Big or small lies are lies ♥ 30

Jag kunde inte hålla tårana längre jag lät dem rinna ner för min kind.

 

 

Jag satt och kollade ut för fönstret jag önskade verkligen att jag bara kunde försvinna för ett tag och komma tillbaka när allt är bra igen om det någon gång kommer att bli bra igen.Annars kan jag försvinna föralltid och aldrig komma tillbaka,Bara glömma justin. Mitt i mina tankar hör jag hur justin skriker mitt namn.Jag kollar mot utgånger och ser att justin står där och försöker komma förbi vakterna som står där och blockerar dörren.

-Sir kan jag se din biljett?

-Men jag måste bara säga en sak till en tjej som sitter på detta plan.

-Sir om du inte har någon biljett måste vi be dej att gå,Flyget ska åka snart

-Men snälla det tar 5 min att prata med henne. Hon sitter ju där sa justin och pekar på mej

-Miss känner du denna mannen?

-Nej sa jag och tårna bara faller ner för min kind.

-Amber kom igen du vet vem jag är! Förlåt sa han och ger mej en ledsen blick som jag hatar.

-Amber snälla sa han och drar fingrana genom hans hår och en tår faller ner för hans kind.

-Snälla ta ut han sa jag och vakterna tar tag i han och lederna han iväg.Jag satte på mej mina hörlurar och satte på låten’’The hardest thing med julia sheer’’

När flyget hade landat hemma i Kanada suckade jag ut av lättnad att jag var hemma igen.Detta har nog varit dom 2 längsta timmarna i mitt liv. Jag tar min väska som kommer på rull bandet och sedan går jag till utgången där min bil står där jag lämnade den.Jag tar upp mina nycklar och sedan går jag in i bilen och kör hem.När jag var framme tar jag min väska och går till min dörr och öppnar den. När jag har tagit av mej mina skor kommer mamma med en chokade blick,Jag vet inte egentligen om det var för att jag redan eller för att jag såg helt förstörd ut med mascara i hela ansiktet.

-Gumman är du redan hemma?

-mm

Hon sträcker ut sina händer för en gest att jag skulle krama henne.Min mamma förstår mej alltid när det är något.

-Vad har hänt? Viskade hon i mitt öra

-Justin

-vem var det som kom hör vi min bror säga och sedan kommer han ut ur vadagsrummet.Han tittar upp på mej och kollar på mej och ler försiktigt.

-Wow vad har hänt syrran sa han

-Inget sa jag och tar min väska och går upp till mitt,När jag kom till mitt rum satte jag mej i sängen och drar upp dragkedjan och ställer mej upp och häller ut alla kläder på mitt golv.Plötsligt låg det kläder över halva mitt golv jag sparkar till kläderna så att dom flyger upp och landar sedan en bitt längre bort. Jag tar upp min lila spegel jag har till mitt smink och ser att jag har mascara över allt och mina ögon var helt röda. Sätter mej vid en av mina vägg och sträcker mej efter mobilen som ligger vid sängen.Jag slänger den lite löst i väggen och sedan hådare och hådare tills det blir en locket till den ramlar av.När klockan slog 3 min i 4 ställde jag mej upp och kollade på klädena som låg överallt på hela golvet.Jag tog upp dom i en hög och tryckte dom i min väska.När jag hade fått i alla kläderna går jag till mitt skirvbord och tar fram en penna och ett papper och börjar skriva

’’mamma och pappa leta inte efter mej för att jag kommer att vara vid vårat sommarstuga ett tag jag vet inte hur länge men jag måste bara få åka iväg ett tag och vara för mej själv ett tag.Det med justin tog hårt nästa för hårt så jag måste bara få åka iväg ett tag och samla mej.Jag vet inte när jag kommer hem men jag lovar jag kommer att klara mej och ni kan nå mej på mobilen om ni vill något. Jag älskar er mest av allt Puss''

 

Jag tog min väska och smög försiktig ner för trappan och la lappen på köksbordet.Jag satte mej i bilen och sedan började köra till sommarstugan

 

3 timmar senare vid sommarstugan

När jag kom fram tog jag upp nycklana till stugan och sedan gick jag upp till mitt rum och la ner min väska på golvet och la mej med kläderna på i sängen.Jag lägger mej med huvudet i kudden och sedan somnade jag gråtandes.Nästa dag vaknade jag av att min mobil ringde jag kollar på displayen och ser att det är mamma.

-Mm svarar jag

-Amber mår du bra?

-Ja mår bra

-Ska du inte komma hem?

-Nej jag vill inte,Jag vill bara vara för mej själv ett tag

-Okejj,Men lova att du klarar dej med mat och allt

-Jaja,Jag har med mitt konto

-Bra då fyller jag på det med en 500 kr så att du kan köpa mat

-Mm hej då sa jag och la på

Jag hann inte lägga ner min mobil förens min mobil ringde ingen.Jag kollar på displyen och ser att det är justin. Jag suckar och sedan lägger jag mobilen under kudden. Jag tar upp min mobil igen och bestämmer att jag ska ringa chole jag måste verkligen jag prata med någon.Efter att några signaler hade gått svarade Chloe som tur var vi. Jag vet inte om vi är vänner eller inte, vi har inte direkt pratat sen det med Johnny.

-Amber kan jag ringa dej snart jag har lektion

- jag måste prata med dej det är justin

-Okejj,

-Jo som du vet skulle jag vara med justin med på hans tour

-Aa

-Så jag åkte ditt så mötte jag han och hans team och så var jasmine och så kom jasmine pojkvän och började kaxa och så frågade han om han och Justin och Jasmine hade haft, Jag tar ett djupt andetag och sedan börjar jag ingen. Sex och då sa justin att han hade haft det med henne och att han var stolt över att haft det med henne.

Jag börja känna hur tårna börja rinna och jag snyftar till sedan börjar jag lyssna på vad Chloe säger.

-Nej men gumman,Jag finns om du vill prata

-Tack,Jag älskar dej och förlåt för att jag inte litade på er.

-det är lugnt gumman vi glömmer det nu, Jag älskar dej med och jag ringer sedan när jag kommer hem från skolan

-Bra sa jag och sedan la på

 Jag ställde mej upp och vinglade till lite lätt och landade på sägen igen.Jag ställer mej upp igen och sedan går jag till min väska och tar upp min data och loggar in twitter och går in på min mention och hade endå en liten förhoppnign att Justin skulle skriva något till mig, jag  kollar om någon hade skrivit något till mej men det hade inte jag gick in på justin twitter men han hade inte skrivit något.Jag loggar in på posh24 och kollar om det händer något speciellt i kändis världen men det var inte direkt något kul som hade hänt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0