Big or small lies are lies ♥ 38

Alla gav oss en gullig blick när vi gick förbi och log mot oss. Det uppskattade jag verkligen det gjorde mig ännu mer glad än vad jag var.


 

 

Jag vaknar upp på söndag morgon av att solen lyser igenom så att det kommer rakt i ögonen.Jag ställer mej upp men ramlar av att jag trampar på något jag kollar och ser att min resväska står där,Just det det är idag jag ska åka iväg på tour igen.Men denna gången kommer jag bara att vara borta i 2 månader.Jag kollar lite snabbt på klockan och ser att den snart är 11 så jag hade gått om tid att ta på mej och göra mej i ordning.Jag gjorde mej iordning långsamt och packade klart att och sedan gick jag ner till köket och la väska i hallen för att vänta på att mamma skulle komma.Jag satte mej ner men hann knappt sätta mej ner förens mamma kom och vi skulle åka.Vi åkte till föygplatsen och ställde oss utanför där nästan alla stod det var bara Alfredo och Marc som vi väntade. Jag kollar mej runt och letar om amber är här någon stans,Jag kollar mot pakeringen och sedan vid ingången men ingen amber såg till.

-Vad letar du efter bieber?

-Amber

När alfredo och marc hade kommit gick vi in till flygplatsen där det var kaos,Fans över allt och papparatzi som gick 1 meter brevid en.Jag skrev på några autografer och sedan gick vi och satte oss vid en bänk.Jag kollar på klockan och ser att vi snart behöver gå till flyget. När det bara var 10 min kvar hade amber fortfarande inte kommit,Jag börjar bli lite orolig vart kan hon vara?Jag tar upp min mobil och ringer henne.Hon svarar nästa på en gång som var ganska stor lättnad.

-Amber vart är du,Jag ska åka om 10 min

- Asså jag kommer inte förbi dina fans.

- Vart är du någon stans?

-Jag är typ i mitten av den klungan med fans.

-Okejj,Men gör så att du går till toan så möts vi där

Jag släppte ner min väska och började springa till toan.När jag kommer fram står hon där lika vacker som vanligt med ett leende på läpparna.

-hejj älskling

-heyy babe

-När ska du åka?

- ungefär 5 min

-Aha,Ska vi säga hej då här eller?

-det är bäst så

-mm

Jag kramade henne hårt och jag visste det skulle bli lika svårt denna gången att säga hej då.

-Lova mej att du ringer varje dag

-Jag lovar och jag är inne på Skype så kan vi säga god natt där

-Mm

*Dom som ska på flyget till Spanien måste sätta sej på flyget för att lyfta om 15*

Hon böjer sej fram och kysser mej passionerat.Vi avslutar och kramar varandra en sista gång och sedan börjar hon gå mot utgången.Jag följer henne hela vägen tills jag inte ser henne mer.Jag tar min väska och går till mitt crew.

-Vad gjorde du justin sa alfredo plötsligt

-Jag möte amber för att hon hade inte kommit förbi alla fansen

-Aha

Vi gick på flyget och satte oss på flyget och den lyfte och började flyga till spanien där jag ska ha min första konsert idag.

Amber perspektiv

Jag kan verkligen inte vänta att se minen på justin när jag kommer ett vara på hans konsert, Scooter hade kommit igår och frågade om jag ville komma på hans konsert så att jag skulle komma ut på OLLG och vara hans OLLG.När jag var framme i spanien så hade jag snabbt byt om till ett par short och en t-shirt.

Justin perspektiv

Innan konserten bad vi och sedan ropade vi

- Duck duck kvack kvack zooooom

Vi gick bakom scen och nedräknaren stod på 53 sek

-Justin var redo för att gå ut på scen om 30 sek

-mm

När den var nere på 0 sprang jag ut på scen och Love me började. När hälften av alla låtar var spelade var det dags för OLLG att .Jag sprag snabbt och tog en klunk av mitt vatten som stod vid Dan och ställde ner den och sedan började låten spelas. Jag sprang upp för den lilla trappan och väntade på att jag kunde gå ner så att jag Ollg:et kunde komma.Jag såg att den dörren öppnades och jag började går ner för tappan.Jag kollar på dörren som öppnas och ser att det är någon som kommer ut.Jag går ner för dom sista tarppstegen och ser att det är amber som sätter sej i stolen. Jag stirrar på henne med en undarde blick, Hur? Jag ger henne en snabb kram och sedan börjar jag göra dansen. Jag går tillbaka till henne och ta henne på kinden och kollar in i hennes vackra ögon och sjunger

-I'm gunna put you first (I'm coming for you)

I'll show you what your worth (That's what I gotta do)

If you let me inside your world

There's gunna be one less lonely girl

När låten är klar släcks ljusen och jag kramar henne och sedan ger jag henne en lång kyss innan vi går bakom scen.Jag ger henne en snabb kyss innan jag går och fortsätter. Jag tar min gitarr och sätter mej brevid Dan och vi börjar spela Favorite girl.Jag log för mej själv amber var verkligen my favorit tjej. När det var dags för sista låten down to earth gick jag till pianot och spelade introt till låten.Jag spelade klart låten och sedan ställde mej upp och ler stort mot publicken.

-jag kommer snart sa jag och springer back stage och tar amber i handen

-Kom sa jag

-Nej jag ska inte ut på scen

-Joo kom igen

- Okejj då sa hon och vi går ut på scen

- Detta är min vackra flickvän Amber, Och jag vill verkligen inte att ni ska hata henne jag vill att ni ska respetera henne lika mycket som mej okej?

Alla fansen började skrika jaaa,Jag älskar verkligen mina fans dom ville aldrig något ont.Jag hoppas att alla andra fans också kommer att göra det.Jag tackade fansen och sedan gick vi backstage där alla i mitt team stod och applåderad åt mej. Jag la mej ner trött i soffan och alla gick fram till mej och sa hur bra det var.

-Nää nu ska jag ducsha så nu får ni alla gå ut.

Jag såg hur amber började gå mot dörren som alla andra.

-Amber du kan stanna kvar

-Jasså sa alfredo och höjde ögonbrynet och bussvisslade

-avundsjuk att jag kan få en snygg tjej sa jag och slår på amber rumpa

-haha sa han och gick ut

Alla gick ut och jag gick och stängde dörren och tog av mej min tröja.Amber sätter sej ner och stirrar på min mage

-Mitt huvude är här uppe

-haha

-ska du också ducsha?

-Nej jag orkar inte

-När ska du åka?

-om några timmar igen

-aha sa jag besviket

- Får man en kram sa jag och stäcker ut mina armar

Hon ger mej en kram men puttar bort mej efter ett tag

-Du är ju helt svettig

-Ja jag står ju brevid någon som är väldigt het

-hahah skrattar hon generat

-Jag älskar dej sa jag och kysser henne




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0