Big or small lies are lies ♥ 37

 

Jag himlar med ögonen ger en blick som menas att han ska börja prata

- Kommer du ihåg sa han och tar upp sitt halsband

Han tar ena handen på min hals och tar upp mitt halsband

-If it meant to be we will meant again, Du lovade att ge mej en chans till om vi skulle mötas igen





Jag vände mig om igen och började gå men Justin tog tag i min hand och kollade mig djupt in i ögonen.
- Justin, jag vet att jag sa det men kommer du ihåg när du sa att du aldrig skulle såra mig ?
- Ja, men jag gjorde ett misstag och jag ångrar det stort.
Jag gjorde ett till försök att komma ut hans grepp och kom loss den här gången.
Jag sprang och sprang utan att riktigt veta vart, jag vände mig om några gånger och såg att Justin sprang efter mig men lyckades aldrig komma ikapp. Tillslut gav han upp och vände sig om och började gå tillbaka.
Plötsligt såg jag att jag var utanför vårt hotellrum, jag tog hissen upp till rummet.
När jag var uppe i rummet tog jag av mig min obekvämma klänning, tog bort allt smink som rann ner för min kind.
*Pling*pling*

'' Hej amb, jag är ledsen för allt, det var aldrig meningen att såra dina kännslor du är hela min värld och jag gör allt för att du ska förlåta mig. Du är min värld. Jag älskar dig. ''

Jag stirrade på mobilen för att komma på en rimligt svar. Tillslut gav jag upp det fanns inget bra jag kunde skriva, jag tryckte ner smset och låste mobilen.

Jag måste ha somnat för jag vaknade av att min mobil fick ett sms.

19 olästa sms läste jag på skärmen och suckade högt. Alla sms var från Justin och alla stog ungefär samma sak '' snälla möt mig vid resturangen det kommer att vara massor av kändisar och andra människor du behöver inte prata med mig jag vill bara göttgöra dig xx Justin ''

Ska jag gå eller inte, jag har ju inte träffat alla kändisar och isåfall tar jag med Payton.
Jag svarade ett snabbt ja och att jag är inte där för att träffa honom.
Vi skulle vara där vid 4 och nu tickade klockan förbi halv 3.
Jag väckte Payton och sa att vi skulle på resturang med Kändisar och vi båda blev väldigt uppspelta. Vi gjorde oss i ordning, när vi var framme vid resturangen stog det massor av limosiner och en röd matta och såklart även en massa papparatzi.
Vi klev ut ur bilen och ska precis sätta foten på mattan när jag ser Justin kommer och går brevid mig. Han såg ganska nöjd ut när jag inte sa till honom.
Inne i en stor lokan var alla jag kändisar Usher, Chris brown, Taylor Lautner, Selena gomez, Demi lavato, Miley Cyrus , Taylor Swift, Robert pattinson, Kristen sewart alla kändisar var där. Medans jag kollar ut mot den stora folk klungan känner jag hur någon tar tag i min arm. Någon visar sig att vara Justin, han drar in mig ett rum och tänder lampan, i rummet står resten av hans crew vilket jag inte fattar vad dem gör här.
- Amber kommer du ihåg när du skulle lämna Justin på flygplatsen ? började Pattie.
Jag nickade ett ja och hon fortsatte att prata.
- Hur länge ni stog och kramade varandra innan Justin var tvungen att gå och hur Justin stannade i fönstret och ni stog och kollade mot varandra med världens största lèende.
Det sved till när jag tänkte tillbaka.
- Och på touren varje gång du ringde sprack han upp i ett stort lèende sa Dan.
- Och när ni satt och Skypade i flera timmar och bara för att höra varnadras röster.
- Varje gång Justin skulle berätta någon om dig satt han stolt och log för sig själv med tanken på att han var din pojkvän sa Usher.
- När han kom hem en dag och satt och berättade om vilken underbar tjej han hade träffat i skolan första dagen du började sa Pattie
- Om han inte hade betytt någon för dig skulle du inte bära halsbandet Justin gav dig sa Scooter
- När han berättade hur sur han var när du bytte om och vände dig om han var sur i flera timmar efter det sa Alfredo helt plötsligt och alla kollade på Alfredo. Men det var ganska kul så jag kunde inte hålla mig för skratt.
- Tar du min hand och börjar om på nytt sa Justin och stäckte fram handen i ett försök att få mig tillbaka.
Det var spännt i hela rummet och alla väntade på mitt beslut.
Jag var rädd för att det ska hända igen det var därför jag tvekade jag ville inte bli så sårad igen som jag blev.
Jag tog hans hand och han drog mig imot hans och våra läppar möttes som dem inte gjort på länge.
Jag kunde höra ett lite ''aww'' ifrån alla i teamet.
När jag öppnade ögonen var alla borta nu var det bara jag och Justin kvar i rummet.
Vi stog och kollade på varandra i några sekunder, vi gick ut hand i hand som ett par ut igen till alla andra. Payton såg ut att ha kul hon hade träffa Chris brown och några andra som stog och pratade.Alla gav oss en gullig blick när vi gick förbi och log mot oss. Det uppskattade jag verkligen det gjorde mig ännu mer glad än vad jag var.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0