Big or small lies are lies ♥ 22

-Kommer du att vara hemma i Canada i 2 veckor?Bara?
-aa typ jag kommer inte att vara hemme så mycket
-Jag kommer att sakna dej sa hon och lägger hennes hand över min
-Jag kommer också att sakna dej




Vi jobbade några tal innna vi  slutade lektionen oc hade rast i 10 minuter. Efter rasten har vi engelska.
Vi jobbade 2 sidor i workboken, och läste högt ur en text. Kanske inte världens roligaste men man lär sig mycket av det. 
- Så nu är det lunch.
Jag, Taylor och Seth gick tillsamans till matsalen. Vi tog av maten som stank en äcklig lukt.
Några av killarna satt på ett långt bord så vi gick och satte oss brevid.
När maten på tallriken var slut gick vi till korridoren och nördade mobil spel.
När 50 minuter hade gått kom våran lärare, vi jobbade med eget arbete. Jag jobbade klart med So uppgiften och lämnade in den. Det ska faktiskt bli ganska skönt att sluta skolan idag även om jag kommer sakna alla goa klasskamrater.
Resten av dagen var ganska hetsig vi var tvungna att göra klar en jobbig uppgift om ett land. Sen slutade vi, kännslan var ganska skön att jag aldrig behöver gå in det mera iallagfall på ett tag sen vet jag inte om jag kommer tillbaka.
Idag ska jag hem till Amber, vi har inte varit så många gånger hos henne så jag ville vara hos henne idag
Jag öppnade skåpet och fick som en chock när jag såg att allt var tomt men sen kom jag på att jag skulle sluta skolan idag, först trodde jag att någon hade snått allt.
TIll sist suddade jag ut A+J = <3 och tog bort ett kort på mig och Amber när hon satt i mitt knä och gosade in sig i min famn. Nu var det fint och rent, jag kollade in en sista gång innan jag stängde och låste.
Jag gick och gav nyckeln till våran lärare Annelie.
- Hej då Justin, hoppas att det går bra på touren.
- Hej då Annelie, Tack så mycket jag hoppas också det går bra.
Jag vände ryggen till henne och gick till Amber som satt och väntade på bänken.
Vi tog min bil till hennes hus, utanför huset såg det ut som det var en bil täckt under ett stort papper med en rosa rosett övanpå. Brevid bilen stog Ambers föreldrar med ett stort välkomnade lèende.
- Hej, Amber och Justin.
- Hej Mr and Mrs Cooper.
- Vi har en present till dig Amber.
Amber gick fram till present och drog av det stora pappret.
Under pappret stog en rosa Ferarri med en text vid sidan '' Amber ''
- Åhh tack mamma och pappa.
Hon gick fram dem och kramade dem.
Nu måste jag säga att jag blev lite avundsjuk på henne eftersom jag ''bara'' har en rangerover.
- Kom vi måste ju test köra sa hon och vinkade.
Jag gick och satte mig brevid Amber som kör.
Vi körde några gånger på gatan fram och tillbaka.
Vi gick sen tillbaka in till Ambers rum.
Hennes rum var väldigt fint möblerat, allt stog i perfekt läge inget stog fel.
- Vad är det tycker du det är fult ?
- Nej absolut inte det är jätte fint, har du gjort detta själv ?
- Aa jag gillar att  designa rum.
- Gud jag fattar inte att du har gjorde det här rummet det är ju as snyggt.
- Haha tack, men vad ska vi göra ?
- Jag  vet inte vi kanske kan gå ut och gå och ta med picknik ?
- AA det låter bra.
Vi gick ner och tog en picknik korg och fyllde den med mat som fanns  i kylen.
- MAMMA VI GÅR UT EN SVÄNG.
-Okej, ta det försiktigt.
- Kan vi inte åka istället ? jag vet ett jätte bra ställde där ingen är.
- Visst.
- Vems bil ?
- Haha jag vet att du vill åka din bil Älskling så då gör vi det sa jag och hennes ansikte sprack  upp i ett stort lèende.
Jag visade vägen vart hon skulle köra ända tills vi kom fram.
- Åhh vad fint det är här.
Jag svarade inte utan tog hennes hand och förde henne till en klippa med jätte fin utsikt över vattnet.
Vi tog en filt som vi  hade med oss och la den på berget, Amber dukade fram allting.
- Gapa sa hon och tog en jordgubbe och doppade den i choklad.
- Så nu är det min tur gapa.
Hon gapade och jag tog en jordgubbe doppde den i choklad och tryckte in den i hennes mun.
Vi fortsatte och ge varandra mat tills allt var slut.
jag kollade på Amber och såg att hon skakade så mycket för att hon frös.
- Här sa jag och tog av min tröja och gav den till amber.
- Tack sa hon och gav mig en kyss.
- Kom så ska jag värma dig.
Hon satte sig mellan mina ben, jag tog mina armar och höll om henne så att hon skulle bli varm.
- Bättre ?
- Aa tack.
Hon lutade sig bak mot mig medans vi satt och kollade ut mot himlen.
Vi satt tysta i några minuter,
- Älskling klockan är 11 vi kanske borde gå hem nu ?
Jag väntade och väntade men fick inget svar.
Jag böjde mig lite över henne och såg att hon sov, För att inte väcka henne försökte jag få ut mig ur hennes grepp och bära henne till bilen.Jag la henne i baksätet med en filt över, jag tog in allt i korgen igen och körde hem till Amber.
Hon sov fortfarande när vi var framme, hon var så söt när hon sov att jag var tvungen att ta kort på henne.
Jag bärde upp henne i min famn igen och knackade på dörren och Ambers pappa öppnade.
- Åhh hej Justin, sover hon ?
- Hej mr Cooper, aa hon somnade.
- Här jag kan ta henne.
- Nej det är lugnt jag kan bära upp henne till sitt rum.
 - Vad snällt tack.
Jag gick upp till hennes rum och la henne i sin säng.
- Sov så gott min skatt jag älskar dig viskade jag och pussade henne på kinden.
Innan jag gick la jag täcket över henne och stängde dörren.
- Godnatt Mrs & Mr Cooper, här är bil nycklarna.
- Tack Justin och Godnatt.


Komentera så lägger vi ut inlägg fortare och det blir oligare att skriva

PUSS AMANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0