Big or small lies are lies ♥ 25

Nästa dag vid flygplatsen

Vi satte oss på en bänk och väntade på att Jasmine skulle komma.

-Justin hör jag någon ropa

Jag vänder mej om och ser att Jasmine står där.Jag går snabbt fram till henne och ger henne stor kram.Jag ville igentligen erskänna fär mej själv hur mycket jag egentligen har saknat Jasmine.






Chloes perspektiv.

Jag har försökt att få tag i Amber och frågat ifall hon ville göra något men hon har alltid varit upptagen med att Vara med Johnny vilket jag inte gillar.
Jag har sätt dem några gånger tillsamans, det sättet han kollade på henne, det sättet han log mot henne. Det verkade som han var kär i henne, kanske det bara var jag som inbillar mig men jag vill inte mista min bästa vän.

Jag letade efter efter min mobil och hittade den under kudden hur den nu hade hamnat där.

- Hej BABE.
- Hej, Sötnos. vad gör du ?
- Inte så mycket är med Johnny, vad gör du ?
- Aha, inte så mycket.
- Okej.
- vad är det igentligen mellan dig och Johnny ?
- va det är inget vi är bara vänner vaddå ?
- Du är med honom hela tiden så jag knapp hinner att se dig, det sättet han ser på dig det ser ut som han gillar dig mer än vän även om inte du gör det.
- Sluta Chloe du vet att jag aldrig skulle vara otrogen mot Justin, jag älskar honom så jag skulle aldrig vara otrogen mot honom skärp dig sa hon surt.
- Jag ville bara höra det, så jag är säker.
- Jag och Johnny skulle aldrig passa som par vi är bara bästa vänner.
- Bra, men vi kanske kan ses imorgon ?
Hon satt tyst en stund innan jag fattade att hon skulle vara med Johnny.
- Du ska vara med Johnny va ? sa jag efter en stund tystnad.
- Aa förlåt men jag lovar att vi kommer att ses snart.
- Det är lugnt.

Det blev tyst i båda lurana, efter en stund hörde jag hur Johnny kittlade Amber och hon skrek av skratt. Det skrattet hade jag hört förrut när hon blev kittlad av någon hon gillade.

- Hej då Amber sa jag och la på.

Jag var rädd, rädd att förlora min bästa vän. Den vän som jag trode aldrig skulle förendras den tjej som faktiskt blev min bästa vän för den hon var som ingen annan.
Tankarna for igenom mitt huvude sen slog det mig att jag kanske skulle ringa Justin.
Jag sökte igenom mina kontakter tills jag hittade Justin.

- Hej,
- Hej Justin.
- Vad har du på hjärtat ?
- Emh jag är orolig över Amber.
- Vaddå ?
- Hon umgås bara med Johnny och ingen annan Johnny kollar på henne som om han vore kär i henne, jag vet inte om jag kanske överreagerar men jag vill inte förlora henne.
- Är hon bara med Johnny ?
- Japp
- Okej, men jag ska ringa henne och prata med henne.
- Tack Justin hej då.
- Hej då Chloe

Var det sista jag hörde av Justin innan jag la på.

Justins perspektiv.
- Vem var det ? frågade Jasmine efter jag la på
- En kompis till Amber.
- och vem är Amber frågade hon nyfiket.
- Min flick....
Jag hann inte längre innan ett fan kom och frågade ifall hon fick ett foto och en autograf.
Vi tog några bilder och gav henne en autograf och pratade lite med henne. Hon var en jätte söt tjej med glatt humör. Sånna tjejer gillar jag Glada och posetiva.

Mamma körde oss tillbaka till hotellet och vi visade henne vart hon ska sova.

Själv gick jag tillbaka till mitt rum och satte mig i sängen och ringde upp Amber.

- Hej älskling sa hon med en klingande röst.
- Hej babe, hur är det ?
- Bra, saknar dig enormt mycket men annars är det bra själv Babe?
- Saknar dig med men jag mår bra annars.
- Vad gör du då ?
- Inte så mycket sitter på mitt hotell rum dudå ?
- Inte så mycket, vem delar du rum med.
- Ingen jag är ensam, men snart kommer ju du.

Vi hade nu pratat i cirka 50 minuter och det började lida mot sitt slut när jag kom på varför jag ringde henne.

- Du Amber, du och Johnny är bara vänner va ?
- Vi är bara vänner, jag skulle aldrig vara otrogen mot dig det är ju dig jag älskar har du inte fattat det än ? för jag är helt galen i dig.
- Bra jag ville bara kolla, men jag vill inte att du träffar honom mer.
- Men Justin så kan du inte göra, vi är bara vänner.
- Det är inte dig jag litar på jag litar inte på honom för det är många som säger att det verkar som om han är kär i dig.
- Han är inte kär i mig hur många gånger ska jag säga det till alla sa hon och blev lite surare.
- Okej, men du får ett val Jag eller honom ?
- Dig såklart.
- Bra, då vill jag inte att du träffar honom mer okej ?
- Okej, sa hon efter en stund
- Förlåt babe, jag vill inte vara taskig eller något men jag litar inte på den killen.
- Det är lugnt jag fattar, jag skulle gjort det samma

Vi avslutade vårat Samtat, jag var glad över att hon lyssnade på mig. Jag kanske låter överbeskyddande men jag vill inte ta några risker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0