte
-Justin jag är din mamma du kan berätta allt för mej.
-Jag vet men jag vet inte direkt hur jag ska säga det
-Är det därför du har varit lite deppig dom senaste dagarna?
-Mm
-Hur länge sedan var det du och amber gjorde slut?
-3 Veckor tp och jag har varit tillsammans med jasmine i 3 veckor
-Okej,Det var bara det jag ville veta.
Vi gick tillbaka och satte oss och beställde mat och började äta och ha det trevigt. När vi var klara ställde vi teamet utan för att ta lite frisk luft och prata och för att sedan åka hem.Jag vänder mej lite om och ser att jasmine står precis bakom mej
-Heyy babe sa jag och ler
-Ayee sa hon och kramar mej
-Justin och jasmine alla ska åka nu så kom sa scooter och börjar gå till alla andra som redan gått ca 10 meter. Jag pressar mina läppar mot hennes och hon besvarar kyssen passionerat.
- Justin kom nu sa mamma
Jag slutar kyssa jasmine och tar hennes hand och vi börjar springa till dom andra.När vi kommer fram till våra bilar går alla i sina bilar.Jag kramar jasmine och ger henne en snabb kyss
-Jag ringer dej ikväll
-Gör så
-Jag älskar dej
-Jag älskar dej mer
Jag kysser henne ännu en gång och sedan går jag in i bilen.
-Så du och jasmine sa mamma och startar bilen.
-Yees
-Det kunde man aldrig tro
-Nej man vet aldrig vad som händer
När vi kommer hem sätter sej både jag och mamma i soffan och jag tar kontrollen och sätter på’’ Two and a half men’’
-Mamma vad skulle du säga om jasmine var gravid?
Hon kollar på mej med en allvarlig blick.
-Jag skulle säga att det skulle förstöra din karriär
-Du gillar inte jasmine va?
-Nja jag gillar mer amber än jasmine.
-Vad säger du om jag och jasmine flyttar till New york då?
-Jag vet inte,Men varför väljer du inte amber?
-För att hon var inte den rätta för mej,Jasmine är den perfekta för mej
-Justin jag gör inte detta för att förstöra något mellan dej och jasmine.Men amber är minst lika pefekt för dej.
-Nej amber är inte rätta och hon har aldrig varit
-Justin sluta ljug för dej själv.Du älskar amber.Kommer du ihåg hur svårt det var för dej att säga hej då till amber?Hur lång tid det tog för de att säga hej då till henne när du skulle iväg på tour,Kommer du ens ihåg att du gav henne ett halsband?Och hur glad du var varje dag när du skulle vara med henne om du gör allt detta för en tjej måste hon betyda något för dej.


Vad har hänt med alla kometarena? De är ju helt tomt komentera gärna!<3

Puss //amandaa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0