Big or small lies are lies ♥40

- Jaja, slut pratat om det nu sa han och skrattade ett lågt skratt.
- Jag älskar dig,
- Jag älskar dig med, godnatt sov sött min prinsessa sa han och pussade min panna.



Amber's perspektiv

Jag vaknade nästa morgon att justin sparkade till mej på benet,Jag kollar upp på justin och ser att han fortfarande sover och av misstag sparkat mej.Jag sätter mej upp i sängen och letar efter kontrollen till tven,Jag kollar under kudden men hittar den inte.Jag ställer mej upp och går till justinssida och kollar i hans byrå jag kollar först lådan,Jag letar under av tidningarna hittar jag en ram jag tar upp den och ser att det är en bild på mej och justin som är inramad, Aww jag trodde aldrig att han skulle ta med det fotot han hade lovat mej att ta med sej på sin tour.Jag lägger tillbaka allt och kollar i andra lådan och ser att den ligger längst in.Jag tar upp den och vänder mej och klumpig som jag är välter jag ner en vattenflaska. Den rullar långsamt ner mot väggen och stannar vid väggen.Justin vaknar upp med ett ryck kollar på mej och undrar om något.
-Gumman ramlade du?
-hahha nej jag rev ner din vattenflaska
-aha
Jag går och hämtar vattenflaksan och sedan lägger den vid bordet igen
-Kom sa han och jag lägger mej på justin och kysser han.
-Sovit gott?
-jaa dudå?
-Ja du har ju sovit bredvid mej
-Aww , Men  jag trodde aldrig att du skulle ha kvar fotot på oss du lovade att ha med på din tour
-Klart att jag måste ha den,Jag har ju lovat dej och det är en ju en sjukt söt tjej på bilden.
Jag kysser han och sedan ställer jag mej upp och ger justin en hand för att hjälpa han upp,Han tar min hand och jag drar han upp så att han står brevid mej.
-Ska vi gå äta?
-Men jag ska bara gå och byta och till dom andra kläderna
-Nej men du kan ha dom kläderna
-Aja sa jag och tar mej en titt i spegeln och kollar på justins stora tröja som nästa är vid höfterna och dom vita shortsen som är väldigt stora.
Jag tar ut min tofs och låter mitt hår hänga ner för axlarna.
-Klar?
-mm
Vi går ner till frukosten och tar varsin macka och sedan sätter vi oss vid scooter,Pattie och kenny dom verkar va dom ända som är vakna
-God morgon sa justin glatt när han sätter sej.
-Heyy justin
-Sovit gott?
-Mm svarar justin
-Dudå amber sa pattie och kollar på mej
-mm
-Så är du glad nu att du har fått tillbaka Amber sa Sccoter
-Aa sa justin och ler stort  och sedan lägger han ena armen  runt min axel
När vi hade ätit klart gick vi upp till mitt rum och sedan byt vi snabbt klart innan vi bestämde oss för att gå till starnden.Vi  bestämde oss för att gå eftersom det vara bara 5 min gång avstånd. När vi kom fram till stranden går vi till en av bänkarna som bara var några meter från vattnet.Jag sätter mej vid en sida av bänken medans justin går fram till vattnet och känner på det.Han går tillbaka till mej och stätter sej på andra sidan.Jag kollar i ögonvrån och ser att justin flyttar sej närmare och närmare och tillslut känner jag att han är precis brevid mej och sedan lägger han armen runt mej och jag lägger huvudet på hans axel. Justin tar upp sin mobil och sedan sträcker han ut handen jag fattar att han vill ta kort.
-Jag måste få ha lite minnen när du är borta
Justin tar ett kort och sedan visar han fotot och blev riktigt gulligt.Han tar en kort till när vi kysser varandra och det blir också as bra. Han ställer in den sista bilden som bakrunds bild och sedan lägger ner i fickan.
-Justin såg du hur mycket klockan var?
-Mm 14:43
-Tack
När kl var 17:00 var det dags för mej ett börja  åka mot flygplatsen.Jag tar min väska i handen och jag och justin börjar gå mot dörrana till flygplatsen.Vi går till ena kassan och tar ut min biljet och sedan börjar vi gå mot min gate.Jag tittar upp på justin och ser att justin inte direkt var gladast att jag skulle åka hem. Jag släpper min väska och ställer den på golvet.Jag och justin står ett tag och  bara kollar på varandra utan att göra något.Efter ett tag  kramar justin om mej hårt.Jag hör hur justin snyftar till lite lätt, Grät han?
-Justin gråter du? sa jag och min röst darrar och jag känner att jag kommer att börja gråta i vilken sek som helst
-Nej sa han och man höra att han gråter
-Det kommer att ordna sej sa jag och tar bort hans tårar med min tumme.
Innan jag går kramar jag han och kysser han.
-Jag ringer den när jag är hemma sa jag och tar min väska och ger min biljet i kassan och går in och sätter mej på min plats.
Justin's perspektiv
Jag gick tillbaka till min bil och körde tillbaka till hotelet,Direkt när jag kom fram gick jag in på datan för att se om mina fans hade skrivit något kul.Jag kollar runt och ser att ’’Justin loves amber’’ Aww jag älskar verkligen mina fans.Jag tar mobilen som ligger på bordet och skickar ett sms till amber’’Hha justin loves amber är trend, Det stämmer helt klart. Älskar dej mest’’
Jag la ner mobil och skrev en snabb tweet’’Great day in Spain,My fans has swag’’  Jag la ner datan och försökte minnas vad det var vi skulle göra idag men kommer inte direkt ihåg men jag kom i alla fall att vi skulle mötas där nere typ nu,Jag sätter på mej mina skor och går ner till lobbyn till ett hörn där vi brukar mötas för att det inte ska komma för många fans eller papparatzi. När jag kommer ner är det nästan alla som står där.
-Aye justin sa alfredo
-heyy
-Vart har du dina badkläder vi skulle bada idag har du glömt det?
-Skiit
-haha verkar som amber tar för mycket plats i ditt huvude
-hhahah skrattar jag och sedan springer jag upp för trappan och hämtar badkläder och handduk och går sedan till dom andra.
-så nu kan vi åka, Justin har du med dej din hjärna nu då? Skojar kenny
-hahah kul sa jag ironiskt
Alla sätter sej i sin  bil och börjar köra till vattenpalatset,När vi kommer fram går vi igenom dörren och går till kassan så att vi kan få vara skåp där vi lägger våra saker.när vi kommer in i kill omklädningsrummet är



Såå nu är ett inlägg uppe,
Vad har hänt med kometarena?Kan ni inte bara lägga ng min på en komentar vad ni tycker när både jag och julia lägger timmar på detta?


Puss//Amandaa

Kommentarer
Postat av: Ida - Usa 12/13

skitbra :D

2011-09-21 @ 13:26:24
URL: http://bloggida.blogg.se/
Postat av: Emmi

sjukt bra :D

2011-09-22 @ 17:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0