Big or small lies are lies ♥ 39

Hon ger mej en kram men puttar bort mej efter ett tag

-Du är ju helt svettig

-Ja jag står ju brevid någon som är väldigt het

-hahah skrattar hon generat

-Jag älskar dej sa jag och kysser henne


 



- Jag älskar dig med.
- Så nu ska jag duscha säkert att du inte ska joina mig ?
- haha aa.
Ambers perspektiv
Justin försvann in i badrummet och en dörr låstes, jag fick vänta i kanske 30 minuter innan Justin kom ut igen med bar överkropp och sexit ruffsigt hår. HEET.
Jag satte mig upp ur soffan och Justin satte sig i mitt knä. Jag drog han närmare mig och la armar runt han. Han lutade sin rygg mot mitt bröst och slöt ögonen.
- Är du trött älskling sa jag och skrattade till.
- Gissa, jag har haft en konsert i 1 och halv timme.
- Kom sa han och tog min hand och vi gick in i hans gaderob. Han tog en tröja och satte på sig den och gick ut ur rummet igen. Vi gick ut ur rummet och gick till andra alla som satt och väntade på oss.
- Äntligen utbrast alla när dem såg oss.
En limo stog utanför som körde oss till Justins hotell, Justin hade ett eget rum det var ganska skönt så vi slipper tillbringa dem sista minuterna tillsammans med någon annan. Inte för att jag något imot dem i teamet alla är underbara människor.
Direkt när vi kom in så slängde vi oss i sängen, mina ögonlock blev tyngre och tyngre och tillslut blev allt svart.
Jag vaknade av att Justin puttade på mig så att jag skulle vakna.
- Amb vakna när går dit flyg ?
- 19:50
- Skit klockan är 20:55
När jag väl fattade vad han sa flög jag upp ur sängen.
- Va ? jag lovade att jag skulle vara hemma imorgon.
- Men du kan ju sova här ?
- Jag ska kolla med mamma och pappa vänta lite.
Jag tog upp min mobil och slog in mammas nummer, mamma var den jag mest kunde fjäska med mest så det är henne jag ska ringa om jag vill ha något.
- Hej, gumman vart är du ?
- Emh jag är fortfarande i spanien,
- Va ? varför det ?
- Vi råkade somna och vaknade precis.
- Aha,
- Men jag lovar att jag tar flyget hem imorgon 17:30.
Hon blev tyst i några sekunder och tänkte.
- Snälla, mamma sa jag med en ängla röst.
- Okej, men gör inget dumt och lova att du tar flyget imorgon ?
- Jag lovar mamma, puss älskar dig hälsa alla där hemma.
- Dem hälsar tillbaka, älskar dig.
Jag la på och la tillbaka den i fickan.
- Jag fick stanna men bara tills imorgon.
- Bra babe.
Vi kysstes en gång och satte oss i sängen.
*Knack*Knack*
Justin gick och öppnade och utanför stog Kenny,
- vi ska äta.
- Bra.
Äta nu ? klockan är lixom 21:10, men dem är ju som dem är.
- Kom ropade Justin från dörren, jag gick till honom och tog på mina skor. Vi gick ner till resturangen i hotellet. Jag såg ett långt bord där Pattie, Scooter och Kenny satt. Vi gick och satte oss längst ut på kanten av bordet.
Efter bara några minuter satt hela teamet och pratade för fullt.
Jag och Justin satt och små pratade med varandra och lite med Marc och Alfredo.
Maten serverades och alla blev tysta och började äta, det var nog den godaste maten jag har ätit på länge och jag önskade att den aldrig tog slut. För att lyxa till det lite hade dem beställt efterätt som Justin påstår att dem aldrig gör men jag tror att dem gör det oftare än vad han säger.
Till efterätt fick vi chokladpuddig med grädde och ett körsbär på toppen.
Det var också väldigt gott, några servitriser kom och tog undan allt.
Vi satt kvar i kanske 2 timmar och jag veta massa roliga saker Justin brukar göra och har gjort när han var liten, jag kollade på honom då och då och såg att han skämmdes.
Han gav sin mamma mördar blickar när hon berättade saker han verkligen inte ville att vi skulle veta men det var många gulliga saker han hade gjort under sina år.
Även fast vi hade sovit i flera timmar var jag skit trött och kämpade för att hålla mina ögon öppna. Jag lutade mig mot Justins axel och andades in doften av hans goda perfym.
- Älskling är du trött ? sa han och störk sina fingrar mot min kind.
- Aa.
- ska vi gå upp ?
- Visst.
- Vi går och lägger oss nu, godnatt sa Justin och alla svarade godnatt.
- Godnatt allihopa sa jag trött.
Justin tog min hand och nästan lede mig till hotellet för att jag var så trött.
Justin lånade ut en tröja jag fick sova i och ett par shorts, vi gjorde oss iordning och la oss i sängen och gosade.
Jag la mig på Justins bröst och gjorde ett hjärta med fingrana på hans bröst.
- Dem sakerna din mamma berättade var gulliga varför har du inte berättat det innan ?
- För att det inte är gulligt bara pinsamt.
- neej, det är ju jätte gulligt att du spillde spagetti på din dejt och när du skulle ringa en tjej och ringde hennes pappa istället.
- Jaja, slut pratat om det nu sa han och skrattade ett lågt skratt.
- Jag älskar dig,
- Jag älskar dig med, godnatt sov sött min prinsessa sa han och pussade min panna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0