Big or small lies are lies ♥34

Jag vänder mej om och ser att justin står där,Jag reser mej upp och börjar gå men hinner inte för han tar min hand. Han drar mej så att jag är tvungen att möta han blick.Jag kollar bak och ser att hela klassen sitter och stirrar på och väntar på att jag eller justin ska säga något.
-Hur visste du att jag hade flyttat?
-Chloe
-Men hur visst du vilken skola?
-Dina föräldrar
-Jag vill bara komma förbi och säga förlåt för allt sa han och kollade sorgset på mig.


-Förlåt för allt jag har ställt till,

Justin tar ner ena handen i fickan och tar fram mitt halsband som jag lämnat till han.Han vänder på ena sidan av brickan och visar att han har skrivit på andra sidan också’’If it meant we will meet again’’ Han knäpper upp låset och sätter på mej det.

-If it meant to be will meet again viskar i mitt öra och sedan går han.Jag följer han hela vägen tills man inte ser han.När klockan ringer in går vi in och sätter oss på våra platser.En lärare kom in och vi fick börja arbeta på direkten men jag hade inte böcker så jag fick böcker så att jag kunde börja arbeta.

Jasmine perspektiv

-Jasmine det bästa är nog att säga till justin att du fick missfall och sedan tar du hand om barnet själv och hoppar av tour. Justin verkade inte vara lyclig med mig, han tänkte bara på Amber hela tiden och nu fick jag veta att han åka till hennes skola. Det är nog det bästa jag kan göra.

-Aa

Det är nog bäst att göra så,Jag tar upp min mobil och slår in justins nummer.Det går några signaler innan han svarar

-Hey det är justin

-Justin sa jag och rösten darrar

- Vad har hänt älskling?

-Vi var hos läkaren idag och det hade blivit ett missfall,Barnet är dött

-Nej gumman det var verkligen inte bra

-Justin det kanske är bäst om vi avslutar vårat relation tillsammans

-Vill du göra slut? Sa han med en orolig röst

-Jag tror att det är bäst så,

- Okejj sa han och han lät verkligen ledsen

-Hej då sa jag och lägger på innan han hinner och svara

Justin perspektiv

Jag inte direkt fatta orden jasmine sa, Göra slut?Jag lägger ner mobilen och sätter mej i soffan och lägger händerna i ansiktet . Att jag alltid ska misslyckas med det jag gör. Jag tar upp min mobil och slår in ambers nummer jag måste bara få någon att prata med.Jag testar och ringa en gång men hon svara inte jag testar ännu en gång men jag testade en tredje gång och hon svarade.

-Vad?sa hon drygt

-Jag vill bara ha någon och prata med,Och jag vet du en av dom jag kan lita på om det har hänt något

- Så du tror att jag vill lyssan på dej när du har problem men aldrig när jag har något problem så ska du aldrig ställa upp för mej

-Men detta är verkligen viktigt

-Så mina saker har inte varit viktiga?

-Jo,Men amber snälla lyssna.Det är slut mellan mej och Jasmine och vårat barn fick ett missfall det är dött,

Det blev helt tyst i luren och ingen sa inget på flera sek.

-Snälla amber ge mej en chans till

- När du väll gör slut med jasmine vill du ha tillbaka mej,Justin jag är inte något andra val om du tror det. Vad vill du egentligen justin?

- Jag vill ha dej

- Det verkar som du alltid vill ha mej när du väll inte kan få mej

Ambers perspektiv

Det blev ännu en gång tyst i luren,Det gick från sek till min det var tyst i ca 2 min innan justin börjar prata.

-Snälla amb

-Jagg….Jag kan inte, Var det enda jag fick fram

Jag kunde inte låta justin vinna så lätt ,Jag tänker inte förlåta han om jag någon gång kommer att göra det kommer han kämpa för att få mej tillbaka. går ner till köket medans jag har justin i luren och tar ett glas vatten och dricker det. Jag går till vadagrummet där jessi sitter och kollar på family guy,Jag sätter mej i ena soffan.

-Amb du är den ända för mej den ända jag älskar och det har alltid varit du och det kommer alltid att vara du

-Varför valde du jasmine då?

-För sa han och sedan blev det helt tyst antar att han inte har ett svar på den frågan.

- Jag måste gå hej då sa jag och lägger på

- Vem pratade du med sa jessi frågande

-Gissa en gång?

-Justin?

-mm

-Så vad vill han då?

-Han vill prata med mej för att jasmine hade dumpat han så ville prata med mej

-Aha

Resten av dagen satt jag och jessi mest och kollade på tv och latade oss, Nästa dag vaknar jag av att min kl ringer,Jag stänger av mitt alarm och sedan stiger jag upp ur sängen.Trött går jag till min gaderob och väljer kläder och tar på mej dom och sedan går jag till badrummet och sminkar mej och sedan borstar jag mina tänder eftersom jag inte direkt var sugen på mat. Jag vänder mej om och kollar på klockan och ser att den är halv åtta så jag behöver inte åka för en halv timme.Jag sätter på tven och kollar ett avsnitt av Vänner och sedan är det dags att åka. Jag tar mina nycklar till min bil och sedan börjar jag åka till skolan.När jag kommer fram kollar många på min bil,Jag går in till skolan och sedan till mitt skåp och kollar på schemat och ser att vi har So,So är ett av dom ämnena jag verkligen suger på.Jag orkar inte plugga och det är bara så tråkigt.Jag tar mina böcker och går in i klassen och sätter mej på min platas brevid Payton. När läraren kommer får vi börja jobba med vårat arbete.När lektionen var klar gick vi som vanligt till våra skåp och sedan bestämmde jag och payton för att gå runt i skolan,Det är riktigt skönt att ha 30 min rast.Jag tar upp min mobil och skriver koden medans vi börjar gå. När jag har skrivit in koden ser jag att jag har 5 missade samtal jag klickar på dom och gissa vem?Joo justin ovanligt att han ringer mej.Jag klickar ner dom och klickar på sms han har skrivit men det ända som stod var’’Ring tillbaka’’ Men jag klickade ner dom bara och sedan la ner den i fickan igen.

-Så är bieber fortfarande kvar här?

-Nej han är i New york

-Aha,Vad var det för halsband han gav dej?

Jag drar upp halsbandet och visar det för mej,Jag rycker till lite lätt när den kalla kjedjan nuddar min hals.

-Jag fick det i början när vi blev tillsammans med justin och han skulle iväg på tour så fick jag det för att minnas han men sedan ville jag inte ha det så jag la det i hans brevlåda och nu så fick jag tillbaka den ingen fast han har ristat in mer på baksidan.Jag ville egentligen inte ha den men nått minne måste man väll ha från han

-Vad står det på?

-På ena sidan står det’’I wil never let you gobabe amberhjärtajustin’’ och nu har han ristat in ’’If it meant to be we will meat again’’

-Aww vad gullig han är

-Nja, Killar är också svin ibland


sorry för dålig uppdatering <3
Puss//amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0